Gå til innhold

Trenger hjelp fort!-billige hotell Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp forlatt kjæresten som er voldelig, slår osv. Problemet er bare at jeg ikke har noe sted å være. Familie og venner bor 6 timer unna. Har i overkant av 300kr som må holde til tak over hode og noe billig mat. Hvilket hotell i Oslo er billigst? Jeg driter i standard. Bare det er madrass og toalett så er jeg fornøyd inntil videre. 

Mamma kommer å henter meg her i morgen så drar jeg hjem. 

Anonymkode: 4d231...162

Skrevet

Du finner ingen hotell til under 300 kr natta i oslo. ta heller kontakt med krise senteret og hør om de kan hjelpe deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å huff :( Har du ingen venner du kan låne en sofa hos? 300 kr holder ikke til noen hoteller jeg kjenner til, dessverre.

Anonymkode: aa991...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Be mammaen din føre over penger til deg!

Anonymkode: e0f01...130

• Liker 2
Skrevet

Om det virkelig skulle bli  ALVORLIG KRISE/AKUTT kan du henvende deg på Sosial Vakttjeneste(legevakta Oslo)Du holder til i oslo ikke sant)...Bare vær ærlig og fortell dem hva som har hendt,og situasjonen du befinner deg i...Det er nok en sosionom du får prate med..I følge loven har de faktisk ikke lov til å avvise deg,og plikter å hjelpe deg...Du får nok rekvisisjon for overnatting på 'prinsen overnatting'...Det er gratis...Tror faktisk dem kan hjelpe med bussbillet også...Du bør møte opp helst før kl.22.00..Da er du nok garantert hjelp fortere...LYKKE TIL...!!!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Cochs pensjonat(ligget bak slottet) er også bra og billig nok..300 kr holder kansje ikke,men kan du ikke få familie til å bestille for deg da(via telefon før kl.23.00 helst..).Eventuelt skriv billig overnatting oslo på google....Da kommer du b.la til booking .com (ikke altid du trenger å opgi kortinfo/man betaler kun om man overnatter tror jeg..Sånn er det ihvertfall på  smart hotell som ligger nærme sentrum..(evnt. få familie til å låne-betale for deg....LYKKE TIL....

Endret av Tyrk40
Tillegs info
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Har du kommet deg noe sted i natt? 

Anonymkode: e0b1f...358

Skrevet (endret)

Anker apartment på Grunerløkka har ledig for 243kr akkurat nå. Ved Oslo Vandrerhjem ved Sinsenkrysset koster det 290 kr.

Endret av Majer
  • Liker 2
Skrevet

Krisesenteret!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...