AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg føler meg så dum. Fra jeg var yngre (13-14) så hadde jeg ett par venninner, men så mistet vi kontakten. Jeg ble mobbet på barneskolen, ungdomsskolen og på videregående slet jeg med å få venner. Ingen var god nok for meg. Jeg passet ikke inn noe sted. Idag er jeg nesten 30 år gammel, har samboer og barn. Men venner har jeg ikke. Har vel noen bekjente, men det er alt. Føler jeg er veldig uinteressan person, folk svarer meg ikke på snap hvis jeg sender noen, får nesten ikke likes på instagram og Facebook hvis jeg legger ut noe. Folk bryr seg ikke rett og slett. Hvordan bli mer populær? Jeg vil gjerne ha venner, men føler at de potensielle venninnene er ikke noe interesserte i min vennskap. Kun bekjentskap. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 315f6...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletre Skrevet 3. mai 2017 #2 Del Skrevet 3. mai 2017 Har du noen interesser som gjør at du kan komme i kontakt med andre? Hvis du liker å fotografere, så kan du melde deg inn i din lokale fotoklubb. Du kan også registere deg inne på foto.no, og dele interessen din med andre der. Hvis du har hund, så kan du bli kjent med andre gjennom turene dere går sammen. Om du liker å strikke, sy, lage håndarbeidsting, meld deg på et kurs! Mange nye folk du kan bli kjent med. Ta deg en tur på biblioteket, det hender ofte at strikkeklubbene samles der for en lesestund, og bibliotekene tilrettelegger også for slikt. Du kan bli mer populær ved å henge opp lapper rundt om i nabolaget ditt hvor du tilbyr å utføre småjobber, slik som hundelufting, barnevakt, plukke bær/frukt, eller gå inn på finn, og legg ut småjobber der. Du kan melde deg inn i frivilligsentralen, melde deg inn i Røde Kors, besøke eldre på eldresenteret, bli en besøksvenn, være noe for andre. Du blir gjerne populær hvis du har noe å tilby andre som det er etterspørsel etter, og du gjør det med et ekte smil og glede. Det tar TID å bli kjent med folk, og det må du ta deg tid til hvis du skal få til varige, gode vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå