Gå til innhold

Norsk muntlig privatist -presentasjon av særemne, hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært oppe i norsk muntlig privatisteksamen -hvordan presenterte dere særemnet? Det sier seg jo selv at man ikke skal presentere hele særemne, så hva forkortet dere ned? Hva spurte sensorene om? Takk :) 

Anonymkode: c5382...c8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

en liten bump :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde med meg seræmne. Hadde jo bare 10 minutter så det ble ikke hele. Tok for meg problemstillingen, metoder jeg hadde brukt og en oppsumering av hva jeg hadde kommet fram til :) 

Anonymkode: f1b51...5ca

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde med meg seræmne. Hadde jo bare 10 minutter så det ble ikke hele. Tok for meg problemstillingen, metoder jeg hadde brukt og en oppsumering av hva jeg hadde kommet fram til :) 

Takk for svar! Det hørtes jo fornuftig ut! Tenker jeg omtrent skal gjøre det samme. Fikk du tilleggsspørsmål til særemnet?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Det hørtes jo fornuftig ut! Tenker jeg omtrent skal gjøre det samme. Fikk du tilleggsspørsmål til særemnet?

Ja de spurte litt siden jeg ble ferdig med å snakke noen minutter før tiden gikk ut :P Sensor er egentlig ute etter å hjelpe deg å komme gjennom det så de stiller spørsmål for å finne ut av hva du vet :) Det handlet mest om å utdype litt noe av det jeg hadde snakket om.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de spurte litt siden jeg ble ferdig med å snakke noen minutter før tiden gikk ut :P Sensor er egentlig ute etter å hjelpe deg å komme gjennom det så de stiller spørsmål for å finne ut av hva du vet :) Det handlet mest om å utdype litt noe av det jeg hadde snakket om.

Hjelpes! Da må jeg bare passe på at det ikke blir kortere. Jeg er ekstremt dårlig til formulere meg muntlig, egentlig. Finnes ikke noe verre enn en muntlig eksamen, for meg.. haha 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke et eneste spørsmål om særemne. Det ble ikke nevnt med et ord. Like greit, for da hadde jeg ikke hatt noe å presentere.

Anonymkode: 43a6b...14e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ikke et eneste spørsmål om særemne. Det ble ikke nevnt med et ord. Like greit, for da hadde jeg ikke hatt noe å presentere.

Anonymkode: 43a6b...14e

Varierer sikkert fra fylke til fylke.. Hvordan var din norsk muntlig eksamen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...