AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Del Skrevet 24. april 2017 Begynte på lappen før jul, der jeg tok rundt 20 kjøretimer. Brukte rundt 30 tusen kroner. Kjøretimene var helt forferdelige, mildt sagt. Jeg har sosial angst, å sliter med å holde samtaler. Samtalen var ikke akkuratt flytende mellom meg og kjørelærern min. Det var stille i bilen hele tiden, borsett fra da han kjeftet på meg.. Så jeg sluttet å prøve på lappen fordi kjøretimene var jævlige .. Jeg blir 19 år nå i juli, å vil gjerne bestå før den tid... Jeg har blitt flinkere å kjøre nå, men syntes kjøretimene er så "kleine". Gruer meg flere dager før en time liksom.. Noen råd? Anonymkode: ff2f0...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 24. april 2017 #2 Del Skrevet 24. april 2017 Din "sosiale angst" har ingenting med bilkjøring å gjøre. Må du snakke med læreren så snakk om bil & trafikk da vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 24. april 2017 #3 Del Skrevet 24. april 2017 Bytt kjørelærer da vel. Det er ingen regel som sier at du må snakke med vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Del Skrevet 24. april 2017 For å føle deg bedre, og starte med blanke ark kan du bytte kjørelærer. Anbefaler deg å prate med kjørelæreren kort om hva du sliter med, da er det mye lettere for den å tilpasse seg deg. Ellers er det jo å bruke den taktikken du vanligvis bruker for å få til ting, men konsentrere deg mest om kjøretimen og la andre ting heller falle litt bak Anonymkode: 67e4b...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 24. april 2017 #5 Del Skrevet 24. april 2017 Bytt kjørelærer Jeg hadde en jeg ikke kom overens med i fjor høst, så jeg brukte alt for mye penger på noe jeg ikke fikk noe ut av. Men sent i desember i fjor, tidlig januar i år, byttet jeg kjørelærer - ting endret seg momentant. Jeg lærte lett, og skulle egentlig ha oppkjøring tidlig i april. Men jeg ville etterhvert ikke lenger kjøre opp i Oslo, så da ble det flyttet en måned frem, og jeg har oppkjøring neste uke Og den vet jeg at jeg vil klare! Så bytt kjørelærer/trafikkskole, du vinner nok bare på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 24. april 2017 #6 Del Skrevet 24. april 2017 Ja, prøv å bytte kjørelærer. Jeg kan være noe lik som deg og hadde ikke taklet å få kjeft til stadighet, har klart meg hele veien fra nybegynner til lappen uten ''kjeft'', kjørelæreren klarte å snakke om og påpeke feil på en konstruktiv måte. Hvis du ønsker å ha en å småprate med men ikke klarer det med akkurat denne personen er det også en grunn til å prøve å bytte - men hvis du ikke egentlig ønsker eller har behov for å småprate så trenger du jo ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. april 2017 #7 Del Skrevet 24. april 2017 bytt kjørelærer og forklar hva som er problemet de fleste er faktisk veldig forståelsesfulle for at none sliter med det ene eller det andre. jeg måtte ha en annen kjørelærer en gang fordi de hadde dobbeltbooket. han var stiv, vanskelig å snakke med og satt å noterte HELE tiden. er det rart man blir nervøs da tenker jeg. stikk gjerne innom kjøreskolen og be om å få snakke litt med hver enkelt for å se hvem du har best kjemi med (evt ring inn på forhånd slik at de veit at du kommer så får du forutsigbarhet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 24. april 2017 #8 Del Skrevet 24. april 2017 Bytt kjørelærer. Bor du i Oslo/Asker/Drammensområdet, kan du sende meg en pm og så kan jeg gi deg nummeret til han jeg hadde. Fantastisk fyr, veldig flink med elevene sine og super til å berolige deg om du er litt angstfylt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå