AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Jeg har et (rart) spørsmål. Jeg tenkte å ta en skrift tatovering på armen, Noe lignende som på bildet, men med annen tekst. Men hvilken side burde jeg ta den på? Høyre eller venstre? Har det now å si? Blir man mer fornøyd på den eller den siden eller er det finere på den eller den siden? Og hva er mest vanlig? Anonymkode: c4b5e...bf1
Rosaprosa20 Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Hvis du skal kunne lese det selv når du holder opp armen må du huske at på høyrearmen må setningen starte ved håndleddet, mens på venstrearmen på setningen avsluttes ved håndleddet. Ellers blir ordet baklengs når du holder opp armen foran deg, og det er litt dumt. Vet ikke hva som er vanligst, men den tatoveringen på bildet er tatt på høyrearmen. For meg ville det vært mest naturlig å tatovere venstrearmen siden jeg er høyrehendt, av en eller annen grunn. Tekst nedover på den måten ville jeg nok tatt på høyre. Kan du ikke prøve å skrive på begge armene og se hva du syns ser finest ut? 2
Gjest Sugemerke Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 På den hånden du ikke har klokke. Klokken gnisser på tatoveringen og gjør den kjappere slitt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Men har noen forslag til ord man kan ha på en sånn tatovering på armen ? Liksom f.eks. " strength" , " faith", "positivity" osv. Jeg er litt usikker på hva slags ord jeg skal ha der, så jeg blir veldig glad for deres meninger eller hvis dere har noen forslag ? hilsen TS Anonymkode: c4b5e...bf1
belle_ Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har noen forslag til ord man kan ha på en sånn tatovering på armen ? Liksom f.eks. " strength" , " faith", "positivity" osv. Jeg er litt usikker på hva slags ord jeg skal ha der, så jeg blir veldig glad for deres meninger eller hvis dere har noen forslag ? hilsen TS Anonymkode: c4b5e...bf1 Ikke frekt ment, men bør du ikke komme på hvilket ord du skal ha selv? Er det ikke meningen at ordet skal bety noe for deg? Blir jo litt merkelig å ha et ord noen her inne har komt på, som ikke betyr noe for deg. Eller er det bare jeg som tenker sånn? 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har noen forslag til ord man kan ha på en sånn tatovering på armen ? Liksom f.eks. " strength" , " faith", "positivity" osv. Jeg er litt usikker på hva slags ord jeg skal ha der, så jeg blir veldig glad for deres meninger eller hvis dere har noen forslag ? hilsen TS Anonymkode: c4b5e...bf1 Mitt råd er: Ikke tattover et ord på deg med mindre du er sikker på hvilket ord du vil ha. "Faith" og lignende poster-slagord er dessuten temmelig passé. Husk at dette er noe du kommer til å ha på kroppen din for alltid, så det du eventuelt tattoverer bør være noe som har personlig betydning for deg. Hilsen en som har hatt noe personlig betydningsfullt på armene i 10 år -og allerede er lei (det som betydde mye den gang da er liksom ikke like stas å ha permanent på kroppen lenger...) Anonymkode: dcd6d...6ea 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 Jeg skjønner at dere ikke skjønner. Det er vanskelig å forklare. Alle de jeg skrev f.eks betyr mye for meg. Kort fortalt ( så dere kaaanskje skjønner litt) jeg har hatt spiseproblemer og opplevd mye negativt. Har vært for meg selv i nesten 3 år, uten å nesten være med venner eller gå ut eller noe som helst. Mistet pappa for ca 1 år siden. Det er veldig vanskelig å forklare for det er så mye personlig jeg ikke kan/ vil skrive også. Men ja ... Så "positivity" er jo at jeg må huske å være positiv og ikke bli dradd ned igjen av alt det negative. " strength " er jo at jeg skal fortsette å være sterk og komme meg gjennom ting. Alt det tøffe jeg har vært igjennom pluss ting som vil komme i livet. Vet ikke om folk skjønner noe mer nå men. Men jeg kan gjerne ha noe morsom/ gøy tekst også ... det trenger ikke være sånn alvorlig liksom. Og det er jo jeg som velger selv. Jeg ser jo bare om folk har noen flere forslag og så velger jeg jo selv. Ser jo på forslag på nett også så blir jo det samme. Hilsen TS Anonymkode: c4b5e...bf1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 Du bør også tenke igjennom om du vil ha en tatovering som er så betydningsfull for deg på et så synlig sted. Mange vil spørre om hva den betyr. Anonymkode: 9110b...441
dillyduzit Skrevet 25. april 2017 #9 Skrevet 25. april 2017 Ikke på håndleddet, men jeg tok min på venstre arm. Min er personlig og nøye gjennomtenkt, samtidig at jeg får en følelse av st denne personen er med meg igjennom tykt og tynt (minnetatovering). poenget er; jeg blir nok lei av min om 10 år, men jeg vet hvorfor jeg har den, og tiden jeg brukte på å forklare tatovøren og skissingen, finne noe som symboliserte den personen jeg mistet (utrolig kjært og nært familiemedlem) tok mange år. Så du må tenke igjennom, håndleddet, er det en god ide? Vil du ha en til om ti år, hva kan bygges på, hvilken betydning er viktig for deg, og sist: hva hjalp deg igjennom alle de tunge tingene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå