Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så i et debattforum et sted at en snakket om at det var altfor lite å gjøre på jobb, så han satt bare og surfet og kommenterte i forum. Nå finner jeg ikke innlegget igjen.

Jeg er selv frilanser, med varierende inntekt. Kunne gjerne tenkt meg et arbeid som krevde min fysiske tilstedeværelse, men hvor jeg kunne sitte på nett og jobbe med egne prosjekter samtidig. Er det noen som kjenner til eller har hørt om slike jobber?

Anonymkode: 48af0...604

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prosessoperatør

Anonymkode: 0b3c9...fa5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trafikkdirigent. Ofte havner man på ødeliggende plasser med lite trafikk, gjerne nattarbeid og. kan egentlig bare settr seg ned og gjøre ingenting.

Anonymkode: b7154...e9b

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 71392...5de

AnonymBruker
Skrevet

Nattevakt på hotell. Kan være periodevis hektisk, spesielt i helgene, men hvis du er effektiv på de oppgavene som skal gjøres er det mye dødtid. Tror det er få jobber som ikke inkluderer noen rutineoppgaver i tillegg til vakt.

Anonymkode: 46a21...f65

• Liker 2
Skrevet

Stasjonærvekter på et bygg med døgnbemanning

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte vaktstillinger som vekter

Bibliokekar på små steder

Anonymkode: cb09d...e9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for gode svar. En forutsetning måtte vært at jeg kunne ha tilgang til PC, for kan ikke bare sitte og kjede meg. Bibliotekar på et lite sted høres i grunn veldig hyggelig og avslappende ut, men jeg bor i Oslo :P 

Og til deg som poster bilde av en med handa i nav-pose og som spretter champagne. Jeg har aldri mottat støtte fra NAV. Når jeg ikke har fast jobb, forsørger jeg meg selv ved å frilanse.

Anonymkode: 48af0...604

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nattevakt på hotell. Kan være periodevis hektisk, spesielt i helgene, men hvis du er effektiv på de oppgavene som skal gjøres er det mye dødtid. Tror det er få jobber som ikke inkluderer noen rutineoppgaver i tillegg til vakt.

Anonymkode: 46a21...f65

Signerer! Jobber nattevakt selv og jobber vel i ca 1-2 timer tilsammen. Har da fritid i omtrent 6 timer ca. Det er mer å gjøre i helger da.. 

Anonymkode: 37197...40f

AnonymBruker
Skrevet

Iskremselger i perioden september til februar. Snakker av erfaring. .. men da er det ikke mye dødtid mars til august da.

Anonymkode: de0b6...d54

AnonymBruker
Skrevet

Nattevakt på bolig for folk med funksjonshemninger. Det er selvsagt ikke slik alle steder, men der samboeren min jobbet kunne han sitte og lese skolefag eller se tv-serier på dataen.

Anonymkode: 90bc4...b93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nattevakt på bolig for folk med funksjonshemninger. Det er selvsagt ikke slik alle steder, men der samboeren min jobbet kunne han sitte og lese skolefag eller se tv-serier på dataen.

Anonymkode: 90bc4...b93

De skal ofte snus og slikt om natta. 

Anonymkode: 5940f...0ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...