AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #41 Skrevet 24. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg har ekstremt god forbrenning, som kaster bort lite energi. Det er en evolusjonell fordel. Enda en grunn til at modellpene jenter skal velge meg. Anonymkode: 672e2...c3d Om du har ekstrem god forbrenning så ville du gått lett ned i vekt.... Anonymkode: c9164...acb 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #42 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du har ekstrem god forbrenning så ville du gått lett ned i vekt.... Anonymkode: c9164...acb Det var i alle fall ment som at kroppen min er energieffektiv. Mens jeg kan trene 2 timer per dag på ett knekkebrø. Må typen til hun som skrev her spise en okse. Hvem lever lenger om sivilisasjonen faller? Jeg som nesten ikke trenger mat, eller de som må spise dagen lang. Det er meg Anonymkode: 672e2...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #43 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var i alle fall ment som at kroppen min er energieffektiv. Mens jeg kan trene 2 timer per dag på ett knekkebrø. Må typen til hun som skrev her spise en okse. Hvem lever lenger om sivilisasjonen faller? Jeg som nesten ikke trenger mat, eller de som må spise dagen lang. Det er meg Anonymkode: 672e2...c3d Åja, så du har veldig lav forbrenning. Det er desverre ikke attraktivt dagens samfunn hvor mange sliter med å gå ned i vekt og heller ønsker høy forbrenning. Ikke en fordel for deg å komme med at det kan videreføres Anonymkode: c9164...acb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #44 Skrevet 24. april 2017 Nei. Jeg tror det finnes gode menn med fin personlighet i ulike kroppsfasonger. Da ville jeg prøvd å skaffe en slank en heller enn en feit en. Sjenert er heller ikke så interessant for meg. Tause menn er gørr. Likedan som du tror det finnes hyggelige jenter som er vanlige og modellpene, da kan du like godt gå for det siste. Anonymkode: 9fdab...79e
Gjest Sugemerke Skrevet 24. april 2017 #45 Skrevet 24. april 2017 Nei, takk. En feit man klarer jeg meg uten. Ikke nødvendigvis på grunn av utseende, også feite men kan være pene, men helsemessig. Jeg orker ikke være redd for slag, diabetes osv. Plutselig sitter jeg der med en sjenert pleietrengende mann og det er jeg ikke spesielt klar for.
pessimistisk Skrevet 24. april 2017 #46 Skrevet 24. april 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var i alle fall ment som at kroppen min er energieffektiv. Mens jeg kan trene 2 timer per dag på ett knekkebrø. Må typen til hun som skrev her spise en okse. Hvem lever lenger om sivilisasjonen faller? Jeg som nesten ikke trenger mat, eller de som må spise dagen lang. Det er meg Anonymkode: 672e2...c3d Jeg ville vært mer bekymret for at du dør av sykdommen som gjør at du trener mye, spiser lite, har høy forbrenning men allikevel er feit.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #47 Skrevet 24. april 2017 Valget er ikke lett assa. En sjenert mann uten sosiale antenner som helst sitter borti en krok og rødmer om noen snakker til han, eller en sunn og sprek mann som lett får folk til å smile og le. Og ikke minst se meg som en person og ikke ett trofé. Hmm. Må tenke litt på den der altså. Anonymkode: 28dcd...309 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #48 Skrevet 24. april 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var i alle fall ment som at kroppen min er energieffektiv. Mens jeg kan trene 2 timer per dag på ett knekkebrø. Må typen til hun som skrev her spise en okse. Hvem lever lenger om sivilisasjonen faller? Jeg som nesten ikke trenger mat, eller de som må spise dagen lang. Det er meg Anonymkode: 672e2...c3d Hvis du har lav forbrenning må du gå til legen og få medisiner. Da har du jo lavt stoffskifte. Man kan ikke ha naturlig lav eller høy forbrenning (med mindre man har mye muskelmasse, da kan man ha høy hvileforbrenning). Lurer på hvordan trollet skal komme seg unna denne. Anonymkode: c7e38...903
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #49 Skrevet 24. april 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har lav forbrenning må du gå til legen og få medisiner. Da har du jo lavt stoffskifte. Man kan ikke ha naturlig lav eller høy forbrenning (med mindre man har mye muskelmasse, da kan man ha høy hvileforbrenning). Lurer på hvordan trollet skal komme seg unna denne. Anonymkode: c7e38...903 Jeg hadde lavt stoffskifte i følge en blodprøve, men neste var normal ... Anonymkode: 672e2...c3d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #50 Skrevet 24. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skal en feit sjenert mann med en modellpen dame? Sikre seg enda dårligere selvtillit? Anonymkode: f77bb...527 Spot on!! Anonymkode: a8152...fc0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #51 Skrevet 24. april 2017 22 minutter siden, pessimistisk skrev: Jeg ville vært mer bekymret for at du dør av sykdommen som gjør at du trener mye, spiser lite, har høy forbrenning men allikevel er feit. Isåfall har du lyst å gi meg en svett og heit natt før jeg dør? Det er det minste du kan gjøre for en døende mann. Anonymkode: 672e2...c3d
pessimistisk Skrevet 24. april 2017 #52 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Isåfall har du lyst å gi meg en svett og heit natt før jeg dør? Det er det minste du kan gjøre for en døende mann. Anonymkode: 672e2...c3d Haha
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #53 Skrevet 24. april 2017 10 minutter siden, pessimistisk skrev: Haha Gleder meg Anonymkode: 672e2...c3d 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #54 Skrevet 24. april 2017 Ja, hvis han var den rette så kunne jeg det. Men de er sjeldent det... Anonymkode: 29a51...e2b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #55 Skrevet 24. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lyver ikke ... Trener ekstremt mye. Spiser lite og er likevel 95 kg og 183 cm høy. Anonymkode: 672e2...c3d Du er ikke feit. Jeg er 188 cm og 97 kg. Er slank med muskler ! Anonymkode: fb52c...b78
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #56 Skrevet 24. april 2017 Ingen av eksene mine er hverken modellpene eller muskuløse. Kunne ikke vært sammen med en som er sykelig overvektig, men jeg tenner på menn som er litt bamsete. Sjenert gjør meg ikke mye heller. Anonymkode: ca790...572
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #57 Skrevet 24. april 2017 Når du dømmer damer etter utseende, så fortjener du selv å bli dømt etter akkurat samme kriterier. Anonymkode: 21ac0...078 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #58 Skrevet 24. april 2017 Fælt så overfladiske begge kjønn er her da. Det ene kjønnet uttaler seg som om de kan dømme en persons helse på utseendet mhp kraftig eller tynn. Akkurat som noen tror at de ved å velge barnefar/mor ved å bruke en sjekkliste basert på kriterier mhp utseende og livsstil. Gode partnervalg mhp god helse kan ingen av oss gjøre Så sant personen allerede ikke er syk da. Og om man trener 1 time eller 10 timer i uken avgjør ikke om man blir gammel med god eller dårlig helse. Det eneste dette er med på er at man har god form frem til noe alvorlig sykdom oppstår. Får man en kronisk tilstand vil den overtid overskygge "ditt tidligere liv". Hardt trenede mennesker lever ikke signifikant lenger i forhold til normalt aktive mennesker. Anonymkode: 7a599...97b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #59 Skrevet 24. april 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du dømmer damer etter utseende, så fortjener du selv å bli dømt etter akkurat samme kriterier. Anonymkode: 21ac0...078 Jeg bare tuller. Pene damer jeg ikke kommer over ens med er mye mindre attraktive enn de jeg kommer over ens med. Klart jeg går mer etter det enn utseende. Hilsen TS. Anonymkode: 672e2...c3d 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #60 Skrevet 25. april 2017 Av det jeg kan lese her så er du en mann som selv synes du er fantastisk, mens du er uheldig med utseende og har vansker med å sosialisere deg (sjenert). Samtidig ser du ut til å tenke at du "fortjener" en modellpen kjæreste. The odds are not in your favour. For å si det mildt. Anonymkode: 19918...83d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå