AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Jeg har et stort datasett. Flere av verdiene er lagret som referanser. Når jeg trykker på tallet i cellene kommer referansen i formellinja opp feks =avrund(N7;1). Finnes det en måte å endre denne verdien så det faktisk tallet står i formelinjen, og ikke referansen? Jeg skal sortere etter enkelte variabler, og ser det blir feil når jeg har referansen i cellene, og ikke faktisk tall takk for svar:) Anonymkode: 23a87...2f1
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Du vil ha formelen synlig i cellen? Eller hva mener du? Du må kopiere hele raden og lime inn som kun verdier om du kun skal se verdiene. Men da blir formelen borte.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Kan du kopiere den raden til en annen rad (bare verdiene), også sortere variablene derifra? Anonymkode: d66f3...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 44 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Du vil ha formelen synlig i cellen? Eller hva mener du? Du må kopiere hele raden og lime inn som kun verdier om du kun skal se verdiene. Men da blir formelen borte. Det fungerte!! Tusen hjertelig takk! Anonymkode: 23a87...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå