Gå til innhold

"ingen meldekort å sende" Nav.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ha fylt ut og sendt meldekort nå i går, men da jeg logget inn var det ikke noe nytt meldekort å sende. Ikke i dag heller. Jeg er fortsatt registrert hos Nav, og fylte ut meldekort som vanlig for to uker siden, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke er mulig å fylle ut et nytt nå.

Noen som vet hva det kan komme seg av? Blir nødt til å ta kontakt med saksbehandler dersom det ikke dukker opp noe nytt meldekort, men hun er veldig vanskelig å få tak i..

Anonymkode: c5211...046

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ha fylt ut og sendt meldekort nå i går, men da jeg logget inn var det ikke noe nytt meldekort å sende. Ikke i dag heller. Jeg er fortsatt registrert hos Nav, og fylte ut meldekort som vanlig for to uker siden, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke er mulig å fylle ut et nytt nå.

Noen som vet hva det kan komme seg av? Blir nødt til å ta kontakt med saksbehandler dersom det ikke dukker opp noe nytt meldekort, men hun er veldig vanskelig å få tak i..

Anonymkode: c5211...046

Ring 55553333 så kan det være de kan løse saken over telefon. Er jo ikke sikkert du må prate med saksbehandler. 

Ville ringt i dag slik at det blir ordnet

AnonymBruker
Skrevet

Ring NAV, da vel.

Anonymkode: c3fc3...73e

AnonymBruker
Skrevet

Vi får da ikke gjort noe med det. Om det er teknisk svikt eller whatever kan ikke andre en nav svare på :) 

Anonymkode: a58e1...bc1

AnonymBruker
Skrevet

Er tiltaket ditt gått ut kanskje?

Anonymkode: 0366c...039

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...