AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Har dere noen ideer til hva jeg og kjæresten kan finne på sammen? Vi blir lett rastløse. Gjerne ting som kan gjøres på kveldene og i helgene. Hat blitt litt lei av de samme aktivitetene nå (kino, film, turer i nærområde, Byn i helgene). Gjerne noe som ikke koster flesk... har også tilgang på bil. Bor i Bergen. Anonymkode: 15115...fbc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Spille squash eller tennis sammen, fjelltur, kurs, museum, akvarium, besøksgård, forsøke seg på molekylær gastronomi på kjøkkenet, tur langs stranden, turist "cruise" Anonymkode: d1864...894
Emmelise Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Gubben og jeg til tross for at vi liker mye av de samme tingene, men alikevel forskjellige grener av de samme tingene har begrenset hva vi stort sett kan gjøre sammen, men vi har en fast dag i uken hvor vi ser på en film sammen vi går tur sammen fordi han trenger å gå ned i vekt og jeg er med for å motivere vi spiller pokemon go sammen når vi er ute og går tur Helgene består vanligvis planene om å "ordne ting". Det kan være alt fra å kjøre til plass X fordi vi må kaste noe på dynga eller vi vil gjerne innom ikea i oslo og kikke eller til fretex i skien og glo litt osv. Delvis fordi det er gøy å ta bilturen og kikke, men også fordi det er relatert til Hobby X en av oss har. Har dere hobbyer? ellers er vi begge glade introverter som liker å være alene og samtidig kan være alene i samme rom (altså gjøre hver vår ting) Så vanligt scenario hjemme hos oss en kveld er at han sitter på sitt kontor og spiller spill eller glor på youtube mens jeg sitter i stua og ser på tv mens jeg broderer. I det store og det hele, hva dere kan gjøre sammen kommer også litt ann på hva slags mennesker dere er og hva dere liker å gjøre separat.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 På 24.4.2017 den 11.11, AnonymBruker skrev: Geocaching! :D Anonymkode: 68435...4b3 Hva er egentlig det? Her prøver vi å lage mat og gå turer. Klatreparken på tryvann, ski, foredrag , og prøver nå å få han med på dansekurs og sagt han kan få skytekurs (så dans en gang i uka og skyting en gang i uka for begge) om han blir med på det! Anonymkode: 9d77a...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå