Sisevt Skrevet 24. april 2017 #1 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg har nå omsider blitt russ, men finner ikke ut hva jeg skal hete. Jeg er positiv, glad i vin, og tidenes musikknerd. Går musikklinja med sang som hovedinstrument og spiller det meste. Synger i kor, og er da sanger. Har noen forslag til hva jeg kan ha på lua, eller gi litt inspirasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 25. april 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 25. april 2017 * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg husker godt dette problemet selv, men tro meg. Ingen kommer til å få med seg hva du blir døpt, og ingen kommer til å bruke navet i russetiden. Bare velg noe Anonymkode: cebf5...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 25. april 2017 #4 Del Skrevet 25. april 2017 Lerka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Del Skrevet 25. april 2017 Velger dere navn selv? Trodde medruss valgte navn jeg. SingStar kanskje? Anonymkode: 58edb...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 25. april 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Velger dere navn selv? Trodde medruss valgte navn jeg. SingStar kanskje? Anonymkode: 58edb...919 Medruss velger navn ja, men må jo stå noen forslag på lista når de velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Del Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, Sisevt skrev: Medruss velger navn ja, men må jo stå noen forslag på lista når de velger. Åja, vi hadde sånn at bare medruss fant på navn vi. Anonymkode: 58edb...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 25. april 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åja, vi hadde sånn at bare medruss fant på navn vi. Anonymkode: 58edb...919 De kom med navnet på organisasjonen jeg er med i, men det er ikke greit å bli sammenkoblet med en offentlig organisasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå