AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Hei, jeg er en av de bittreste mennene på KG. Og har vært her noen år nå. Jeg har klaget mye på feminismen ol., men nå skal jeg innrømme noe jeg alltid har visst. Kvinner er nok i gjennomsnitt snillere, smartere, mer disiplinert og bedre enn den gjennomsnittlige mann. Det eneste sistnevnte er bedre på, så er det tøffhet og det å forlange i arbeidslivet. Så da er det skrevet Anonymkode: 42b04...a2d 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Hva vil du med å skrive dette? Anonymkode: 8e171...1f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Om menn eller kvinner er "best" spiller ingen rolle for hvem du er som individ. Selv om kvinner som gruppe skulle være ekstremt mye bedre, så betyr ikke det at alle individ menn er dømt og kan aldri lykkes med noe. Det er bare å forflytte egne emosjonelle problemer ved å tenke på den måten. Du løser ingenting ved å innrømme ditt eller datt. Man må fortsatt ta ansvar for eget liv og gjøre det beste ut av det. Noen har dårligere forutsetninger enn andre, sånn er det, men det betyr ikke at man nødvendigvis må lide hele livet. Med mindre du er lam fra halsen og ned, sliter med migrene, demens og alle i familien hater deg fordi du skjøgler, så er det mulig å finne en form for lykke. Anonymkode: e6989...671 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du med å skrive dette? Anonymkode: 8e171...1f5 Fordi at noen her påstår at de ødelegger humøret deres at det hele tiden blir snakket negativt om kvinner her. Anonymkode: 42b04...a2d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om menn eller kvinner er "best" spiller ingen rolle for hvem du er som individ. Selv om kvinner som gruppe skulle være ekstremt mye bedre, så betyr ikke det at alle individ menn er dømt og kan aldri lykkes med noe. Det er bare å forflytte egne emosjonelle problemer ved å tenke på den måten. Du løser ingenting ved å innrømme ditt eller datt. Man må fortsatt ta ansvar for eget liv og gjøre det beste ut av det. Noen har dårligere forutsetninger enn andre, sånn er det, men det betyr ikke at man nødvendigvis må lide hele livet. Med mindre du er lam fra halsen og ned, sliter med migrene, demens og alle i familien hater deg fordi du skjøgler, så er det mulig å finne en form for lykke. Anonymkode: e6989...671 Det her forstår jo de aller fleste. Anonymkode: 42b04...a2d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det her forstår jo de aller fleste. Anonymkode: 42b04...a2d kanskje via tanke, men ikke alltid via følelser. Å vite noe er en ting, å føle det er en annen Anonymkode: e6989...671
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 Kvinner som gruppe har mer lik gjenomsnitlig IQ, dvs færre i ytterpunkene dvs færre veldig dumme og færre veldig smarte. Hos menn derimot finner du også flere i ytterpunktene dvs flere "dumme" og flere "smarte". Så, som gruppe er kvinner mer kjedelig og du vet hva du får, menn som gruppe er menn er det mer uforutsigbarhet og spenning... Anonymkode: b694d...345
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som gruppe har mer lik gjenomsnitlig IQ, dvs færre i ytterpunkene dvs færre veldig dumme og færre veldig smarte. Hos menn derimot finner du også flere i ytterpunktene dvs flere "dumme" og flere "smarte". Så, som gruppe er kvinner mer kjedelig og du vet hva du får, menn som gruppe er menn er det mer uforutsigbarhet og spenning... Anonymkode: b694d...345 Hvor er disse mennene? Anonymkode: dadc4...b76
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #10 Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er disse mennene? Anonymkode: dadc4...b76 Ikke på KG i hvert fall. Du trenger å komme deg ut. Anonymkode: 44e6e...85d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #11 Skrevet 26. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke på KG i hvert fall. Du trenger å komme deg ut. Anonymkode: 44e6e...85d Det er jeg, men finner de likevel ikke. Anonymkode: dadc4...b76
Gjest Coolaid Skrevet 26. april 2017 #12 Skrevet 26. april 2017 På 24.4.2017 den 16.58, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en av de bittreste mennene på KG. Og har vært her noen år nå. Jeg har klaget mye på feminismen ol., men nå skal jeg innrømme noe jeg alltid har visst. Kvinner er nok i gjennomsnitt snillere, smartere, mer disiplinert og bedre enn den gjennomsnittlige mann. Det eneste sistnevnte er bedre på, så er det tøffhet og det å forlange i arbeidslivet. Så da er det skrevet Anonymkode: 42b04...a2d Mye kan skyldes på forskjell mellom kjønnene men det blir for enkelt. Tenk heller forskjell mellom menneskene. Kvinner og menn har både ulike og like kvaliteter. Det handler om personlighet, oppvekst og arv. Du generaliserer og forenkler. Jeg er helt uenig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå