AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 En bekjent har en tendens til å skrike ut til noen som hilser på meg å si: HUN ER IKKE INTERESSERT I DEG, BARE SÅ DU VET DET! HUN HAR KJÆRESTE/IKKE KJÆRESTE, og jeg syntes det er uhøflig. Hun aner jo ikke om dette er noen som bare hilser, noen som kjenner noen jeg kjenner, noen som sjekker opp meg, en venn eller en venninne, og å skrike dette ut til noen som sier hei er litt for dumt egentlig. En annen bekjent hun dikter opp historier om meg. "Nei, altså - hun er sammen med person Y og hun liker ikke sånne typer som deg" kan hun finne på å si. Er ikke det skikkelig slemt? De er sinnsykt guttegale og tolker alt som sjekking virker det som, selv om noen "bare" sier hei. Hva ville dere sagt til disse to som svarer for andre folk på den måten? Anonymkode: 77a16...1bb 1
SemperFi Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Noe feiler det henne iallefall. Er hun interessert i deg? 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Jeg ville sagt at det er frekt, at de ikke vet om personen prøvde seg og at "Kari" kan svare for seg selv dersom hun føler det nødvendig. Anonymkode: bf84f...455 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, SemperFi skrev: Noe feiler det henne iallefall. Er hun interessert i deg? He he. Anonymkode: 77a16...1bb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt at det er frekt, at de ikke vet om personen prøvde seg og at "Kari" kan svare for seg selv dersom hun føler det nødvendig. Anonymkode: bf84f...455 Ja, men man må rekke det før hylekoret setter i gang. Da må jeg rekke å heve stemmen før "Kari". Nei og det har jo ikke personen gjort. Han ene har kjæreste og er bestevenner med noen jeg kjenner, så det er ikke tilfellet i det hele tatt. Stakkars fyr. NEI, IKKE LEGG DEG DER DE SKAL SOVE I NATT DIN LURING (som om det var planen). Anonymkode: 77a16...1bb
FluffyJuggernaut Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 Merkelig oppførsel. Jeg hadde sagt klart i fra at jeg kan snakke for meg selv, bedt henne slutte å dikte opp ting og at jeg ikke setter pris på oppførselen hennes. Det kan virke som at hun enten er litt sjalu på oppmerksomheten du får eller du gir til andre. Kanskje vil hun ha deg for seg selv, og det trenger ikke være romantisk. Men jeg syns noe skurrer.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 Dere er 16, og hun har en IQ på rundt 90? Anonymkode: fcc34...50b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er 16, og hun har en IQ på rundt 90? Anonymkode: fcc34...50b At IQ'en til disse jentene ikke er så høy er åpenbart. De sitter også og utleverer noen som jeg ikke aner hvem er, hva de mener om dem, hvordan de er (i følge dem) og sånt. Nei han har, nei hun gjør nei hun mener... Anonymkode: 77a16...1bb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 6 minutter siden, Elliespelli skrev: Merkelig oppførsel. Jeg hadde sagt klart i fra at jeg kan snakke for meg selv, bedt henne slutte å dikte opp ting og at jeg ikke setter pris på oppførselen hennes. Det kan virke som at hun enten er litt sjalu på oppmerksomheten du får eller du gir til andre. Kanskje vil hun ha deg for seg selv, og det trenger ikke være romantisk. Men jeg syns noe skurrer. Jo, man kan be de slutte å dikte opp sånne ting, men jeg tenker at de får gjøre det hvis ting blir bedre for dem når de gjør det. Anonymkode: 77a16...1bb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 De "cuckblokker" deg. Anonymkode: 9bb17...2b5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #11 Skrevet 24. april 2017 Jeg ville sagt ifra i etterkant at jeg ønsket at de skulle roe det ned. Der og da ville jeg lagt plaster på situasjonen ved å forsøke å tulle vekk situasjonen: "Det er ikke sikkert han prøver seg på meg. Tenk om han egentlig liker deg da, også skremmer du han bort slik? Thomas, hva kan Kari her gjøre for å ikke skremme vekk menn hele tiden?" Hadde jeg kanskje sagt foran venninnen min og den stakkars fyren hun hylte til. Anonymkode: 88ef7...a97
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #12 Skrevet 24. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: En bekjent har en tendens til å skrike ut til noen som hilser på meg å si: HUN ER IKKE INTERESSERT I DEG, BARE SÅ DU VET DET! HUN HAR KJÆRESTE/IKKE KJÆRESTE, og jeg syntes det er uhøflig. Hun aner jo ikke om dette er noen som bare hilser, noen som kjenner noen jeg kjenner, noen som sjekker opp meg, en venn eller en venninne, og å skrike dette ut til noen som sier hei er litt for dumt egentlig. En annen bekjent hun dikter opp historier om meg. "Nei, altså - hun er sammen med person Y og hun liker ikke sånne typer som deg" kan hun finne på å si. Er ikke det skikkelig slemt? De er sinnsykt guttegale og tolker alt som sjekking virker det som, selv om noen "bare" sier hei. Hva ville dere sagt til disse to som svarer for andre folk på den måten? Anonymkode: 77a16...1bb Uansett hva som blir sagt, vil jeg påstå at å gi seg til å skrike til noen som står nærme er veldig rart. Anonymkode: 2187f...001
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 Jeg tror jeg hadde svart hun like frekt tilbake. "Ta det med ro jeg pratet ikke til deg, men jeg skjønner at du blir opprømt når det kommer en mann i nærheten av deg, for slik du ser ut så kan ikke det være så ofte." Kanskje hun hadde lært seg å holde godt kjeft da. Anonymkode: 66a79...18c 1
kisskissbangbang Skrevet 24. april 2017 #14 Skrevet 24. april 2017 Gjetter at hun enten har lyst til å ha deg i fred eller at hun er sjalu på oppmerksomheten du får. Uansett er det vel bare å be henne kutte ut, og si at du er fint i stand til å snakke for deg sjøl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå