AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Har alltid vært veldig glad i sex, det har aldri vært et problem i et forhold. Men de siste to årene har jeg rett og slett følt mindre, hatt mindre lyst (sett bort ifra en periode jeg ikke hadde sex på over et halvt år og ble så opphisset at jeg fikk orgasme i søvne). Den perioden ga meg håp på at inspirasjonen og lysten var tilbake - men nope. Er fortsatt ikke "vekket" ut av dvalen. Er det flere som har opplevd dette? Hva kom det av for din del? Hvordan fikk du lysten tilbake? Er langt ifra "ferdig med sex" og har mye å utforske! Anonymkode: 30e8a...e4b
Rotemor Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Hvor gammel er du? Har du barn? Har du kjæreste? Er det noe i livet ditt som er spesielt strevsomt? Vi trenger noe å bygge teorier på.. 2
LoneWolf Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 16 minutter siden, Rotemor skrev: Hvor gammel er du? Har du barn? Har du kjæreste? Er det noe i livet ditt som er spesielt strevsomt? Vi trenger noe å bygge teorier på.. Jeg stemmer på aliens
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 27 minutter siden, Rotemor skrev: Hvor gammel er du? Har du barn? Har du kjæreste? Er det noe i livet ditt som er spesielt strevsomt? Vi trenger noe å bygge teorier på.. Jeg er 29. Ingen barn. Ingen kjæreste. Ja, det er mye i livet mitt som er strevsomt, men ikke mer enn andre på en måte? En teori er at jeg kanskje trenger å utforske egen seksualitet mer enn jeg har gjort. 10 minutter siden, LoneWolf skrev: Jeg stemmer på aliens Ja, jeg ble sikkert bortført av aliens.. Anonymkode: 30e8a...e4b
LoneWolf Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 29. Ingen barn. Ingen kjæreste. Ja, det er mye i livet mitt som er strevsomt, men ikke mer enn andre på en måte? En teori er at jeg kanskje trenger å utforske egen seksualitet mer enn jeg har gjort. Ja, jeg ble sikkert bortført av aliens.. Anonymkode: 30e8a...e4b Det er mange kvinner som ikke føler så alt for stor sexlyst når de har gått lenge uten sex, så jeg tror ikke du er så alt for unormal på akkurat det punktet. Det stemmer nok også at man kan bli oftere kåt hvis man regelmessig tar på seg selv og bruker tid til å utforske seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 7 minutter siden, LoneWolf skrev: Det er mange kvinner som ikke føler så alt for stor sexlyst når de har gått lenge uten sex, så jeg tror ikke du er så alt for unormal på akkurat det punktet. Det stemmer nok også at man kan bli oftere kåt hvis man regelmessig tar på seg selv og bruker tid til å utforske seg selv. Når jeg mener utforske seksualiteten sin så mener jeg ikke å onanere, det gjør jeg ukentlig. Men har egentlig hatt lite spennende sex.. Anonymkode: 30e8a...e4b
Rotemor Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 Jeg hadde lite sexlyst i den alderen. Var veldig kåt som helt ng og så dabbet det av i noen år.... Men rundt 40 så tok det seg KRAFTIG opp igjen.. Gled deg Det er sikkert bare en livsfase. Det er jo ikke om å gjøre å være for opptatt av sex heller.
LoneWolf Skrevet 24. april 2017 #8 Skrevet 24. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg mener utforske seksualiteten sin så mener jeg ikke å onanere, det gjør jeg ukentlig. Men har egentlig hatt lite spennende sex.. Anonymkode: 30e8a...e4b Da er jo det noe som er mulig å prøve. Skaffe deg en kjæreste eller FF som du kan eksperimentere litt med der du kan finne gnisten din igjen 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #9 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, Rotemor skrev: Jeg hadde lite sexlyst i den alderen. Var veldig kåt som helt ng og så dabbet det av i noen år.... Men rundt 40 så tok det seg KRAFTIG opp igjen.. Gled deg Det er sikkert bare en livsfase. Det er jo ikke om å gjøre å være for opptatt av sex heller. Haha, er fint å høre at sexlysten øker. Men kan ikke vente i ti år.. Tror jeg er lite inspirert og har hatt veldig tam sex. Altså, jeg har nyta sexen i forholdene mine, men mye vanilje. Anonymkode: 30e8a...e4b
Rotemor Skrevet 24. april 2017 #10 Skrevet 24. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, er fint å høre at sexlysten øker. Men kan ikke vente i ti år.. Tror jeg er lite inspirert og har hatt veldig tam sex. Altså, jeg har nyta sexen i forholdene mine, men mye vanilje. Anonymkode: 30e8a...e4b Assa jeg hadde ikke lav sexlyst i mange år Det bare økte enormt Det er nok bare en periode. Du trenger kanskje en forelskelse 1
innsats Skrevet 24. april 2017 #11 Skrevet 24. april 2017 Vanilje er ofte tilbehør som lett kan erstattes med annet godt. Skriv ned dine fantasier. Lag din egen buquetlist. Du er singel, du har lov. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #12 Skrevet 24. april 2017 29 minutter siden, Rotemor skrev: Assa jeg hadde ikke lav sexlyst i mange år Det bare økte enormt Det er nok bare en periode. Du trenger kanskje en forelskelse 7 minutter siden, innsats skrev: Vanilje er ofte tilbehør som lett kan erstattes med annet godt. Skriv ned dine fantasier. Lag din egen buquetlist. Du er singel, du har lov. Kanskje jeg trenger en ordentlig forelskelse og en liste med fantasier, ja. Har forsøkt å ha sex uten følelser, men det gir meg ikke noe, så en FF er ikke helt det jeg ser for meg. Men kanskje likevel? Hmm.. Er lenge siden jeg følte en ordentlig forelskelse, men hva om den personen jeg forelsker meg i er 100% vanilje som de andre forholdene mine? Tror ikke jeg kommer til å føle så mye seksuelt av det lenger. Trenger å forelske meg i sex igjen -Nå ble det sikkert mye babling som bare jeg forstår selv. Men jeg fikk hvert fall noe ut av denne tråden, snodig nok Anonymkode: 30e8a...e4b 1
Rotemor Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg trenger en ordentlig forelskelse og en liste med fantasier, ja. Har forsøkt å ha sex uten følelser, men det gir meg ikke noe, så en FF er ikke helt det jeg ser for meg. Men kanskje likevel? Hmm.. Er lenge siden jeg følte en ordentlig forelskelse, men hva om den personen jeg forelsker meg i er 100% vanilje som de andre forholdene mine? Tror ikke jeg kommer til å føle så mye seksuelt av det lenger. Trenger å forelske meg i sex igjen -Nå ble det sikkert mye babling som bare jeg forstår selv. Men jeg fikk hvert fall noe ut av denne tråden, snodig nok Anonymkode: 30e8a...e4b Det setter kanskje i gang noen tanker Hva mener dere med vanilje?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #14 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, Rotemor skrev: Det setter kanskje i gang noen tanker Hva mener dere med vanilje? Vanilje er noe jeg liker og noe jeg synes er helt greit. Vanskelig å beskrive, men det er "normal" sex. Lite kinkyness, sexleketøy, rollespill og tenner ikke like mye "hjernen". Siste tingene føler jeg krydrer et sexliv som allerede er bra. Anonymkode: 30e8a...e4b
Rotemor Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vanilje er noe jeg liker og noe jeg synes er helt greit. Vanskelig å beskrive, men det er "normal" sex. Lite kinkyness, sexleketøy, rollespill og tenner ikke like mye "hjernen". Siste tingene føler jeg krydrer et sexliv som allerede er bra. Anonymkode: 30e8a...e4b Ja, det var vel det jeg antok at det var. Har sluppet så mye vanilje 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå