Gå til innhold

Liten penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, Gorgonzola skrev:

Hva ønsker du med denne tråden, bortsett fra å henge ut en mann på det groveste? :klo: 

det er jo ikke å henge ut noen, ingen navn blir nevt og det er jo en problemstilling som er aktuell. 7 cm erigert i lengden er mikropenis, høyst unormalt

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Absolutt ikke min hensikt å henge ut noen. Hadde jeg ønsket det, kunne jeg diskutert med noen på Fb. Uaktuelt å diskutere dette med venninner, nettopp fordi jeg liker ham og ikke vil utlevere ham. 

Ville bare høre om andre har liknende erfaringer, om det finns hjelp. Jeg vil ikke såre ham og størrelse på penis er vel ikke det første/letteste å snakke om i en forholdsvis fersk relasjon. Dersom jeg kommer til det at jeg ikke kan leve med dette, så vil jeg nok si at det skyldes at vi er ulike. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, mulig2017 skrev:

Takk! Absolutt ikke min hensikt å henge ut noen. Hadde jeg ønsket det, kunne jeg diskutert med noen på Fb. Uaktuelt å diskutere dette med venninner, nettopp fordi jeg liker ham og ikke vil utlevere ham. 

Ville bare høre om andre har liknende erfaringer, om det finns hjelp. Jeg vil ikke såre ham og størrelse på penis er vel ikke det første/letteste å snakke om i en forholdsvis fersk relasjon. Dersom jeg kommer til det at jeg ikke kan leve med dette, så vil jeg nok si at det skyldes at vi er ulike. 

Det finnes hjelp, men det koster. 

For ca 60.000 kan han opereres enten hos den eneste klinikken som tilbyr penisforlengelse i Norge, eller reise utenlands. 

60.000 er mye penger, men bør være overkommelig for de aller fleste yrkesaktive. Og når dette faktisk kan hjelpe han med å holde på ei dame og ha et samliv, er det etter mitt syn en bagatellmessig pris.

Risikoen for skader ved operasjon er liten men selvsagt til stedet. Også dette må veies opp mot et liv i ensomhet. Og da er risikoen verdt det.

Anonymkode: 3f54a...1e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahah! Du ser ikke forskjellen på en normal penis på 12-13 cm og en mikropenis på 7?!? 

Jeg har snakket mye med venninner om dette, og alle er enige om at under 15 er definitivt best, så lenge han har tykkelsen. Lenger gjør bare vondt. Når kvinner snakker om liten penis mener de som oftest peniser mindre enn 10 cm. Når menn snakker om liten penis mener de peniser som er normalstørrelse. Det er der misforståelsen ligger, når vi sier vi ikke klarer å ha en mann med liten penis så må du nesten huske at ordet "liten" er relativt. Det betyr ikke det samme for menn som for kvinner. 

Har selv hatt sex med over 30 stk, og kun to var over normalen. Så hadde utsagnet ditt stemt hadde kvinner hatt veldig vanskelig for å finne seg en mann :) 

Anonymkode: 4ee31...492

Hva er minimum grensen på tykkelsen da ? 

Anonymkode: 0ed92...860

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er minimum grensen på tykkelsen da ? 

Jeg foretrekker fra normal og oppover. Det er jo tykkelsen som gjør at man føler seg "fylt opp", ikke lengden. Lengden har jo uansett ingenting å si, er ikke noe godt å bli poket i livmorhalsen. Så jo kortere jo bedre, helt til man kommer til det punktet at det fysisk ikke går ann å ha ordentlig sex. Minste jeg har hatt var vel 9-10 cm, null problem å ha super sex! Men så var han tykk nok for meg og da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker fra normal og oppover. Det er jo tykkelsen som gjør at man føler seg "fylt opp", ikke lengden. Lengden har jo uansett ingenting å si, er ikke noe godt å bli poket i livmorhalsen. Så jo kortere jo bedre, helt til man kommer til det punktet at det fysisk ikke går ann å ha ordentlig sex. Minste jeg har hatt var vel 9-10 cm, null problem å ha super sex! Men så var han tykk nok for meg og da. 

Normal tykkelsen sier meg ikke så mye igrunnen,  men jeg har en som er 11 cm tykk, føler kanskje litt at det er i det minste laget.  

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare dumpe mannen? Penisen er åpenbart ubrukelig og ikke stand til å tilfredsstille deg tilstrekkelig... Eller du kan finne noen på siden. Ingen skam i det, du har behov du også. :)

Anonymkode: 7cf44...068

• Liker 1
Skrevet

Relasjonen er nokså fersk. Ca 1 måned. Ikke et godt utgangspunkt å tenke på å ha noen på siden. Det er jo ikke det jeg egentlig vil. 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Kenneth39 skrev:

men har man en penis under 15-16 cm med matchende tykkelse ,så tør jeg påstå at man vil være uaktuell for i alle fall 80-90% av alle kvinner....ene og alene på grunn av størrelsen.

Da er det en del menn som vil slite, hvis vi skal feste lit til denne lenken

Anonymkode: 6b7ed...494

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normal tykkelsen sier meg ikke så mye igrunnen,  men jeg har en som er 11 cm tykk, føler kanskje litt at det er i det minste laget.  

Nei, det er den virkelig ikke :) Menn skryter på seg så mye, noe som gjør at dere er verst mot dere selv. 

• Liker 1
Skrevet

Mange av oss damer vet at menn ofte skryter på seg noen cm lengde. 😉 Det er ikke lengden, eller tykkelsen, det kommer an på. Men den må være normal, ikke på størrelse med en guttunges. Dvs virke voksen. 

Ikke som en halv wienerpølse som noen skrev tidligere. 

Skrevet

Jeg tror heller ikke at den er 11 cm og om den skulle være det, kan den umulig være i minste laget. 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er den virkelig ikke :) Menn skryter på seg så mye, noe som gjør at dere er verst mot dere selv. 

Hehe,  funker gjør den ihvertfall ;)

Jeg skryter ihvertfall ikke,  ser ingen grunn til det heller. 

Nuvel, så lenge jeg og dama har det godt sammen og jeg gir henne flere orgasmer så er vi fornøyde :)  

Er viktig å bruke fingre også, gir henne flere orgasmer med fingrene 

Skrevet

Dersom den er 11 cm rundt er du "heldig". 👍 Damer bruker også hendene til å få orgasme på egen hånd (alene, eller under samleie) så det er ikke ukjent. Mitt poeng var vel at jeg ville kjenne at der var noe inni meg. 

Ferdig med denne diskusjonen nå. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, mulig2017 skrev:

Dersom den er 11 cm rundt er du "heldig". 👍 Damer bruker også hendene til å få orgasme på egen hånd (alene, eller under samleie) så det er ikke ukjent. Mitt poeng var vel at jeg ville kjenne at der var noe inni meg. 

Det er lurt å sitere den du svarer, så slipper vi en haug med svar som ser ut som de er tatt ut av løse luften. 

Anonymkode: ce15a...aca

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, mulig2017 skrev:

Noe jeg også gjør med henne, og ikke bare med  hender, liker at hun får orgasme når vi kysser også :)

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahah! Du ser ikke forskjellen på en normal penis på 12-13 cm og en mikropenis på 7?!? 

Jeg har snakket mye med venninner om dette, og alle er enige om at under 15 er definitivt best, så lenge han har tykkelsen. Lenger gjør bare vondt. Når kvinner snakker om liten penis mener de som oftest peniser mindre enn 10 cm. Når menn snakker om liten penis mener de peniser som er normalstørrelse. Det er der misforståelsen ligger, når vi sier vi ikke klarer å ha en mann med liten penis så må du nesten huske at ordet "liten" er relativt. Det betyr ikke det samme for menn som for kvinner. 

Har selv hatt sex med over 30 stk, og kun to var over normalen. Så hadde utsagnet ditt stemt hadde kvinner hatt veldig vanskelig for å finne seg en mann :) 

Du har snakket med dine venninner , og alle er enig om at under 15 er best?

Når kvinner snakker om liten penis mener de som oftest peniser mindre enn 10 cm. Når menn snakker om liten penis mener de peniser som er normalstørrelse??

Har selv hatt sex med over 30 stk, og kun to var over normalen??? Velkommen til bakvendt land :) Du mener vel ikke seriøst at noen skal tro på dette sludderet?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kenneth39 skrev:

Du har snakket med dine venninner , og alle er enig om at under 15 er best?

Når kvinner snakker om liten penis mener de som oftest peniser mindre enn 10 cm. Når menn snakker om liten penis mener de peniser som er normalstørrelse??

Har selv hatt sex med over 30 stk, og kun to var over normalen??? Velkommen til bakvendt land :) Du mener vel ikke seriøst at noen skal tro på dette sludderet?

Hun har helt rett. Jeg vil heller ha en penis under gjennomsnittet enn over. Kjenner ikke en eneste en som liker stor pikk. Venninnen min var sammen med en som hadde stor. Skrøyt hun? Nei. Hun klagde over hvor vondt det gjorde.

Anonymkode: d1dac...eed

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har helt rett. Jeg vil heller ha en penis under gjennomsnittet enn over. Kjenner ikke en eneste en som liker stor pikk. Venninnen min var sammen med en som hadde stor. Skrøyt hun? Nei. Hun klagde over hvor vondt det gjorde.

Anonymkode: d1dac...eed

Jeg tror du er en gutt med liten penis som skal prøve å overbevise befolkningen om at det normale er små peniser ,og at kvinner flest vil ha det hehe...Artig forsøk,men den må du lengre ut på landet med gutt !

• Liker 1
Skrevet

Mann med liten penis her, å det er synd at størrelsen på penis teller mer en personlighet, særlig med tanke på alle hjelpemidler og leketøy som finnes i dag.. men men, verden er overfladisk. Jeg har det meste, bare ikke en stor nok penis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...