AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Altså, jeg har litt venner men prøver i voksen alder å få flere. Men alle er så jævla opptatt med seg og sitt. Jeg har barn annenhver uke, men mye ledig tid den andre uka. Er 28 år gammel, og normalt oppegående, TROR jeg. Søkte etter flere bekjentskaper via sosiale medier, og traff ei som ville møtes. Flere hadde meldt seg de også, men når det kommer til stykket trekker de seg fordi de har det så travelt med seg og sitt. Etter bruddet mitt spesielt, virket det greit å utvide nettverket.. Vi møttes på en kafe og hadde det trivelig og pratet om løst og fast. Lo en del også. Dette var i forrige uke. Men senest idag ser jeg at hun søker mennesker som vil treffes og er i hennes situasjon og blablabla. Hun virket kjempehyggelig...Enten er det 1) Noe alvorlig galt med meg, og hun likte meg overhodet ikke, selv om det virket som vi hadde det hyggelig (?)... Eller venter hun på at jeg skal ta neste iniativ. Men heller mest mot alternativ 1. Jeg lurer seriøst på hva som er galt med meg! Anonymkode: 52c58...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå