AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg og kjæresten skal på spa og har bestilt felles massasje-time. Jeg(jente) har vært til thai-massasje én gang, og det var en ganske spesiell opplevelse og absolutt ikke behagelig eller avslappende. Kjæresten min har aldri fått massasje av andre enn meg.. Så vi vet ikke hvordan dette foregår. Er vi nakne når vi kommer til timen, under håndkle? Eller har vi på badetøy? Og står ikke hva slags massasje det er, men det varer i 60min. Men er det bare fra ryggen og opp? Vi er begge bare litt skeptiske, aldri gjort det før🙈😊 Anonymkode: 63837...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Del Skrevet 24. april 2017 Kommer vel an på hvilke type massasje det er. Om det tar 60 minutter vil jeg tro det er hele kroppen. Jeg har truse på meg. Massøren pleier å passe på at private områder er tildekket med et håndkle. Anonymkode: e0e2c...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 24. april 2017 #3 Del Skrevet 24. april 2017 Det kommer an på hvilken behandling du bestiller. Jeg kom i morgenkåpe og undertøy og tok av meg BH-en når jeg kom inn på massasjerommet og hadde bestilt full kroppsmassasje. Du velger selv om du vil beholde trusen på eller være naken Det er bare å spørre i resepsjonen. De er vant til sånne spørsmål På spa-hotell går folk rundt i morgenkåpe rett som det er (noen til og med mens de spiser frokost ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. april 2017 #4 Del Skrevet 24. april 2017 Nei, hvorfor i all verden skal du være naken? Vil tro dette er sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå