AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Jeg har blitt virkelig negativ når det gjelder troen på kjærligheten. Jeg ble dumpet i siste forhold etter langt forhold. Han slettet meg fra alt. Forklaringen var uforståelig. Jeg tror at det kan skyldes at han ville ha en "penere" dame. Jeg forsøkte å date i etterkant. Men det som gjentok seg var at jeg følte at mannfolkene bare gjespet av å se meg... og de fleste forsvant. Han siste som jeg datet sa rett ut at han synes at jeg var en hyggelig dame, men at "X-faktoren manglet" - noe som var vanskelig å forklare. Derfor så måtte han gå. Nå har jeg blitt så såret og nedpsyket av alle avvisningene at jeg har mest av alt lyst å bare gi opp å finne kjærligheten. På toppen av dette kommer en som forsøker å være utro mot dama si og forsøker seg på meg og sier at han elsker dama men kunne vært deilig med en disponibel dame for sex. Jeg har fått flere henvendelser om sex av andre og. Men jeg blir helt deppa av å bare tenke på å ha sex uten følelser. Så her står jeg. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om meg selv. Er det bare meg som opplever så mye nedturer i jakten på kjærligheten? Jeg går rundt med en følelse om at kjærligheten er så overfladisk. Og at ingen kan komme til å like meg, eller bli glad i meg. Har ingen tro. Jeg har det ellers fint i livet mitt, men iblant så blir jeg skikkelig oppgitt over det som jeg har opplevd i letingen etter den rette. Anonymkode: 29dcd...e1d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Jeg liker en jeg jobber sammen med, har likt han siden jeg begynte der for over fem år siden. Det har vært endel småflørting, men det er veldig vanskelig. Han er på og av, noe som er frustrende å måtte leve med hver dag på jobb. Jeg prøver å få han til å gi meg noen svar, men han snor seg alltid unna. Tenkte det kunne hjelpe å se litt hva andre sliter med når det kommer til kjærlighet her i livet. Det er vanskelig å finne noen du er glad i som er glad i deg, som du kan stole på og alltid er der for deg. Jeg håper det ordner seg for deg! Anonymkode: b7bb8...102 1
EnKoppTe Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Jeg er også sånn - alt er bra ellers i livet men jeg blir faktisk lei meg på egne vegne når jeg tenker på "kjærlighetslivet" mitt. Jeg har ingen gode råd til deg annet enn at du bør etterstrebe å være skikkelig god mot deg selv. Vær din egen bestevenn, kjæreste og alt - klem til deg 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker en jeg jobber sammen med, har likt han siden jeg begynte der for over fem år siden. Det har vært endel småflørting, men det er veldig vanskelig. Han er på og av, noe som er frustrende å måtte leve med hver dag på jobb. Jeg prøver å få han til å gi meg noen svar, men han snor seg alltid unna. Tenkte det kunne hjelpe å se litt hva andre sliter med når det kommer til kjærlighet her i livet. Det er vanskelig å finne noen du er glad i som er glad i deg, som du kan stole på og alltid er der for deg. Jeg håper det ordner seg for deg! Anonymkode: b7bb8...102 Ja, det er gjerne ikke bare meg som har det sånn. Jeg ser jo at mange damer går single år etter år. Det er vel en årsak til det. De samme damene som flørter med de jeg flørtet med går alltid single de og... Merkelig nok.... Det skal nok ikke være lett. Anonymkode: 29dcd...e1d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, EnKoppTe skrev: Jeg er også sånn - alt er bra ellers i livet men jeg blir faktisk lei meg på egne vegne når jeg tenker på "kjærlighetslivet" mitt. Jeg har ingen gode råd til deg annet enn at du bør etterstrebe å være skikkelig god mot deg selv. Vær din egen bestevenn, kjæreste og alt - klem til deg Da er vi enda flere... klem til deg og... Anonymkode: 29dcd...e1d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå