Silje92 Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Hei hopp! Jeg er inne i en god periode nå med godt kosthold og trening, men venter på en operasjon for fjerning av mandler. Er derfor interessert i å ta til meg alle slags mulige tips når det gjelder næringsrik mat som er lett å spise etter fjerning av mandler. Gjerne hvordan jeg kan berike maten med proteiner, sunt fett og karbohydrater. Greit å ikke bare leve på smoothie i to uker Alle tips mottas
Pringle Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Yoghurt, melk, hummus, peanøttsmør, eggedosis, leverpostei, grønnsakspuré, grøt, most banan. 1
Silje92 Skrevet 25. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2017 22 timer siden, Pringle skrev: Yoghurt, melk, hummus, peanøttsmør, eggedosis, leverpostei, grønnsakspuré, grøt, most banan. Forsåvidt greie tips altså Men leverpostei alene ?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 Frys ned proteindrikk, så har du en god iskrem. Is er bra, får ned hevelsen og er lett å svelge. Lag også smoothies som du fryser ned. Anonymkode: 26617...5f9
Pringle Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 4 timer siden, Silje92 skrev: Forsåvidt greie tips altså Men leverpostei alene ? Du kan spise den sammen med bananen
Silje92 Skrevet 25. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2017 2 timer siden, Pringle skrev: Du kan spise den sammen med bananen Det hørtes virkelig ikke godt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå