Gå til innhold

Daddyofive mishandler barna for penger

Isitfair

Anbefalte innlegg

Nyeste oppdatering er at politiet etterforsker saken. Dessverre sliter politiet med bevis, siden de har slettet alle videoene(hmm). Vet nok ikke om politiet har fått tak i noen som har hele arkivet deres...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, sommermorgen skrev:

Nyeste oppdatering er at politiet etterforsker saken. Dessverre sliter politiet med bevis, siden de har slettet alle videoene(hmm). Vet nok ikke om politiet har fått tak i noen som har hele arkivet deres...

Det er mange som har lagret dem og lagt ut videoene på nytt med kommentarer, så det burde ikke være så vanskelig å finne. Spørs bare hva politiet gidder eller tar seg tid til...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Det er mange som har lagret dem og lagt ut videoene på nytt med kommentarer, så det burde ikke være så vanskelig å finne. Spørs bare hva politiet gidder eller tar seg tid til...

Håper virkelig at de tar seg tid til å etterforske dette her. Nå vet jeg ikke hvordan Barnevernet i USA fungerer, men jeg håper inderlig at de gjør et hastevedtak for å fjerne barna fra foreldrene så fort de kan, men jeg har mine tvil. Har inntrykk av at barn i USA har mindre rettssikerhet enn barn her i landet.

Det gjør så vondt i mammahjertet mitt når jeg ser hvor ille disse "foreldrene" oppfører seg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke se videoene, men bare lurer, hva var utgangspunktet for disse videoene? Har denne faren seriøst lagt det ut med en idé om at det skal være underholdning??? Det er jo bare helt grusomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sisti skrev:

Vil ikke se videoene, men bare lurer, hva var utgangspunktet for disse videoene? Har denne faren seriøst lagt det ut med en idé om at det skal være underholdning??? Det er jo bare helt grusomt! 

Har sett flere av hans/deres videoer nå, og det ser ut som blanding av "hohei-for-et-kaotisk-men-morsomt-hjem-vi-har-med-5-unger" og "pranks".

I starten hadde de noen greie pranks (Hvordan oversetter man prank? Blir det spøk?) der de slapp kaldt vann på hverandre når de åpnet ei dør, kastet en liten stinkbombe inn i rommet til en av gutta, slapp egg på hodet til hverandre osv.

Men så ville de bli mer og mer ekstrem, også gikk det over til at de skrek og truet ungene. Vi fikk også se litt mer av hvordan barna oppfører seg mot hverandre, og det er jo hårreisende. De banker hverandre og ødelegger tingene til hverandre. Var sikkert meningen at det skulle være en del av "hohei-for-et-kaotisk-men-morsomt-hjem-vi-har-med-5-unger"-opplegget men sånn skal det jo ikke være i et hjem. Og det var da folk begynte å snakke om hvor forferdelig det må være for disse barna.

Har også lagt merke til at foreldrene ikke prøver å fikse problemene barna har med hverandre. Hvis et par av barna krangler og løper etter hverandre roper faren komedisk "Stop! Stop! Stop! Stop! Stop! Stop!" mens han "løper" etter de og "prøver å stoppe de". Istedet for å trøste et barn som gråter lyver han og sier at "nå har broren din ødelagt leken din" for å prøve å terge det gråtende barnet enda mer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PaperFlower skrev:

Har sett flere av hans/deres videoer nå, og det ser ut som blanding av "hohei-for-et-kaotisk-men-morsomt-hjem-vi-har-med-5-unger" og "pranks".

I starten hadde de noen greie pranks (Hvordan oversetter man prank? Blir det spøk?) der de slapp kaldt vann på hverandre når de åpnet ei dør, kastet en liten stinkbombe inn i rommet til en av gutta, slapp egg på hodet til hverandre osv.

Men så ville de bli mer og mer ekstrem, også gikk det over til at de skrek og truet ungene. Vi fikk også se litt mer av hvordan barna oppfører seg mot hverandre, og det er jo hårreisende. De banker hverandre og ødelegger tingene til hverandre. Var sikkert meningen at det skulle være en del av "hohei-for-et-kaotisk-men-morsomt-hjem-vi-har-med-5-unger"-opplegget men sånn skal det jo ikke være i et hjem. Og det var da folk begynte å snakke om hvor forferdelig det må være for disse barna.

Har også lagt merke til at foreldrene ikke prøver å fikse problemene barna har med hverandre. Hvis et par av barna krangler og løper etter hverandre roper faren komedisk "Stop! Stop! Stop! Stop! Stop! Stop!" mens han "løper" etter de og "prøver å stoppe de". Istedet for å trøste et barn som gråter lyver han og sier at "nå har broren din ødelagt leken din" for å prøve å terge det gråtende barnet enda mer.

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg blir sjokkert. Det finnes jo mange dårlige foreldre der ute fullstendig uten selvinnsikt, det var jo bare et spørsmål om tid før noen begynte å dokumentere det med film åpent for hele verden. Får håpe barna får hjelp. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe av det mest grusomme jeg har sett på Internett! Godt å vite at barna er hentet ut! Håper de får den hjelpen og støtten de trenger.. 

Endret av vimsa30
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at barna er tatt fra faren. 

MEN!! Hvorfor ryddes ikke denne tråden for omtale av barn? Er det bare norske (blogger)barn som skal skånes for KG sine regler?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Fytti helvete. Finnes alt for mange i verden som burde blitt TVANGSSTERILISERT! Både kvinnfolk og mannfolk. Kanskje ikke befolkningen økte så jævlig da. Hadde bare jeg blitt president så hadde verden blitt mye bedre og ryddigere. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne videoen er altså så ondskapsfull og jævlig at jeg håper de mister barna for godt!!!!! Og blir straffet HARDT!!! 

https://youtu.be/-Gxs46K0kzM

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

På prinsippielt grunnlag vil jeg si at dette er et godt eksempel på hvor ille det kan gå når man får oppmerksomhet og kjendisstatus. Jeg har sett ca fem minutter av en av disse "spøkene" og ble sittende lamslått tilbake. 

Jeg vil oppfordre alle til å la være å trykke seg inn på youtube-klipp som omhandler barna, inkludert de klippene som biologisk mor legger ut. Disse barna trenger ikke mer eksponering! 

Jeg blir direkte kvalm av å se at man nå oppfordrer til å sende penger, om så "hensikten" er aldri så god. For nå er det på tide at barna slutter å være mor og fars inntektskilde. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, uff, uff..faren bedriver jo ekstrem psykisk mishandling av egne barn :(:( . Hvordan i all verden har dette kunnet skje i all offentlighet uten at amerikanske myndigheter har grepet inn for LENGE siden??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at barna er hos moren nå, men det er bare midlertidig har hørt. Håper hun får foreldreretten og at faren aldri får barna sine tilbake. Jeg håper egentlig at de andre barna blir tatt fra dem, fordi de er jo helt syk. 
Jeg hørte også at faren prøvde å nekte dem å pakke medisinene til barna når de skulle hente dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chiyo skrev:

Bra at barna er hos moren nå, men det er bare midlertidig har hørt. Håper hun får foreldreretten og at faren aldri får barna sine tilbake. Jeg håper egentlig at de andre barna blir tatt fra dem, fordi de er jo helt syk. 
Jeg hørte også at faren prøvde å nekte dem å pakke medisinene til barna når de skulle hente dem. 

Dessverre så prøvde han ikke, han gjorde det! De fikk ikke hentet noen av medisinene til barna, og de fikk heller ikke vite hva som feilte dem, hvilke medisiner de gikk på eller hva slags doser. Så de neste dagene måtte barna overvåkes 24/7 i tilfelle alvorlige bivirkninger og/eller livsfarlige symptomer på hva det nå enn var som feilte de.

Noen dager senere kom stemoren over med en papirpose full av løse tabletter og sa at hun ikke ville komme i trøbbel og ville gi de medisinene sine. Hun ga ifra seg posen og dro igjen. Så der satt de, med en papirpose full av tabletter uten å hvite hva de var, hvem de var til og hvor mye de skulle få. De ble advart om å ikke bruke de, da de i verste fall kunne være gift.

Men takket være samarbeid med bl.a. Wallmart (tror jeg) fikk de funnet ut hva slags medisiner det var, hvem de var til og hvilke doser det var snakk om. Så det er iallefall ordnet nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, PaperFlower skrev:

Dessverre så prøvde han ikke, han gjorde det! De fikk ikke hentet noen av medisinene til barna, og de fikk heller ikke vite hva som feilte dem, hvilke medisiner de gikk på eller hva slags doser. Så de neste dagene måtte barna overvåkes 24/7 i tilfelle alvorlige bivirkninger og/eller livsfarlige symptomer på hva det nå enn var som feilte de.

Dette er vel noe som kan brukes mot han for å hindre han i å få foreldreretten tilbake? :( 

:sukk: For en idiot. Han risikerer barnas hele for penger, og han risikerer barnas helse for å få hevn på moren.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chiyo skrev:

Dette er vel noe som kan brukes mot han for å hindre han i å få foreldreretten tilbake? :( 

:sukk: For en idiot. Han risikerer barnas hele for penger, og han risikerer barnas helse for å få hevn på moren.

Jeg kan ikke si noe sikkert, men det håper jeg virkelig. Noen som bryr seg om barna sine, og som setter de først (noe en forelder alltid skal gjøre) hadde ikke gjort det han og stemoren gjorde. Hele situasjonen er hårreisende, og jo mer vi hører jo verre blir det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett disse videoene, men for meg minner det jeg leser om noen av de bloggervideoene som har blitt lagt ut her til lands:

- Mor slår opp døra til barn på do og filmer mens hun ler

- Lattermild mor jager med kamera i hånd etter barn som er sint og som ber henne slutte å filme

- Stefar og mor går etter barn og gjentar flirende "er du sur for at du tapte, nå? Ha ha. Er du furten for at du tapte?"

- Stefar og mor vekker barn med høy musikk og filmer vedkommende i undertøyet når det trøtt kommer ut av rommet 

Dette er riktignok mindre voldelig, men likefullt krenkende handlinger. At foreldrene så velger å legge ut ydmykelsene på nettet vitner ytterligere om dårlig dømmekraft og manglende respekt for barnas følelser. 

Er dette god omsorg?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
5 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Jeg har ikke sett disse videoene, men for meg minner det jeg leser om noen av de bloggervideoene som har blitt lagt ut her til lands:

- Mor slår opp døra til barn på do og filmer mens hun ler

- Lattermild mor jager med kamera i hånd etter barn som er sint og som ber henne slutte å filme

- Stefar og mor går etter barn og gjentar flirende "er du sur for at du tapte, nå? Ha ha. Er du furten for at du tapte?"

- Stefar og mor vekker barn med høy musikk og filmer vedkommende i undertøyet når det trøtt kommer ut av rommet 

Dette er riktignok mindre voldelig, men likefullt krenkende handlinger. At foreldrene så velger å legge ut ydmykelsene på nettet vitner ytterligere om dårlig dømmekraft og manglende respekt for barnas følelser. 

Er dette god omsorg?

Ikke utenkelig at noen i nærmeste krets hos vedkommende bloggeren kan finne daddyofive "inspirerende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...