AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg har vært singel en stund og har endelig begynt å date igjen. Har truffet en fyr som matcher meg på utrolig mange områder. Han virker veldig seriøs. Her om dagen hadde vi "hva ser du etter i en kjæreste"-praten. Han fortalte at han var veldig fysisk av seg og den viktigste bekreftelsen på kjærlighet for ham, var berøring og kos. Han spurte meg hvordan jeg var og jeg sa at jeg nok var ganske gjennomsnittlig på det fysiske planet. Så spurte han meg "men du liker sex?". "Ja", svarte jeg litt nølende. Deretter fortalte han at han nylig avslutta et forhold fordi jenta ikke likte sex. Jeg har nok ikke særlig stor sexlyst ift han og ei heller veldig behov for kosing hele tiden. Joda, jeg liker sex, men er nok ikke på hans nivå på lysten... Der og da tenkte jeg at det aldri kom til å funke. Jeg orker ikke et forhold der jeg ikke strekker til på det seksuelle. Jeg blir også redd for å bli den neste han dumper hvis/når han finner ut at jeg ikke er helt der han skulle ønske. På den andre siden er det utrolig dumt å la han gå når alt det andre klaffer og han virker seriøst interessert i meg. Noen erfaringer/råd? Anonymkode: f1613...e69
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel en stund og har endelig begynt å date igjen. Har truffet en fyr som matcher meg på utrolig mange områder. Han virker veldig seriøs. Her om dagen hadde vi "hva ser du etter i en kjæreste"-praten. Han fortalte at han var veldig fysisk av seg og den viktigste bekreftelsen på kjærlighet for ham, var berøring og kos. Han spurte meg hvordan jeg var og jeg sa at jeg nok var ganske gjennomsnittlig på det fysiske planet. Så spurte han meg "men du liker sex?". "Ja", svarte jeg litt nølende. Deretter fortalte han at han nylig avslutta et forhold fordi jenta ikke likte sex. Jeg har nok ikke særlig stor sexlyst ift han og ei heller veldig behov for kosing hele tiden. Joda, jeg liker sex, men er nok ikke på hans nivå på lysten... Der og da tenkte jeg at det aldri kom til å funke. Jeg orker ikke et forhold der jeg ikke strekker til på det seksuelle. Jeg blir også redd for å bli den neste han dumper hvis/når han finner ut at jeg ikke er helt der han skulle ønske. På den andre siden er det utrolig dumt å la han gå når alt det andre klaffer og han virker seriøst interessert i meg. Noen erfaringer/råd? Anonymkode: f1613...e69 Men han dumper deg jo hvis du ikke på hans nivå, så du kan jo enten velge å bli dumpa eller å dumpe. Det eneste du kan gjøre er å finne ut om dere er like på det fysiske/sex - er dere ikke det så vet du jo at han kommer til å gå før eller siden. At alt annet klaffer for deg er av null relevans for han. For han klaffer det ikke hvis dere ikke er like når det gjelder det fysiske. Vet du at dere ikke klaffer på det fysiske så hadde jeg gått nå. Blir verre å bli forlatt senere når det er mer følelser inni bildet. Vær glad han er ærlig om det nå så slipper du å bli skuffet senere. Anonymkode: 24860...468 7
Solstrålen. Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Men hva legger han egentlig i dette? Kanskje hun forrige bare ville ha sex en gang i mnd og det funker ikke for han. Da kan det hende han mener at han vil ha sex noen ganger i uka. Synes du burde spørre han nøyaktig hva han mener. Fordi nå føles det ut som vi bare antar at han ønsker sex to ganger om dagen. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Jeg er sånn som din date, bare at jeg er kvinne. Fysisk kontakt, og sex er veldig viktig for meg i et forhold. Og får lite av det, funker ikke i lengden. Min siste ex var som meg. Og vi kunne tilbringe hele helgen sammen, bare med sex, og holde rundt hverandre. Var kun når vi var på do, dusjet og spiste, at vi ikke hadde tett fysisk kontakt. Og dette passer fint for noen, mens andre ikke takler det. Og når jeg er sammen med kjæresten, så vil jeg ha mye sex, flere ganger om dagen. Så her må du tenke over hva du ønsker, og hvor mye kos og sex du orker. Anonymkode: 1d12d...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Jeg er som din date, og er kvinne. Jeg har aldri spurt rett ut om dette, men tatt det litt på feelingen. Uansett det handler ikke BARE om antall ganger med sex i uka, men generell berøring. Jeg har behov for ganske mye kroppskontakt. Jeg er ikke særlig verbal av meg i forhold til følelser, og uttrykker det mer fysisk. Jeg er faktisk langt mer komfortabel seksuelt enn jeg er i samtale - det er bare slik jeg uttrykker følelser. En mann som berører meg ofte og ikke er redd for å kose heller offentlig, er veldig betryggende for meg. I tillegg liker jeg også sex ofte. Siden han er åpen for å snakke om dette, kanskje du kan spørre hva han legger i det? Anonymkode: 78c11...be6 2
Sphere Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 For meg er det stor forskjell på å dumpe ei som ikke liker sex og dumpe ei som ikke trenger sex så ofte som han. Dersom hun ikke liker sex og "gir" ham det sånn bare for å holde ham fornøyd, ser jeg for meg at dette vil skinne igjennom, og at det vil være en real turn-off. Ingen vil ha sex med noen som ikke vil ha sex med seg tilbake. Det blir bare feil. Om hun derimot kaster inn håndkle fordi hun har mindre behov enn ham, så vil dette være noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 Siden han vektlegger det på den måten ser jeg for meg at han gjerne vil ha sex hver dag + berøring og kos. Dersom det blir for mye for deg kommer det nok ikke til å funke Anonymkode: d09c8...d4b
OppNedPåAlt Skrevet 24. april 2017 #8 Skrevet 24. april 2017 Men liksom, vet du hvor mye sex og nærhet han vil ha? Fordi kanskje exen ikke ville ha sex mer enn en gang i måneden og avskydde berøring, mens han ville ha nærhet litt oftere? Hvis du ikke vet hva som er normalt for han, kanskje du skal fortsette og se? 1
kisskissbangbang Skrevet 24. april 2017 #9 Skrevet 24. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden han vektlegger det på den måten ser jeg for meg at han gjerne vil ha sex hver dag + berøring og kos. Dersom det blir for mye for deg kommer det nok ikke til å funke Anonymkode: d09c8...d4b Enig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke fulgte dette opp da dere snakket om det? Det hadde vel vært mye lettere å spørre ham rett ut hva han mener enn å spørre her inne? Han åpnet jo opp for kommunikasjon rundt det. 2
Mippi Skrevet 24. april 2017 #10 Skrevet 24. april 2017 Hva folk legger i ordet "mye" er veldig individuelt. Jeg har alltid fortalt mine partnere i datingfasen at jeg trenger mye sex, kos og berøring i et forhold. Min sexappetitt har likevel vært overraskende for samtlige. De har trodd mye har vært noen ganger i uka/mnd, ikke hver dag... :p Bare spør han hva han legger i det. Kanskje det ikke er så ille som du tror. Hvis han sier at mye er sex flere ganger om dagen og dette er for voldsomt for deg, send han over til meg! 1
sol87 Skrevet 24. april 2017 #11 Skrevet 24. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel en stund og har endelig begynt å date igjen. Har truffet en fyr som matcher meg på utrolig mange områder. Han virker veldig seriøs. Her om dagen hadde vi "hva ser du etter i en kjæreste"-praten. Han fortalte at han var veldig fysisk av seg og den viktigste bekreftelsen på kjærlighet for ham, var berøring og kos. Han spurte meg hvordan jeg var og jeg sa at jeg nok var ganske gjennomsnittlig på det fysiske planet. Så spurte han meg "men du liker sex?". "Ja", svarte jeg litt nølende. Deretter fortalte han at han nylig avslutta et forhold fordi jenta ikke likte sex. Jeg har nok ikke særlig stor sexlyst ift han og ei heller veldig behov for kosing hele tiden. Joda, jeg liker sex, men er nok ikke på hans nivå på lysten... Der og da tenkte jeg at det aldri kom til å funke. Jeg orker ikke et forhold der jeg ikke strekker til på det seksuelle. Jeg blir også redd for å bli den neste han dumper hvis/når han finner ut at jeg ikke er helt der han skulle ønske. På den andre siden er det utrolig dumt å la han gå når alt det andre klaffer og han virker seriøst interessert i meg. Noen erfaringer/råd? Anonymkode: f1613...e69 Hvor ofte vil han ha sex da, og hvor ofte vil du? Hvis det er et veldig stort sprik, tror jeg nok at jeg ville ha droppet det. Klokt av dere å ta denne praten så tidlig.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #12 Skrevet 24. april 2017 Møtte en selv og han var oppi meg heeeeeele tiden, kyssing både her og der, fortalte meg hvor digg jeg var osv, ville kline og gi meg oralsex konstant🙄 Ble for mye for meg ass......til og med om natten lå han og koste og holdt på😩 Jeg er glad i kontakt, men det her ble rett og slett for mye...... Anonymkode: 74940...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 Dette høres litt slitsomt ut, og jeg hadde blitt skeptisk av måten det ble lagt fram på. Istedenfor at dere blir kjent og utforsker seksualiteten til hverandre, stiller han nærmest et ultimatum: Vi skal ha så mye sex som jeg ønsker, ellers dumper jeg deg. Jeg ville ikke likt å ha det hengende over meg, det hadde tatt bort hele gleden ved å ha sex... Anonymkode: 098fb...b02 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #14 Skrevet 24. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en selv og han var oppi meg heeeeeele tiden, kyssing både her og der, fortalte meg hvor digg jeg var osv, ville kline og gi meg oralsex konstant🙄 Ble for mye for meg ass......til og med om natten lå han og koste og holdt på😩 Jeg er glad i kontakt, men det her ble rett og slett for mye...... Anonymkode: 74940...7c4 Jeg og hadde en sånn😍😍, og pga det ble jeg mye lenger i forholdet enn jeg burde. Elsker å bli kysset og klådd på. Anonymkode: 9a1fc...255 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og hadde en sånn😍😍, og pga det ble jeg mye lenger i forholdet enn jeg burde. Elsker å bli kysset og klådd på. Anonymkode: 9a1fc...255 Så godt at det falt i smak hos deg😁👍🏻 Funket ikke hos meg, men så hadde ikke jeg de følelsene for han heller Anonymkode: 74940...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå