Gå til innhold

Noe sykt pinlig skjedde idag.. FLAUT!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det som skjedde, var at jeg stakk innom en spisested tidligere idag (vil ikke si hvor, i fare for å bli gjenkjent..) for jeg starta ikke på jobb før en time etter. Så jeg hadde tid til å gå å ta meg en matbit.. Dette var et spisested hvor man  betalte ETTER at man hadde spist..

Alt virka helt normalt, bestilte meg en salat med en juice til, satt meg ned og spiste.

Da jeg hadde spist opp, fikk jeg en melding på mobilen av en som jeg ikke hadde sett på lenge. Hun sa at hun var i byen nå og spurte om vi skulle møtes. Selvfølgelig ville jeg møte hun og det som skjedde da, var at jeg reiste meg og gikk ut fra spisestedet uten å betale!!

Jeg var så opphengt i å møte denne personen at jeg ble helt totalt fjern fra omgivelsene! Det var som en stor tåke med tanke surret i hodet  på meg og jeg la liksom ikke merket til hva folk rundt meg gjorde..

Plutselig hører jeg noen roper og skriker bak meg. Som sagt hadde jeg tankekaos, så jeg hørte ikke etter hva personen ropte. Tenkte jo ikke over at de ropte på akkurat meg.. Trodde det var noen andre de var ute etter.

Men denne ropingen ga seg ikke og da tenkte jeg at her er det noe som ikke stemmer.. Så jeg snudde meg og da ser jeg den ansatte på det spisestedet som kommer løpende mot meg og sier at jeg ikke har betalt...

Det første jeg tenkte var ''Hvordan er det mulig å glemme noe som dette?!''. Jeg ser bortover mot veien bak den ansatte og absolutt ALLE stirrer på meg.. Jeg følte jo meg skikkelig dum og korttenkt og var redd alle tenkte at jeg var en tyv.

Jeg beklaget meg for den ansatte og ga henne de pengene hun spurte etter, så løp jeg og gjemte meg i bilen min..

Vet de kanskje er helt teit å reagere på noe slikt som dette, for dette er vel noe som kunne skjedd hvem som helst? Men jeg klarer bare ikke få hendelsen ut av hodet. De er ikke sikkert mange her inne ville syntes det var flaut i det hele tatt, men jeg synes det var kjempeflaut.

:unsure:

Anonymkode: 550fd...755

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg syns var kjempeflaut selv! Men jeg hadde ikke reagert om noen andre gjorde det. Man føler alltid mye sterkere på det selv. Du kan ta det helt med ro, verden går ikke under :) 

Anonymkode: 13d5a...08d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Noe så grusomt!! Jeg ville følt akkurat det samme som deg!! 

Men vet du hva! Det gjør ingenting. Det kunne skjedd hvem som helst! Hver gang hendelsen kommer i hodet gitt sier du nei og tenker på noe annet. 

Ikke la denne hendelsen ødlegge flere dager! Stakkars deg! Men det går bra. Folkene tenkte sikkert ikke at du var tyv!.

Typisk at de kanskje sier noe og ser men så er det glemt 10 minutter etter hendelsen. Så ikke tenk på det mer :)

Jeg pleier å gjøre det om til humor ellers bare dør jeg på meg selv! Le det vekk :laugh:

Anonymkode: 20b59...84d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd med meg også. Fort gjort å glemme, ikke tenk mer på det. Dette kunne skjedd hvem som helst. :P 

Anonymkode: dc9b7...870

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe så grusomt!! Jeg ville følt akkurat det samme som deg!! 

Men vet du hva! Det gjør ingenting. Det kunne skjedd hvem som helst! Hver gang hendelsen kommer i hodet gitt sier du nei og tenker på noe annet. 

Ikke la denne hendelsen ødlegge flere dager! Stakkars deg! Men det går bra. Folkene tenkte sikkert ikke at du var tyv!.

Typisk at de kanskje sier noe og ser men så er det glemt 10 minutter etter hendelsen. Så ikke tenk på det mer :)

Jeg pleier å gjøre det om til humor ellers bare dør jeg på meg selv! Le det vekk :laugh:

Ts her. Takk for svar :) Ja jeg burde ikke gå rundt å tenke på dette og la det ødelegge mye av dagen min. Det var jo bare EN hendelse. Får inderlig håpe at det aldri skjer igjen :tongue:

Mest sannsynlig har vel alle glemt det for lengst. Får prøve å se på en morsom serie eller noe for å få tankene over på over annet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som skjedde, var at jeg stakk innom en spisested tidligere idag (vil ikke si hvor, i fare for å bli gjenkjent..) for jeg starta ikke på jobb før en time etter. Så jeg hadde tid til å gå å ta meg en matbit.. Dette var et spisested hvor man  betalte ETTER at man hadde spist..

Alt virka helt normalt, bestilte meg en salat med en juice til, satt meg ned og spiste.

Da jeg hadde spist opp, fikk jeg en melding på mobilen av en som jeg ikke hadde sett på lenge. Hun sa at hun var i byen nå og spurte om vi skulle møtes. Selvfølgelig ville jeg møte hun og det som skjedde da, var at jeg reiste meg og gikk ut fra spisestedet uten å betale!!

Jeg var så opphengt i å møte denne personen at jeg ble helt totalt fjern fra omgivelsene! Det var som en stor tåke med tanke surret i hodet  på meg og jeg la liksom ikke merket til hva folk rundt meg gjorde..

Plutselig hører jeg noen roper og skriker bak meg. Som sagt hadde jeg tankekaos, så jeg hørte ikke etter hva personen ropte. Tenkte jo ikke over at de ropte på akkurat meg.. Trodde det var noen andre de var ute etter.

Men denne ropingen ga seg ikke og da tenkte jeg at her er det noe som ikke stemmer.. Så jeg snudde meg og da ser jeg den ansatte på det spisestedet som kommer løpende mot meg og sier at jeg ikke har betalt...

Det første jeg tenkte var ''Hvordan er det mulig å glemme noe som dette?!''. Jeg ser bortover mot veien bak den ansatte og absolutt ALLE stirrer på meg.. Jeg følte jo meg skikkelig dum og korttenkt og var redd alle tenkte at jeg var en tyv.

Jeg beklaget meg for den ansatte og ga henne de pengene hun spurte etter, så løp jeg og gjemte meg i bilen min..

Vet de kanskje er helt teit å reagere på noe slikt som dette, for dette er vel noe som kunne skjedd hvem som helst? Men jeg klarer bare ikke få hendelsen ut av hodet. De er ikke sikkert mange her inne ville syntes det var flaut i det hele tatt, men jeg synes det var kjempeflaut.

:unsure:

Gjør det om til en morsom historie og fortell folk om den. Jeg garanterer at de aller fleste har en tilsvarende flau historie å fortelle om og du vil føle deg mye bedre. 

Jeg har gått fra både busser og ferger uten å betale, for jeg er et surrehode som glemmer sånt, og kommer ingen opp til meg og ber om penger så ... er jeg på vei av før jeg husker det. :sjenert: og av og til er jeg langt nedi veien..

Som trøst: folk på kafeen aner ingenting om hvorfor den ansatte løp etter deg, de vet bare at han til slutt fant deg og det ordnet seg. Det kan være du hadde glemt lommeboken også - det ville ført til samme løping og roping.

Anonymkode: e6ef7...52a

• Liker 2
Gjest Chauve-Souris
Skrevet

Ble litt sjarmert av historien din, TS :fnise: Kunne nok fint klart å gjøre noe lignende selv!

Om det er noe trøst, selv om noen av de andre skulle tenkt negativt om deg, så er du for lengst glemt uansett. Folk pleier generelt å bry seg veldig lite om hva andre rundt dem foretar seg. De la merke til det akkurat når selve hendelsen skjedde, etter det hadde de "viktigere" ting å tenke på. :) 

Skrevet

Skjønner deg godt, men hjelper det hvis jeg sier at mange av oss har gjort lignende bommerter? Jeg har fyllt bensin og kjørt i vei også, noe så flaut, men det gikk bra det også! :)

• Liker 1
Skrevet

Klart det er flaut!  Jeg har gjort det samme, og syntes det var utrolig pinlig.   

I morgen er det glemt.  Husk at de aller fleste er mye mer opptatt av seg selv enn av deg. 

• Liker 1
Skrevet

Ganske kleint, men de andre gjestene forsto nok sikkert at det var et uhell og at du ikke mente å "dine and dash".  

Hadde vært verre hvis du ikke hadde penger på kortet eller kontanter... Grøss! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det samme gjorde jeg på en restaurant i Italia. Vi hadde gått et stykke før jeg og reisefølge mitt kikket på hverandre og sa: betalte du? Rimelig flaut,  men jeg gikk tilbake og fikk gjort opp regning. I dag er det bare en god historie.

Anonymkode: d4329...93d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Takk for svar :) Ja jeg burde ikke gå rundt å tenke på dette og la det ødelegge mye av dagen min. Det var jo bare EN hendelse. Får inderlig håpe at det aldri skjer igjen :tongue:

Mest sannsynlig har vel alle glemt det for lengst. Får prøve å se på en morsom serie eller noe for å få tankene over på over annet.

Haha du er kjempe søt! 

Nei det burde du ikke :) ja jeg tror de har glemt det. Og som anonym bruker skriver litt over så har du faktisk en morsom historie å fortelle når du har kommet over de sterke følelsene :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Gjort det samme selv... bare uten at noen kom løpende etter (veldig travelt sted). For sikkerhets skyld ringte jeg da jeg kom hjem (kom ikke på den manglende betalingen før jeg satt på siste buss hjem) og sa jeg ville komme inn dagen etter. Litt småflaut der og da, men tror nok mest de satte pris på at jeg i det hele tatt kom tilbake.

• Liker 1
Gjest Cicero
Skrevet

Jeg glemmer alltid å betale på bussen, jeg. Har klippekort og ofte går jeg bare forbi bussjåføren med kortet i hånden. På kino har jeg også flere ganger gått inn uten å gi fra meg billetten. Sistnevnte kunne ha blitt ganske lønnsomt, egentlig. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...