Gå til innhold

Kvinner er best og jeg har alltid visst det - Hilsen bitter mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en av de bittreste mennene på KG. Og har vært her noen år nå. Jeg har klaget mye på feminismen ol., men nå skal jeg innrømme noe jeg alltid har visst.

Kvinner er nok i gjennomsnitt snillere, smartere, mer disiplinert og bedre enn den gjennomsnittlige mann. Det eneste sistnevnte er bedre på, så er det tøffhet og det å forlange i arbeidslivet.

Så da er det skrevet :) 

Anonymkode: 42b04...a2d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du med å skrive dette?

Anonymkode: 8e171...1f5

AnonymBruker
Skrevet

Om menn eller kvinner er "best" spiller ingen rolle for hvem du er som individ. Selv om kvinner som gruppe skulle være ekstremt mye bedre, så betyr ikke det at alle individ menn er dømt og kan aldri lykkes med noe. Det er bare å forflytte egne emosjonelle problemer ved å tenke på den måten. Du løser ingenting ved å innrømme ditt eller datt. Man må fortsatt ta ansvar for eget liv og gjøre det beste ut av det. Noen har dårligere forutsetninger enn andre, sånn er det, men det betyr ikke at man nødvendigvis må lide hele livet. Med mindre du er lam fra halsen og ned, sliter med migrene, demens og alle i familien hater deg fordi du skjøgler, så er det mulig å finne en form for lykke. 

Anonymkode: e6989...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du med å skrive dette?

Anonymkode: 8e171...1f5

Fordi at noen her påstår at de ødelegger humøret deres at det hele tiden blir snakket negativt om kvinner her.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om menn eller kvinner er "best" spiller ingen rolle for hvem du er som individ. Selv om kvinner som gruppe skulle være ekstremt mye bedre, så betyr ikke det at alle individ menn er dømt og kan aldri lykkes med noe. Det er bare å forflytte egne emosjonelle problemer ved å tenke på den måten. Du løser ingenting ved å innrømme ditt eller datt. Man må fortsatt ta ansvar for eget liv og gjøre det beste ut av det. Noen har dårligere forutsetninger enn andre, sånn er det, men det betyr ikke at man nødvendigvis må lide hele livet. Med mindre du er lam fra halsen og ned, sliter med migrene, demens og alle i familien hater deg fordi du skjøgler, så er det mulig å finne en form for lykke. 

Det her forstår jo de aller fleste.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det her forstår jo de aller fleste.

kanskje via tanke, men ikke alltid via følelser. Å vite noe er en ting, å føle det er en annen

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som gruppe har mer lik gjenomsnitlig IQ, dvs færre i ytterpunkene dvs færre veldig dumme og færre veldig smarte.

Hos menn derimot finner du også flere i ytterpunktene dvs flere "dumme" og flere "smarte". 

Så, som gruppe er kvinner mer kjedelig og du vet hva du får, menn som gruppe er menn er det mer uforutsigbarhet og spenning...

Anonymkode: b694d...345

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som gruppe har mer lik gjenomsnitlig IQ, dvs færre i ytterpunkene dvs færre veldig dumme og færre veldig smarte.

Hos menn derimot finner du også flere i ytterpunktene dvs flere "dumme" og flere "smarte". 

Så, som gruppe er kvinner mer kjedelig og du vet hva du får, menn som gruppe er menn er det mer uforutsigbarhet og spenning...

Anonymkode: b694d...345

Hvor er disse mennene?

Anonymkode: dadc4...b76

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er disse mennene?

Ikke på KG i hvert fall. Du trenger å komme deg ut.

Anonymkode: 44e6e...85d

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke på KG i hvert fall. Du trenger å komme deg ut.

Anonymkode: 44e6e...85d

Det er jeg, men finner de likevel ikke.

Gjest Coolaid
Skrevet
På 24.4.2017 den 16.58, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en av de bittreste mennene på KG. Og har vært her noen år nå. Jeg har klaget mye på feminismen ol., men nå skal jeg innrømme noe jeg alltid har visst.

Kvinner er nok i gjennomsnitt snillere, smartere, mer disiplinert og bedre enn den gjennomsnittlige mann. Det eneste sistnevnte er bedre på, så er det tøffhet og det å forlange i arbeidslivet.

Så da er det skrevet :) 

Mye kan skyldes på forskjell mellom kjønnene men det blir for enkelt. Tenk heller forskjell mellom menneskene. Kvinner og menn har både ulike og like kvaliteter. Det handler om personlighet, oppvekst og arv. 

Du generaliserer og forenkler. 

Jeg er helt uenig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...