Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2004 #1 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg tror jeg har ødelagt høyrehånda litt. Forstrekket senen en gang, eller noe. I alle fall blir hånda/håndleddet ofte vond, hvis jeg ikke passer på den. Ikke bære medium tunge/tunge ting, og sånn. Problemet er at jeg ofte glemmer det, når jeg ikke har hatt problemer på en stund. Nå er det ca et halvt år siden jeg hadde vond hånd, men så bærte jeg noe tungt her om dagen, og fikk vondt igjen. Går med en skinne jeg kjøpte på apoteket for å avlaste hånda. Men de er ikke så gode, jeg ville helst hatt en 'ordentelig' skinne. Vet at skomakere lager sånne, men det er vel dyrt. Kan jeg få skinne på resept fra legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheea Skrevet 22. desember 2004 #2 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvis du snakker med legen din kan han sende deg til ortoped, da kan de lage en ordentlig skinne til deg som virker litt bedre enn de som man får på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. desember 2004 #3 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg får laget en slik skinne hos ortopeden min og den dekkes av trygdekontoret - jeg ville forsøke det først var jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2004 #4 Del Skrevet 22. desember 2004 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå