Gå til innhold

Daten beskyldte meg for å ha lyst på hans opptatte kompis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på et arrangement i helgen sammen med en fyr jeg har truffet en del i det siste.

Fredagen kom han med et par kommentarer jeg reagerte litt på, men valgte å ikke henge meg opp i. Virket som han var sur fordi jeg fant tonen med en venninne av ham, blant annet. Han virker fryktelig betatt, om vi feks skal se en film ser han mest på meg. Og i helgen var det ikke noe annerledes, jeg ble til tider veldig utilpass av stirringen hans og sa det også til ham. Uten at det hjalp så veldig. 

Det var en del alkohol inne i bildet, og vi satt en hel gjeng og fjaste. Kompisen hans og jeg hadde ganske sammenfallende humor, og kunne sitte og le av ting som gikk andre hus forbi. Vi satt ikke ved siden av hverandre og hvisket, var heller kauking tvers over lokalet.

Kompisen gikk på do, og da han kom inn igjen sa daten min at jeg var mer opptatt av kompisen hans enn ham, og beskyldte meg mer eller mindre for å ha lyst på ham. Noe som er totalt utenkelig for min del, siden han er opptatt med en hyggelig kvinne som jeg traff dagen før, og også fant tonen med. Det prøvde jeg å formidle til ham, mens jeg også ga uttrykk for hvor urimelig disse beskyldningene var, uten at det gikk inn. 

Jeg ble temmelig sint, og gikk derfra. Siden jeg hadde drukket kunne jeg ikke akkurat sette meg i bilen og stikke derfra, det var det jeg hadde mest lyst til, så jeg gikk bare og la meg. Da jeg våknet i morges lå han ved siden av meg og det første han gjorde var å be om unnskyldning. Jeg forklarte igjen hvor urettferdig jeg syntes beskyldningene var, og at jeg hadde lyst til å stikke av, men sa det var greit. 

Men det er faktisk ikke det. Vi hadde egentlig planer neste helg, men jeg har lyst til å bare droppe hele greien. Jeg får helt noia av sjalusi og sånt, og et sånt utbrudd så tidlig synes jeg faktisk er en dealbreaker!? I tillegg til at han får meg til å føle meg utilpass med den fryktelige stirringen. Føler jeg mister respekten for ham når han så til de grader virker å tilbe meg, når vi er alene sitter han bare å stirrer og det er rett før han begynner å sikle, jeg synes det er vanskelig å føre en normal samtale med ham, men når det er andre til stede er han veldig pratsom.  

Har følt meg litt trist i hele dag pga hele opplegget. Har heller ikke snakket med ham etter vi dro hver til vårt i dag, men må vel gjøre det....

Usj. Går og legger meg, kanskje det er bedre i morgen!! 

Og når jeg leser gjennom dette, og tenker over et par andre ting jeg ikke har nevnt her, skjønner jeg at dette ikke gir meg noenting og jeg må la ham gå...!! 

Anonymkode: bea1a...884

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg unna før det er for sent. Han virker svært kontrollerende. 

Anonymkode: 11549...7d8

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Løøøøøøøp!

Anonymkode: 1734b...57c

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser flere røde flagg, jeg hadde lyttet til magefølelsen.

• Liker 5
Skrevet

Løøp helst igår

• Liker 2
Skrevet

Han forsøker å kommunisere med sine følelser og si ifra. Og du stikker. Umodent av deg vil nå jeg si. Jobb på kommunikasjonen din.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være noe mer enn fylla som snakker eller en dårlig opplevelse tidligere som gjorde at han reagerte sånn. Ikke sikkert ham er helt psyko selv om han er litt sjalu. Jeg ville i hvert fall snakket ut om det med han først, for å prøve å skjønne personligheten hans mer, før jeg tok et valg. 

Anonymkode: 6df95...cd5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

LØØØØØØØØØØØØØØØØP.

Anonymkode: 81aaa...575

Gjest Jessica
Skrevet

Det hadde fått meg til å miste lysten på fyren. Usikker og kontrollerende.  Det blir neppe bedre 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, SemperFi skrev:

Han forsøker å kommunisere med sine følelser og si ifra. Og du stikker. Umodent av deg vil nå jeg si. Jobb på kommunikasjonen din.

Næh, turn-off. Dump.

Anonymkode: d139f...73a

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Næh, turn-off. Dump.

Anonymkode: d139f...73a

Dump, get a lawyer and hit the gym? Trolololol

Endret av SemperFi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på et arrangement i helgen sammen med en fyr jeg har truffet en del i det siste.

Fredagen kom han med et par kommentarer jeg reagerte litt på, men valgte å ikke henge meg opp i. Virket som han var sur fordi jeg fant tonen med en venninne av ham, blant annet. Han virker fryktelig betatt, om vi feks skal se en film ser han mest på meg. Og i helgen var det ikke noe annerledes, jeg ble til tider veldig utilpass av stirringen hans og sa det også til ham. Uten at det hjalp så veldig. 

Det var en del alkohol inne i bildet, og vi satt en hel gjeng og fjaste. Kompisen hans og jeg hadde ganske sammenfallende humor, og kunne sitte og le av ting som gikk andre hus forbi. Vi satt ikke ved siden av hverandre og hvisket, var heller kauking tvers over lokalet.

Kompisen gikk på do, og da han kom inn igjen sa daten min at jeg var mer opptatt av kompisen hans enn ham, og beskyldte meg mer eller mindre for å ha lyst på ham. Noe som er totalt utenkelig for min del, siden han er opptatt med en hyggelig kvinne som jeg traff dagen før, og også fant tonen med. Det prøvde jeg å formidle til ham, mens jeg også ga uttrykk for hvor urimelig disse beskyldningene var, uten at det gikk inn. 

Jeg ble temmelig sint, og gikk derfra. Siden jeg hadde drukket kunne jeg ikke akkurat sette meg i bilen og stikke derfra, det var det jeg hadde mest lyst til, så jeg gikk bare og la meg. Da jeg våknet i morges lå han ved siden av meg og det første han gjorde var å be om unnskyldning. Jeg forklarte igjen hvor urettferdig jeg syntes beskyldningene var, og at jeg hadde lyst til å stikke av, men sa det var greit. 

Men det er faktisk ikke det. Vi hadde egentlig planer neste helg, men jeg har lyst til å bare droppe hele greien. Jeg får helt noia av sjalusi og sånt, og et sånt utbrudd så tidlig synes jeg faktisk er en dealbreaker!? I tillegg til at han får meg til å føle meg utilpass med den fryktelige stirringen. Føler jeg mister respekten for ham når han så til de grader virker å tilbe meg, når vi er alene sitter han bare å stirrer og det er rett før han begynner å sikle, jeg synes det er vanskelig å føre en normal samtale med ham, men når det er andre til stede er han veldig pratsom.  

Har følt meg litt trist i hele dag pga hele opplegget. Har heller ikke snakket med ham etter vi dro hver til vårt i dag, men må vel gjøre det....

Usj. Går og legger meg, kanskje det er bedre i morgen!! 

Og når jeg leser gjennom dette, og tenker over et par andre ting jeg ikke har nevnt her, skjønner jeg at dette ikke gir meg noenting og jeg må la ham gå...!! 

Han høres ikke bra ut. Sykelig sjalu. Først sjalu for at du finner tonen med ei venninne av han, så sjalu for at du finner tonen med en kompis av han. For meg lyser det rødt overalt. Bli så sjalu så tidlig, ikke en gang, men to? Nei, løp sier jeg faktisk.

Anonymkode: 81aaa...575

• Liker 1
Skrevet

"Det prøvde jeg å formidle til ham, mens jeg også ga uttrykk for hvor urimelig disse beskyldningene var, uten at det gikk inn."

dette hadde vært et rødt flagg for meg-det faktum at det du sier ikke går inn. At han fremdeles fastholder med sin egen tolkning av situasjonen. Lurer også på hvorfor han ble sjalu fordi du fikk god kontakt med venninnen hans? Det er ikke en normal reaksjon? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke være noe mer enn fylla som snakker eller en dårlig opplevelse tidligere som gjorde at han reagerte sånn. Ikke sikkert ham er helt psyko selv om han er litt sjalu. Jeg ville i hvert fall snakket ut om det med han først, for å prøve å skjønne personligheten hans mer, før jeg tok et valg. 

Enig i at den episoden ikke trenger å være dealbreaker.  Men her synes jeg egentlig det ikke har noe å si.  Det virker jo ikke som om TS liker fyren. Hun blir jo irritert over at han stirrer på henne. Da er det vel ikke så mye vits i å fortsette datingen etter min mening. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også tidligere erfaringer og opplevelser som gjør at slikt gir meg en skikkelig støkk, og summen av dette og diverse andre ting gjør at alt er ødelagt for min del. 

Skrevet

Håper du er ærlig med han og sier at det er sjalusien hans og den dårlige oppførselen som gjør at du avslutter. Kanskje han da på sikt klarer å jobbe med seg selv. Og jeg er glad du ikke finner deg i å bli behandlet dårlig, TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Dumpet du han?

Anonymkode: 413d1...d10

Skrevet
På 4/24/2017 den 0.16, SemperFi skrev:

Nei, jeg synes ikke nødvendigvis det er umodent å stikke i denne situasjonen. Tidlig i parforholdet, prøver man gjerne å vise seg fra sin beste side, og det klarte ikke han. Da vil jeg si at det er et veldig sterkt tegn på at han ofte ikke klarer å vise seg fra en god side når han blir litt sjalu, og jeg vil tro at han med stor sannsynlighet er en sjalu type.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du skal prise deg lykkelig for at disse sidene av han kommer frem nå og ikke senere i forholdet. Nettopp det man har dating til. 

Anonymkode: 240d5...b5d

• Liker 3
Gjest C.Tramell
Skrevet

Han kommer til å lenke deg fast i huset og ha kameraovervåking i alle rom før dere har vært sammen et halvt år. Løp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...