JennySS Skrevet 30. juli 2002 #1 Skrevet 30. juli 2002 Hei hei! Eg skal gifta meg på lørdag og stressar litt med å finna velkomstsang! :-? Lure på om det er nokon som har velkomstsangar å maile meg? Det hadde vore kjempe, kjempeflott! Jenny
svins Skrevet 30. juli 2002 #2 Skrevet 30. juli 2002 Hei! Skal selv gifte meg på lørdag. Har sendt deg velkomstsangen som vi skal bruke. Håper den faller i smak
Cilla Skrevet 30. juli 2002 #3 Skrevet 30. juli 2002 Jeg sender deg min velkomstsang, men du må vel kanskje skrive den litt om slik at den passer til deg??
JennySS Skrevet 30. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2002 Tusen tusen takk skal dåke ha! Jenny
Villemo Skrevet 30. juli 2002 #5 Skrevet 30. juli 2002 Ehm...kunne dere sendt velkomst sangene til meg også jenter? Strever meg ihjel akkurat der.... hehehe typisk... har masse gode ideer ellers,men ikke nå gitt På forhånd tuuuuuuusen takk!
Mrs. H Skrevet 31. juli 2002 #6 Skrevet 31. juli 2002 Heisann :-) Nå har jeg sendt velkomstsangen vi brukte i vårt bryllup til dere begge på PM. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå