AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Hallo! Jeg har et problem med noen i familien min, og det er veldig sårt. Denne personen gjør ikke noe ille og får skryt av de personene rundt seg. men det er noe veldig "ydmykende"... Personen skriver om personlivet og ting som skjer på en offentlig side der alle kan lese. Her snakker vi om sex, barna som har blitt mobbet og nesten bæsjen til personen. Det er ingen grensesetting for hva denne personen kan skrive, og folk rundt henne girer henne opp med å skrive "wow du tar så opp så mange gode ting", "det der hadde ikke jeg turt å skrevet!" og "du er så ærlig!". Sakene omhandler sex, barn og personlig liv. Ting som kanskje ikke hele Norge burde ha mulighet til å lese om husstanden. Personen har to barn som har reagert negativt på dette her, og prøvd å sagt til personen at "dette er flaut og Internett fungerer ikke slikt". Barna som går på VGS har nå for bemerkninger fra vennene deres, og de begynner å bli litt ertet. Er vel ikke så veldig greit for dem at en forelder snakker om sexlivet sitt ut på nettet? Når barna har prøvd å snakket til forelderen så blir det dårlig stemning og personen blir svært sinna. Har dere noen tips? Hva en kan gjøre? Eller er det bare barna og jeg som er helt blåst og dette her er helt normalt? Anonymkode: 5cca9...c88
Gjest GoldenLioness Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 (endret) Kommer egentlig helt an på hva type innlegg det er. Er det ment med en porsjon humor som ala Om det er med en klype salt og svart humor så trenger det nødvendigvis ikke å være så "personlig" allikevel. Endret 24. april 2017 av GoldenLioness
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Om ungene er under 18, så ta kontakt med barnevernet så forelderen kan få veiledning i hvordan dette påvirker ungene samt at vedkommende bør lytte til ungene sine. Anonymkode: 6c523...d51 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Fortell barna om www.slettmeg.no Fortell forelderen det gjelder om barnekonvensjonene som slår fast at barn har rett på privatliv. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 Er det Anne Brith? Anonymkode: a4102...d97 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Om ungene er under 18, så ta kontakt med barnevernet så forelderen kan få veiledning i hvordan dette påvirker ungene samt at vedkommende bør lytte til ungene sine. Anonymkode: 6c523...d51 Folk roper om barnevern for den minste ting! Nei, dette er ikke en sakfor barnevernet! Skjerp deg! Anonymkode: 7eb0d...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå