AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Dersom du lot din hund være alene hjemme, og den bjeffet og ulte, og naboen ringte deg og klaget? Anonymkode: f27e7...d7b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Nei, hadde ikke latt hunden være hjemme alene når den tydeligvis ikke trives med det. Synes nok naboen har mer rett til å være sur enn du har. Anonymkode: 341a7...a2b 14
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Nei, greit å vite at den uler, sånn at man kan gjøre noe med det.. Er jo ikke bra for hunden heller om den uler hver dag...! Og er det første gangen, så kan det jo hende at det er noe galt om hunden uler for første gang på xantall år. Da er det greit å be naboen sjekke det, siden de ringer, eller dra hjem..... men det kommer og litt an på måten de hadde fortalt det.. Hadde de kjeftet, hylt, skreket og bannet hadde jeg blitt litt sint og oppgitt om dette var første gangen den uler. Anonymkode: f786b...7cf 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Nei. Da er det eier som har sviktet i oppdragelsen å burde være skamfull. Har hunden separasjonsangst og er redd for å være alene så er det helt og holdent eiers problem. Anonymkode: 37467...590 8
Kragebein Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Absolutt ikke, vi har sagt til naboene våre at de gjerne må si ifra hvis hunden vår bjeffer vår han er alene. De ene naboene våre har to hunder som i perioder bjeffer og uler konstant når de er alene. Vi ga naboene beskjed, og de visste ikke om det, fordi de alltid er stille de første par minuttene etter at de går, og er rolige når de kommer tilbake. Dagen etter fikk vi melding om at de skulle prøve å ha hundene på andre rom mens de er alene, og siden har de vært mer eller mindre helt stille. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hadde ikke latt hunden være hjemme alene når den tydeligvis ikke trives med det. Synes nok naboen har mer rett til å være sur enn du har. Anonymkode: 341a7...a2b Jeg!? Anonymkode: f27e7...d7b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Da er det eier som har sviktet i oppdragelsen å burde være skamfull. Har hunden separasjonsangst og er redd for å være alene så er det helt og holdent eiers problem. Anonymkode: 37467...590 Det er jeg enig i, og det bør jo eieren gjøre noe med. Men gidder ikke , blir istedet SUR Anonymkode: f27e7...d7b
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 24. april 2017 #8 Skrevet 24. april 2017 Nei naboen hadde hat all rett til å klage.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #9 Skrevet 24. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg!? Anonymkode: f27e7...d7b Hundeeieren, gikk bare ut fra at det var deg. Unnskyld hvis jeg misforstod. Anonymkode: 341a7...a2b
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. april 2017 #10 Skrevet 24. april 2017 Nei, selvfølgelig ikke, forstår veldig godt at naboen hadde klaget.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #11 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hundeeieren, gikk bare ut fra at det var deg. Unnskyld hvis jeg misforstod. Anonymkode: 341a7...a2b Ja, du misforstod ...i orden.. Anonymkode: f27e7...d7b
Mr. Kilmister Skrevet 24. april 2017 #12 Skrevet 24. april 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du lot din hund være alene hjemme, og den bjeffet og ulte, og naboen ringte deg og klaget? Anonymkode: f27e7...d7b Det hadde vært forståelig. Har selv kjefta på en nabo pga det. Det hjalp. Enkelte vet ikke bare ikke hvordan det er å ha dyr.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, Hemmingroad skrev: Det hadde vært forståelig. Har selv kjefta på en nabo pga det. Det hjalp. Enkelte vet ikke bare ikke hvordan det er å ha dyr. Hva mener du? Eieren vet at hunden bjeffer, uler og har separasjonsangst. Gidder ikke å gjøre noe med det, alene-hjemme-trening er ikke verdt å trene på tydeligvis, velger likevel å dra fra hunden. Og bli sur når naboer klager Anonymkode: f27e7...d7b
Mr. Kilmister Skrevet 24. april 2017 #14 Skrevet 24. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Eieren vet at hunden bjeffer, uler og har separasjonsangst. Gidder ikke å gjøre noe med det, alene-hjemme-trening er ikke verdt å trene på tydeligvis, velger likevel å dra fra hunden. Og bli sur når naboer klager Anonymkode: f27e7...d7b Han ble ikke sur, han gjorde noe med det.
Rainbow Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 Jeg hadde blitt veldig glad for en sånn telefon, for da hadde jeg visst at hunden min ikke hadde det bra alene og trent mer på alenetrening. At naboen i utgangspunktet bare drar fra hunden uten å overhodet ha trent på hjemme-alene- situasjoner er skremmende, hunden går jo gjennom et traume hver eneste dag! 1
Fru Uperfekt Skrevet 24. april 2017 #16 Skrevet 24. april 2017 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du lot din hund være alene hjemme, og den bjeffet og ulte, og naboen ringte deg og klaget? Anonymkode: f27e7...d7b Nei Men så hadde ikke mine naboer ringt og klagd, de hadde bare hengt lapp på døren og tatt med seg hunden på tur. Har vært borte i at en nabohund bjeffet og da jeg gikk for å undersøke så hadde den viklet seg inn slik at den ikke nådde vannskålen, satte lapp på døren og gikk en tur med den og byttet over til ett av de båndene jeg bruker som er vanskeligere å vikle seg inn i. Endret 24. april 2017 av Fru Uperfekt
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #17 Skrevet 24. april 2017 11 minutter siden, Hemmingroad skrev: Han ble ikke sur, han gjorde noe med det. Mente hva mener du med: "enkelte vet ikke hvordan det er å ha dyr"? Anonymkode: f27e7...d7b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #18 Skrevet 24. april 2017 7 minutter siden, Rainbow skrev: Jeg hadde blitt veldig glad for en sånn telefon, for da hadde jeg visst at hunden min ikke hadde det bra alene og trent mer på alenetrening. At naboen i utgangspunktet bare drar fra hunden uten å overhodet ha trent på hjemme-alene- situasjoner er skremmende, hunden går jo gjennom et traume hver eneste dag! Ja. Hunden var skrekkslagen da noen kom inn. Anonymkode: f27e7...d7b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #19 Skrevet 24. april 2017 6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Nei Men så hadde ikke mine naboer ringt og klagd, de hadde bare hengt lapp på døren og tatt med seg hunden på tur. Har vært borte i at en nabohund bjeffet og da jeg gikk for å undersøke så hadde den viklet seg inn slik at den ikke nådde vannskålen, satte lapp på døren og gikk en tur med den og byttet over til ett av de båndene jeg bruker som er vanskeligere å vikle seg inn i. Ja, for du har nøkkel til alle naboene dine du, ja. Det er ikke så normalt som du tror. Anonymkode: f27e7...d7b 2
Mr. Kilmister Skrevet 24. april 2017 #20 Skrevet 24. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente hva mener du med: "enkelte vet ikke hvordan det er å ha dyr"? Anonymkode: f27e7...d7b Mulig jeg er vanskelig å forstå. Enkelte bør ikke ha dyr fordi de vet ikke hvordan osv... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå