Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2004 #1 Del Skrevet 22. desember 2004 De ringene,...er de sånn at etter en stund så blir fingeren grønn der ringen har sittet? (Kan man unngå det i såfall?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2004 #2 Del Skrevet 22. desember 2004 Vet ikke med L-ringene, men har blitt grønn av de fleste ringene fra H&M. Tror ikke det er noe å gjøre med det. Du kan jo prøve å pusse dem hvis de er messing, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2004 #3 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja, får prøve det. (Og samtidig unngå vann, har inntrykk av at det gjør det grønne verre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2004 #4 Del Skrevet 22. desember 2004 De ringene er jo ikke akkurat laget av gull eller sølv, da.... Vil tippe de inneholder kobber, og det blir man grønn på huden av. Slike ringer er kanskje ikke ment for å brukes mer enn litt om gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiamaria25 Skrevet 22. desember 2004 #5 Del Skrevet 22. desember 2004 gå og bytt. hele partier med lagerfeldringer er trukket tilbake pga dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2004 #6 Del Skrevet 22. desember 2004 Kobbersmykker er ikke for daglig bruk, irr er nokså farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 22. desember 2004 #7 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Jeg har et armbånd som jeg er veldig glad - men ble grønn/svart på armen når jeg brukte det. Jeg tok og lakka det flere strøk med blank neglelakk inni. Nu setter det ikke merker i det hele tatt. Bare et lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2004 #8 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg tror jeg tester ut neglelakk jeg,...for jeg kommer ikke til å levere den inn, til det passer den alt for bra på hånda mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. november 2008 #9 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg kjøpte en ring på H&M, etter 3 dager begynte jeg å svi og fikk grønne merker på tommelen. Så prøvde jeg å vaske ringen i grønnsåpe og klor. Så prøvde jeg den i ett par dager, da fikk jeg ingen reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå