Gå til innhold

Mistenker at min venninnes kjæreste er homo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min har møtt en mann på Tinder, og hun føler at dette er drømmemannen. Han er kjekk, smart og har mye penger, i følge henne.

De har vært kjærester i ca 3 mnd, etter å ha datet i knapt 1 uke først. De er i 40-årene begge to.

Mannen bor i samme by som oss, men en annen bydel.
Jeg har sett han ligge i en hengekøye sammen med en annen mann, i en hage i bydelen der jeg jobber. 
Jeg sykler forbi denne hagen på vei til og fra jobb.
Stusset på dette men ville ikke si noe da jeg ikke ønsket å skape uro hos venninnen ut i fra dette.

I helgen var jeg på byen med 2 andre venninner og en kamerat. Vi skulle kjøpe nattmat på Burger King, og da vi var på vei inn ser jeg at det står noen i het omfavnelse på siden av sjappa. Det er min venninnes kjæreste og en annen mann. De kysser ikke men står tett inntil hverandre og han blir holdt rundt av den andre mannen.

Kjæresten til venninnen min har ikke fortalt sin familie om henne enda hun har spurt om han ikke kan introdusere dem osv, han vil ikke fortelle dem at han har kjæreste, vil vente litt sier han. Han legger ut masse bilder på SoMe, men aldri av henne. 

Han elsker Lady Gaga, og yndlingsfilmen hans er Mean Girls...?!

Hva tror dere?

Anonymkode: 2521b...0f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er bifil? Den holde rundt greia ville jeg ikke lagt så mye i. Noen blir veldig intest klemmete når de drikker.

Anonymkode: eb37c...046

Skrevet

Hva jeg tror? Jeg tror at du ikke har noe med det... Dette får venninnen din finne ut av selv - kanskje han er bifil? Panfil? 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, at han liker Lady gaga og mean girls betyr jo ingenting? Men ja, det andre høres rart ut. Ville fortalt om det.

Anonymkode: 8ae60...743

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen blir jo "homo" når de drikker da så..

Anonymkode: 5002b...d79

AnonymBruker
Skrevet

Si det til henne!!

Anonymkode: a07ea...76a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, her uler gaydaren min! 

Anonymkode: 4013d...97d

AnonymBruker
Skrevet

Du bør såklart si noe, hun er jo venninnen din?! Din lojalitet er til henne, og ikke til den kjæresten. Men pga at du ikke vet noe sikkert, må du bare si det du så, at du så ham i hengekøya med en kamerat, eller at du så ham klemme kameraten sin utenfor Burger king. Det er jo vanlig å fortelle at man har sett felles kjente, uansett kjæreste eller venn! Bare sånn i forbifarten. Så kan hun selv trekke sine slutninger, dersom hun også har lagt merke til små detaljer...

Anonymkode: 366be...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ligge i hengekøye med mann

het omfavnelse av annen mann

Digger Lady Gaga

Liker Mean Gilrs

Skjuler at han er kjæreste med henne

Hvis han her er hetero, er jeg en grønn ost. Jeg synes du skal fortelle det til venninnen din. 

Anonymkode: 4013d...97d

• Liker 1
Skrevet

kanskje han er bifil og venninna di vet om det?

Men det er jo greit å snakke om dette med henne.

AnonymBruker
Skrevet

De er nok bare "nap partners"

joey-and-ross-nap-gif-1430266967.gif

Anonymkode: d616d...7fa

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg syns du skal fortelle dette til venninna de. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kysser ikke men står tett inntil hverandre og han blir holdt rundt av den andre mannen.

Syns du skal holde deg for god til å spekulere i hans seksualitet, men du kan fortelle hva du observert han gjøre på byen i helgen og at han har ligget i en hengekøye med en mann (er det noe som har skjedd en gang eller flere?) så kan hun velge hva hun ønsker å gjøre med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det med hengekøya har jeg sett 3 ganger. 
Han er i tillegg svært feminint kledd, IKKE at det trenger å bety noe ang legning, men sammen med det andre får jeg rare vibber.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...