Gå til innhold

jeg blir så sint..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bare ufattelig trist jeg...

Hva er det med folk??????

Gjest lilletroll
Skrevet
Blir bare ufattelig trist jeg...

Hva er det med folk??????

Akuurat som om jeg skulle ha sagt det selv :grine:

Skrevet

:grine: Får ufattelig vondt inni meg når jeg leser sånt.

Fatter ikke at folk klarer å gjøre noe sånt mot uskyldige, tillitsfulle dyr. :grine:

Skrevet

det er på tide at noen faktisk FÅR fengelsesstraff for slike ting, det er jo ikke første gangen folk plager/dreper katter/dyr til døde uten å antagelig skjønne hva det er de faktisk gjør for noe!!

og fengsel mellom 1-3 år synes jeg faktisk hadde gitt en oppvekker for ungdom som tror slik lek er morsom. :evil:

Skrevet
det er på tide at noen faktisk FÅR fengelsesstraff for slike ting, det er jo ikke første gangen folk plager/dreper katter/dyr til døde uten å antagelig skjønne hva det er de faktisk gjør for noe!!

og fengsel mellom 1-3 år synes jeg faktisk hadde gitt en oppvekker for ungdom som tror slik lek er morsom. :evil:

:enig_animasjon:

Helt enig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Fengsel???? Herregud da! På tide dere kommer dere inn i den virkelige verden. Det er tross alt bare en katt og ikke noe MENNESKE vi snakker om her.

Deler av innlegget er endret. Remyline Moderator

Gjest Catwoman
Skrevet
Det er tross alt bare en katt og ikke noe MENNESKE vi snakker om her.

Det er ikke "bare en katt" for de som eier den.

Skrevet

nå er det grunnet SAKEN jeg nevner fengsel da, det er faktisk ikke noe vi her inne har funnet ut at bør gjøres, leser du linken, så ser du kanskje?

klippet fra linken:

"Politiadvokat Håkon Brækhus ved Sandnes politistasjon sier at de to risikerer fengsel.

- Overtredelsen kan gi fengsel i inntil ett år. Dersom bruddet regnes for grovt, har det en strafferamme på inntil tre år, men det er opp til retten å bestemme, sier han til VG. "

men det er klart, han må jo våkne opp han også, og komme seg ut i den virkelige verden. bruker sikkert ALTFOR mye tid her inne på KG han Brækhus også!!!

Skrevet

Er dette virkelig noe å le av?Skjønner ikke jeg

Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg er noen dyre elsker, men likevel dette får meg til å undres på hvor vettet er blitt av folk. De var jo såpass gamle nok til å at de burde forstå. Stakkars små og forsvarsløse katter.

:evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...