Gjest Daniella_ Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 Jeg har Elixia som treningssenter, men jeg trives ikke der. Det er så lite og tett, og alle kan se hva man gjør. Aparatene står faktisk ved siden av respesjonen så jeg får liksom ikke treningsroen. Syns at spesielt på det senteret jeg trener så er de som jobber der så rare... De ringer meg innimellom og spør; "Hei du, hvordan føler du at treningen går for tiden da?" :o Jeg er ikke vant til sånt jeg. Og de gjør det sikkert bare for å være hyggelige, men jeg føler at de nesten vet om hvem som ikke trener på en uke og slike ting. Og er jeg borte en uke så er det nesten så jeg føler for å be dem om unnskyldning... Så nå vil jeg slutte der. Vært medlem av sats før, men er usikker. Syns det er dyrt i forhold til hva de tilbyr. Hvordan er sats nå for tiden? Har de blitt bedre? Er det bare senteret jeg trener på som er litt merkelig eller er elixia kjent for slikt?
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 Har ingen erfaring med Elixia, men har du et Family Sports Club senter i nærheten så anbefaler jeg det. Rimelig og koselig.
Gjest Daniella_ Skrevet 22. desember 2004 #3 Skrevet 22. desember 2004 Har ingen erfaring med Elixia, men har du et Family Sports Club senter i nærheten så anbefaler jeg det. Rimelig og koselig. Hei du. Jeg kikket i vg nå, de har en liste med alle treningsentrene. Tittet på det også, men det finnes ikke i Oslo
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #4 Skrevet 22. desember 2004 Æsj, så dumt! Jeg liker meg nemlig veldig godt der.... (og de ringer ALDRI og spør hvordan treninga går..)
Gjest Daniella_ Skrevet 22. desember 2004 #5 Skrevet 22. desember 2004 Æsj, så dumt! Jeg liker meg nemlig veldig godt der.... (og de ringer ALDRI og spør hvordan treninga går..) Hihi... litt sært da. Ble rimelig overrasket. Det som er, er at de pleier å gjøre det ganske ofte også
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #6 Skrevet 22. desember 2004 Hihi... litt sært da. Ble rimelig overrasket. Det som er, er at de pleier å gjøre det ganske ofte også Da tror jeg at jeg ville sagt fra. Det er da litt underlig å gjøre det, er det ikke?? Jeg hadde i alle fall reagert. Hvordan det går med treninga behøver de da ikke brys seg med så lenge jeg betaler for meg.
aline Skrevet 22. desember 2004 #7 Skrevet 22. desember 2004 Har du prøvd Friskis&svettis? de har flere avdelinger i oslo, det er vel mye rimeligere en sats, og de har (hadde ihvertfall den tiden jeg brukte dem) ett veldig godt tilbud med gode trenere. du får både forskjellige airobicklasser/trening i sal +spinning timer+ helsestudio/maskiner opplevde det ikke for lite og ble aldri sjekket opp om hva jeg syntes. har hørt mange andre som er veldig fornøyd med dem også.
Gjest Melk Skrevet 22. desember 2004 #8 Skrevet 22. desember 2004 Jeg er fornøyd med Friskis & Svettis.
*Lene* Skrevet 22. desember 2004 #9 Skrevet 22. desember 2004 Jeg trener på Elixia og er suuuper fornøyd. Senteret er kjempeflott, og innbydende, med fin vektsal, og 2 gruppetreningsaler, samt egen spinningsal. Flott store garderober med badstue er det også! Solarium, barnepass, fysioterapaut etc etc....
*Lene* Skrevet 22. desember 2004 #10 Skrevet 22. desember 2004 Ps: Nye medlemmer vet jeg blir oppringt...Mens gamle travere som meg, ringer de ikke..hehehe :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå