AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Jeg skulle ha fylt ut og sendt meldekort nå i går, men da jeg logget inn var det ikke noe nytt meldekort å sende. Ikke i dag heller. Jeg er fortsatt registrert hos Nav, og fylte ut meldekort som vanlig for to uker siden, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke er mulig å fylle ut et nytt nå. Noen som vet hva det kan komme seg av? Blir nødt til å ta kontakt med saksbehandler dersom det ikke dukker opp noe nytt meldekort, men hun er veldig vanskelig å få tak i.. Anonymkode: c5211...046
Lapper Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ha fylt ut og sendt meldekort nå i går, men da jeg logget inn var det ikke noe nytt meldekort å sende. Ikke i dag heller. Jeg er fortsatt registrert hos Nav, og fylte ut meldekort som vanlig for to uker siden, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke er mulig å fylle ut et nytt nå. Noen som vet hva det kan komme seg av? Blir nødt til å ta kontakt med saksbehandler dersom det ikke dukker opp noe nytt meldekort, men hun er veldig vanskelig å få tak i.. Anonymkode: c5211...046 Ring 55553333 så kan det være de kan løse saken over telefon. Er jo ikke sikkert du må prate med saksbehandler. Ville ringt i dag slik at det blir ordnet
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Ring NAV, da vel. Anonymkode: c3fc3...73e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Vi får da ikke gjort noe med det. Om det er teknisk svikt eller whatever kan ikke andre en nav svare på Anonymkode: a58e1...bc1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Er tiltaket ditt gått ut kanskje? Anonymkode: 0366c...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå