AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #41 Skrevet 26. april 2017 Det er jo dette som defineres som mikro penis ikke de på 13 cm. Uff kunne aldri levd med en som hadde så liten tiss dessverre. Men vet om en som gjør, og hun har aldri hatt noe problem med det så han er vel sinnsykt god på å slikke og bruke fingrene og leketøy regner jeg med! Anonymkode: 211c6...889 1
Sphere Skrevet 26. april 2017 #42 Skrevet 26. april 2017 12 minutter siden, Lipton106 skrev: Mann med liten penis her, å det er synd at størrelsen på penis teller mer en personlighet, særlig med tanke på alle hjelpemidler og leketøy som finnes i dag.. men men, verden er overfladisk. Jeg har det meste, bare ikke en stor nok penis. Ingen er for alle. Men alle er for noen. Vi må bare vente til vi møter noen som ser forbi vår lille og ser hele pakka. De finnes der ute. Helt klart. Ingen grunn til å stenge seg inne av den grunn. 3
Lipton106 Skrevet 26. april 2017 #43 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: Ingen er for alle. Men alle er for noen. Vi må bare vente til vi møter noen som ser forbi vår lille og ser hele pakka. De finnes der ute. Helt klart. Ingen grunn til å stenge seg inne av den grunn. Det gidder jeg ikke, livet er for kort til å sitte å vente på noen som ikke er overfladisk.. ikke gidder jeg å unnskylde penisen min heller, det får være grenser.. jeg er født med denna penisen, å det blir en del av pakka, jeg veit selv at jeg er en bra kar med mange gode egenskaper, da får jeg heller bare være seksuelt frustrert:p
Sphere Skrevet 26. april 2017 #44 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, Lipton106 skrev: Det gidder jeg ikke, livet er for kort til å sitte å vente på noen som ikke er overfladisk.. ikke gidder jeg å unnskylde penisen min heller, det får være grenser.. jeg er født med denna penisen, å det blir en del av pakka, jeg veit selv at jeg er en bra kar med mange gode egenskaper, da får jeg heller bare være seksuelt frustrert:p Feil formulert. Mener ikke du skal sitte passivt og vente. Det går an å ha det morsomt som singel også mens man leter og venter på hun som er for deg. 😉 1
Lipton106 Skrevet 26. april 2017 #45 Skrevet 26. april 2017 5 minutter siden, Sphere skrev: Feil formulert. Mener ikke du skal sitte passivt og vente. Det går an å ha det morsomt som singel også mens man leter og venter på hun som er for deg. 😉 Er ikke ons typen, kommer aldri til å være. Jeg har det bra i alle andre deler av livet heldigvis:-)
Callisto83 Skrevet 26. april 2017 #46 Skrevet 26. april 2017 Jeg er helt ærlig mer opptatt av personen penisen henger fast i, enn størrelse. 3
Sphere Skrevet 26. april 2017 #47 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, Callisto83 skrev: Jeg er helt ærlig mer opptatt av personen penisen henger fast i, enn størrelse.
Gjest Hildur70 Skrevet 26. april 2017 #48 Skrevet 26. april 2017 46 minutter siden, Sphere skrev: Ingen er for alle. Men alle er for noen. Vi må bare vente til vi møter noen som ser forbi vår lille og ser hele pakka. De finnes der ute. Helt klart. Ingen grunn til å stenge seg inne av den grunn. Bare lurer siden du hele tiden sier du har liten. Hvor liten er det snakk om? For en penis fra 13 cm lang og 9 cm tykk erigrert er ikke liten penis. Vil alltid være noen som hyler opp om at det er for lite, men det er faktisk en helt vanlig størrelse. Er 47 år og har prøvd noen. Og personen penisen sitter på er viktigst
Sphere Skrevet 26. april 2017 #49 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, Hildur70 skrev: Bare lurer siden du hele tiden sier du har liten. Hvor liten er det snakk om? For en penis fra 13 cm lang og 9 cm tykk erigrert er ikke liten penis. Vil alltid være noen som hyler opp om at det er for lite, men det er faktisk en helt vanlig størrelse. Er 47 år og har prøvd noen. Og personen penisen sitter på er viktigst Kommer ikke til å oppgi mål her inne, men den er liten. Godt det er kvinner som deg der ute.
Gjest Hildur70 Skrevet 26. april 2017 #50 Skrevet 26. april 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Kommer ikke til å oppgi mål her inne, men den er liten. Godt det er kvinner som deg der ute. Kunne godtatt mindre enn gjennomsnittet dersom mannen ellers var en flott fyr. Da mener jeg personlighet. Og at han har humor
Sphere Skrevet 26. april 2017 #51 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, Hildur70 skrev: Kunne godtatt mindre enn gjennomsnittet dersom mannen ellers var en flott fyr. Da mener jeg personlighet. Og at han har humor Humor må jeg ha med det jeg har fått utdelt.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #52 Skrevet 26. april 2017 27 minutter siden, Hildur70 skrev: Kunne godtatt mindre enn gjennomsnittet dersom mannen ellers var en flott fyr. Da mener jeg personlighet. Og at han har humor Så hvis han har over gjennomsnittet, så slipper han å kompensere med god personlighet og humor? Anonymkode: 3f54a...1e2
Mormor. Skrevet 29. april 2017 #53 Skrevet 29. april 2017 (endret) Har aldri opplevd å være misfornøyd med en penis. Stor, liten. Heia pikk! Endret 29. april 2017 av Mormor. 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. april 2017 #54 Skrevet 29. april 2017 10 minutter siden, Mormor. skrev: Har aldri opplevd å være misfornøyd med en penis. Stor, liten. Heia pikk! Akkurat det man vil høre av mormor.
Mormor. Skrevet 29. april 2017 #55 Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Akkurat det man vil høre av mormor.
"Domina" Skrevet 30. april 2017 #56 Skrevet 30. april 2017 Haha det er altså så morsomt å lese her inne 😁 og mormor.. 😂 og etter min erfaring så er gutter mye mer opptatt av størrelse enn jenter er, og mye mer kritiske også. For meg er kjemien mellom oss viktigst, stemmer den så spiller det ingen stor rolle hvor stort utstyr man har, i lengden kan det kanskje bli frustrerende men så lenge mannen er flink til å tilfredstille på flere måter er vel det greit. Det viktigste er kjemien, at man er snill og god mot hverandre 😊 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #57 Skrevet 30. april 2017 På 26.4.2017 den 18.41, AnonymBruker skrev: Så hvis han har over gjennomsnittet, så slipper han å kompensere med god personlighet og humor? Anonymkode: 3f54a...1e2 Slipper vel ikke unna med en bra personlighet og humor selv om man er over gjennomsnittet... Selv om større som oftest er bedre, er det kanskje ikke det som er viktigst i et forhold generelt. Det er mer til et forhold enn bare sex. Er du mindre bør du kanskje satse på det i forholdet utenfor sex, og når det kommer til sex kompensere som faen. Bruk dildoer, sleeves osv. Du kan ikke gjøre annet enn å akseptere at din penis er annenrangs og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 7cf44...068 1
Frøken_fjong1 Skrevet 30. april 2017 #58 Skrevet 30. april 2017 Heller en liten penis enn en stor penis. 😳 Store gjør vondt. Er den liten , så kan fingre, tunge og leketøy være med på akten 1
Sykkelkopp Skrevet 30. april 2017 #59 Skrevet 30. april 2017 En ting er liten penis, en annen ting er 7cm - det er nærmest fysisk funksjonshemming. Om du TS fortsatt ser på sex som en høy prioritet, er det fair å finne en annen 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #60 Skrevet 30. april 2017 20 timer siden, Nowyouseeme skrev: Akkurat det man vil høre av mormor. 12 timer siden, "Domina" skrev: Haha det er altså så morsomt å lese her inne 😁 og mormor.. 😂 og etter min erfaring så er gutter mye mer opptatt av størrelse enn jenter er, og mye mer kritiske også. For meg er kjemien mellom oss viktigst, stemmer den så spiller det ingen stor rolle hvor stort utstyr man har, i lengden kan det kanskje bli frustrerende men så lenge mannen er flink til å tilfredstille på flere måter er vel det greit. Det viktigste er kjemien, at man er snill og god mot hverandre 😊 Enten er @Mormor. en kul mormor eller så er det snakk om et brukernavn som lurer oss 5 minutter siden, Sykkelkopp skrev: En ting er liten penis, en annen ting er 7cm - det er nærmest fysisk funksjonshemming. Om du TS fortsatt ser på sex som en høy prioritet, er det fair å finne en annen Det er stor, stor forskjell på liten penis og micropenis. Micropenis str er en fysisk "funksjonshemming". Men det er en "funksjonshemming" som heldigvis har gode løsninger for begge parter, om man er villig til det. Anonymkode: 55573...cf4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå