Gå til innhold

Liten penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen dame, født tre fullbårne barn, minste er 15. Jeg er skilt siden 4 år. Har nå hevet meg på dejting. Truffet en kjekk mann, men penisen er så liten at jeg ikke kjenner noen ting. Ca 7 cm i erigert tilstand og maks 2 cm rundt. Kan godt være at jeg er slapp. Jeg vet at jeg ikke kan leve slik. Noen som opplevd det samme?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk dildo i tillegg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff da, han  har vel mikropenis antar jeg. Nei det har jeg aldri vørt borti og hadde ikke  klart å tenne på heller. 

Anonymkode: 05339...54d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mente du 2 cm rundt? Seriøst? Det tror jeg ikke noe på engang😳

• Liker 2
Skrevet

Det er sant. Har testet 2 ganger. Han kompenserer på andre måter, men det hjelper ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente du 2 cm rundt? Seriøst? Det tror jeg ikke noe på engang😳

Ikke jeg heller. Det tilsvarer tykkelsen på en blyant.  

Anonymkode: ce15a...aca

• Liker 5
Skrevet

Maks 2cm i diameter, ikke rundt. Jeg jobber i helsevesenet, har aldri sett så liten, uansett størrelsen på mannen. Hadde ikke skrevet dette på tull. Jeg liker ham, sa selvsagt ikke noe til ham, men tror ikke at jeg kan leve med det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, mulig2017 skrev:

Maks 2cm i diameter, ikke rundt. Jeg jobber i helsevesenet, har aldri sett så liten, uansett størrelsen på mannen. Hadde ikke skrevet dette på tull. Jeg liker ham, sa selvsagt ikke noe til ham, men tror ikke at jeg kan leve med det. 

Omkrets og diameter er to vidt forskjellige ting, noe en voksen dame som jobber i helsevesenet burde vite. 

Anonymkode: ce15a...aca

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, mulig2017 skrev:

...Truffet en kjekk mann, men penisen er så liten at jeg ikke kjenner noen ting. Ca 7 cm i erigert tilstand og maks 2 cm rundt. Kan godt være at jeg er slapp. Jeg vet at jeg ikke kan leve slik. Noen som opplevd det samme?

Hva ønsker du med denne tråden, bortsett fra å henge ut en mann på det groveste? :klo: 

• Liker 7
Skrevet

ØnSker ikke å henge ut noen. Jeg liker ham jo, men kan en leve sammen om ikke sexlivet fungerer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater sin er på størrelse med en halv wiener, vet ikke omkrets/diameter på en sånn, men det er ganske frustrerende. Spesielt siden han også er noe korpulent og bare vil ligge på rygg. Og når den som regel ikke virker pga han har inntatt alkohol...

Han skal dumpes. 

Anonymkode: c208c...c09

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

2 cm i diameter blir en omkrets på 6,3 cm.

Anonymkode: 59127...53d

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, mulig2017 skrev:

ØnSker ikke å henge ut noen. Jeg liker ham jo, men kan en leve sammen om ikke sexlivet fungerer.

Da er det din fulle rett å ikke leve sammen med ham. Om du føler at det er uetisk av deg å gå fra han pga størrelsen på 

penis er et spørsmål du selv må finne svaret på. Ønsker du med tråden å høre om andre synes dette er ok, etisk sett?

Mitt svar er i så tilfelle: Sex er viktig i et forhold. Dersom sexlivet ikke fungerer for deg pga størrelsen så er det ikke overfladisk av deg å avslutte forholdet. Men hvis det er en person du virkelig bryr deg om og ønsker å leve livet med så ville jeg vurdert hvor viktig sex er. Kanskje eksperimentering eller "sex uten samleie" er nok?

Anonymkode: 0688c...a66

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, mulig2017 skrev:

Han får bruke hendene mye da, og mye klining. 

Anonymkode: 0ed92...860

Skrevet (endret)
3 timer siden, mulig2017 skrev:

jammen så gjør det slutt da vel ! Du har jo allerede sagt at du ikke kan leve med det.Men du er laaangt i fra alene om det .De fleste kvinner dropper menn med liten penis...de prøver å finne andre unnskyldinger,til og med ovenfor seg selv,men har man en penis under 15-16 cm med matchende tykkelse ,så tør jeg påstå at man vil være uaktuell for i alle fall 80-90% av alle kvinner....ene og alene på grunn av størrelsen.

Endret av Kenneth39
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

rxsleeve.com har løsningen for dere. Det koster en helg og to på byen å kjøpe, men det er det sikkert verdt i deres situasjon. Da du er helsepersonell som undertegnede så er det å opplyse at produktene er FDA godkjente og derfor produkter en kan få på resept i USA. Alle kan bruke disse produktene da de finnes i ulike modeller og størrelser. De produseres på bestilling og blir tilpasset den enkelte kunde hvis de ønsker det.

Anonymkode: fa62e...af6

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Kenneth39 skrev:

jammen så gjør det slutt da vel ! Du har jo allerede sagt at du ikke kan leve med det.Men du er laaangt i fra alene om det .De fleste kvinner dropper menn med liten penis...de prøver å finne andre unnskyldinger,til og med ovenfor seg selv,men har man en penis under 15-16 cm med matchende tykkelse ,så tør jeg påstå at man vil være uaktuell for i alle fall 80-90% av alle kvinner....ene og alene på grunn av størrelsen.

Hahahahah! Du ser ikke forskjellen på en normal penis på 12-13 cm og en mikropenis på 7?!? 

Jeg har snakket mye med venninner om dette, og alle er enige om at under 15 er definitivt best, så lenge han har tykkelsen. Lenger gjør bare vondt. Når kvinner snakker om liten penis mener de som oftest peniser mindre enn 10 cm. Når menn snakker om liten penis mener de peniser som er normalstørrelse. Det er der misforståelsen ligger, når vi sier vi ikke klarer å ha en mann med liten penis så må du nesten huske at ordet "liten" er relativt. Det betyr ikke det samme for menn som for kvinner. 

Har selv hatt sex med over 30 stk, og kun to var over normalen. Så hadde utsagnet ditt stemt hadde kvinner hatt veldig vanskelig for å finne seg en mann :) 

Anonymkode: 4ee31...492

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, mulig2017 skrev:

Så da har du fått sagt at fyren har liten og tynn penis og at du vet at du ikke kan leve slik.

Hva skjer videre?

Anonymkode: 99882...055

Skrevet

Det kan jeg jo ikke si. Vil ikke ta fra ham "mannligheten". Utfra denne tråden kan det jo se ut som noen damer liker det (men da har de ikke sett denne). 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff da, han  har vel mikropenis antar jeg. Nei det har jeg aldri vørt borti og hadde ikke  klart å tenne på heller. 

7 cm er definetivt mikropenis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...