AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Hver gang jeg er på biblioteke, om jeg sitter meg foran en jente. Så starter hun å ta på håret. Idag blandt annet var det en jente jeg satt meg foran og startet å jobbe. Med engang jeg satt meg slapp hun håret løst og startet å leke med det så mye. Hun tok på håret hele tiden. Liker dere å ta på håret sånn bare eller gir dere noe hint? Anonymkode: 708e6...9bb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Jeg gjør det hele tiden, ingen spesiell grunn til det Anonymkode: cac3c...004 14
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Jeg holder mye på med håret mitt, og det er ikke for å gi hint. Enten så liker man å tukle litt med håret når man kjeder seg, eller så er det litt i veien og man prøver få det på plass, mulig at det er veldig frizzy en dag og man prøver å "temme" det, eller så har man en uvane med å nappe ut hårstrå i ny og ne. Det å leke med håret for å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er noe som var i Julia bladene, ikke i virkeligheten Anonymkode: 11b50...57b 16
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Tar myyye i håret mitt, både hjemme og ute blant folk. Har aldri gjort det for å hinte om noe. Anonymkode: b9f9a...813 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Kan være stress fordi det er mennesker i nærheten Anonymkode: 558cf...95f 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 Da jeg var singel kunne jeg fint slippe ned håret dersom jeg skulle "fjonge" meg (ja, jeg er så gammel at jeg sier "fjonge" ) for en mann, men da pleide jeg jo stort sett å gå med håret løst likevel. Den eneste gangen jeg faktisk kan huske å ha gjort det var en søndag jeg satt på studiestedet og ikke hadde rukket å stelle meg ordentlig da jeg plutselig hørte stemmen til min nåværende mann et sted i samme rom Men fikle med håret gjør stort sett folk av vane, eller fordi håret må "temmes". Så det behøver slett ikke bety noen ting. Anonymkode: 9979f...a4a 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 Jeg tar ofte på håret mitt. Det er noe man gjør på lik linje som å klikke med en penn. Det er ikke et hint om noe som helst. Anonymkode: cf425...3b6 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #8 Skrevet 24. april 2017 He he🙈 Jeg er den typen som driver med håret når jeg flørter😂👍🏻 Anonymkode: 35012...d02
Spiteful Skrevet 24. april 2017 #9 Skrevet 24. april 2017 Jeg pleier å fikle med håret mitt hele tiden, uten at det har noe betydning. Føler det er en uvane, men klarer ikke stoppe
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #10 Skrevet 24. april 2017 Jeg holder på med håret mitt HELE tiden! Skikkelig vane som jeg ikke klarer å slutte med for det er så tilfredsstillende. Vet ikke hvorfor det er så tilfredstillende.. Må bare fikle med håret hele tiden! Hjelp! Anonymkode: 06d50...388 1
Minlillesky Skrevet 24. april 2017 #11 Skrevet 24. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg er på biblioteke, om jeg sitter meg foran en jente. Så starter hun å ta på håret. Idag blandt annet var det en jente jeg satt meg foran og startet å jobbe. Med engang jeg satt meg slapp hun håret løst og startet å leke med det så mye. Hun tok på håret hele tiden. Liker dere å ta på håret sånn bare eller gir dere noe hint? Anonymkode: 708e6...9bb Begge deler! Jeg tar på håret, fordi jeg elsker å gjøre det. Tykt, langt, mykt og glansfullt hår som er deilig å gre gjennom med fingrene. Jeg gjør det også fordi jeg liker å holde på med håret mitt. Men jeg tar på håret når flørter og. Aldri lett å finne ut av dette for dere menn Les litt her: http://www.nettavisen.no/nyheter/kroppsspraket-som-avslrer-deg/1796365.html Søk på kroppsspråk kvinner flørting osv på google, så får du opp mye nyttig informasjon. Se og videoer på youtube. Nå er jeg i overkant interessert i kroppsspråk i ulike situasjoner osv, så jeg er veldig bevisst på kroppsspråk til mennesker rundt meg. Lærer stadig noe nytt 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #12 Skrevet 24. april 2017 Ville nok sett på andre ting enn om hun fikler med håret. Jeg gjør det hele tiden fordi jeg har vanskelig hår som aldri vil ligge rett. Noen ganger fikler jeg fordi jeg er nervøs. Prøv heller å smile til dem eller noe. Det er en bedre indikator for om hun er interessert. Anonymkode: 5a1bf...9c5 2
Gjest gjestvest Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 (endret) En mulighet er hodepine. Jeg får i hvert fall hodepine om jeg har håret lenge satt opp. Og når du først nevner biblioteket kan sammenheng mellom full konsentrasjon og håret satt opp, muligens gi rask hodepine for enkelte. Endret 24. april 2017 av gjestvest skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #14 Skrevet 24. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være stress fordi det er mennesker i nærheten Anonymkode: 558cf...95f Lol?? Jenter sier at de er borti håret uten at d betyr noe. Sannheten er at dette skjer ubevisst, det er ofte en grunn til det. Evolusjon (?)! Anonymkode: e9aef...ff9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lol?? Jenter sier at de er borti håret uten at d betyr noe. Sannheten er at dette skjer ubevisst, det er ofte en grunn til det. Evolusjon (?)! Anonymkode: e9aef...ff9 Joda det kan skje ubevisst når man flørter. Det kan også skje ubevisst som fikling. Så begge deler Anonymkode: cf425...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #16 Skrevet 24. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol?? Jenter sier at de er borti håret uten at d betyr noe. Sannheten er at dette skjer ubevisst, det er ofte en grunn til det. Evolusjon (?)! Anonymkode: e9aef...ff9 Ok, så da liker jeg mange jeg da. Både menn, kvinner og dyr faktisk Fikler ofte med håret og med hendene generelt. Har angst så det forklarer litt, men gjør det også når jeg konsentrer meg. Klart det kan være at man liker noen, men å gå utfra at "hun fikler med håret så derfor liker hun meg" er en temmelig usikker metode for å finne det ut. Anonymkode: 5a1bf...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #17 Skrevet 25. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Lol?? Jenter sier at de er borti håret uten at d betyr noe. Sannheten er at dette skjer ubevisst, det er ofte en grunn til det. Evolusjon (?)! Anonymkode: e9aef...ff9 Jepp, jeg prøver selvsagt ubevisst å tekkes hybelkaninene når jeg leser alene på rommet mitt og romsterer i håret mitt. Anonymkode: 7df06...c8d
Nuith Skrevet 25. april 2017 #18 Skrevet 25. april 2017 Jeg fikler med håret mitt hvis jeg er stresset eller kjeder meg veldig. Ikke fordi jeg er superkeen på dataskjermen min, katta, eller noen av mine 100 kollegaer av begge kjønn og alle aldre - eller hvem/hva annet som befinner seg i nærheten. Når jeg liker en mann fikler jeg med HANS hår. Ikke mitt eget.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #19 Skrevet 25. april 2017 Vi har vel håret på hodet hele tiden. Den eneste grunnen til at vi tar på oss hår, er hvis vi har mistet det og bruker parykk istedet Anonymkode: e2ba8...6f8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #20 Skrevet 25. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Lol?? Jenter sier at de er borti håret uten at d betyr noe. Sannheten er at dette skjer ubevisst, det er ofte en grunn til det. Evolusjon (?)! Anonymkode: e9aef...ff9 Og grunnen til det er ifølge deg, Einstein? Anonymkode: a899d...bc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå