AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg har i det siste vært aktiv på en nettdating side. Siden i fjor høst har jeg vært på 12-13 dater. Jeg er voksen og dater voksne damer, dvs. 40+. Ved samtlige av datene har vi fått god kontakt på nettet og meldt hyppig og over tid. Et godt utgangspunkt for å møtes synes jeg. 2 av disse datene har vært utenlandske damer, de øvrige var norske. Den ene av de norske kvinnene ga meg direkte tilbakemelding om at hun ikke ønsket å møte meg igjen, jeg satte pris på en slik direkte tilbakemelding. Imidlertid så har jeg blitt ghostet av de øvrige andre. Nå liker jeg ikke å dra alle over en kam, men det statistiske grunnlaget taler vel for seg selv... Eller er det meg det er feil med? Anonymkode: f7458...b6b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Ghosting er relativt vanlig fra begge kjønn. Anonymkode: 36b20...98f 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Ghosting gjør menn like mye som kvinner. Vi lærer av hverandre dessverre. Du må bare ignorere det og gå videre. Anonymkode: fbfb3...3f4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Merkelig det der, jeg har aldri oppplevd å bli Ghostet, og ville aldri ghostet noen heller. Det koster så lite å si, "du, jeg følte ikke helt at vi fant tonen jeg, lykke til videre i jakten!" Og kun en eneste gang har en fyr blitt litt småsnurt over å få en sånn type beskjed (etter 2. date). Og jeg er 40, så er vel i aldersgruppen du beskriver også. Jeg er oppdratt til å behndle andre mennesker med respekt, og har erfart at man stort sett får tilbake det man selv gir. Anonymkode: 19fdf...00e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Er det så galt med ghosting da? Det er mye som bare renner ut i sanden, og det er da en ærlig sak. Dersom du ikke vil bli "ghostet" så kan du kanskje gi klart utrykk for det? Jeg ghoster sikkert mange, og blir ghostet tilbake, uten at jeg synes det er noe negativt. Men hadde noen sagt ifra at de ønsket en klar tilbakemelding så hadde jeg faktisk gitt det. Ellers er det jo mange gjensidige flørter som blir til ingenting, og jeg trenger da ikke fortelle folk som ser ut til å ha valgt meg bort at jeg ikke synes de er verdt det heller..? På et eller annet punkt stopper gjerne samtalene, og MÅ det stanse med et formelt avslag? Anonymkode: ff17b...64c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det så galt med ghosting da? Det er mye som bare renner ut i sanden, og det er da en ærlig sak. Dersom du ikke vil bli "ghostet" så kan du kanskje gi klart utrykk for det? Jeg ghoster sikkert mange, og blir ghostet tilbake, uten at jeg synes det er noe negativt. Men hadde noen sagt ifra at de ønsket en klar tilbakemelding så hadde jeg faktisk gitt det. Ellers er det jo mange gjensidige flørter som blir til ingenting, og jeg trenger da ikke fortelle folk som ser ut til å ha valgt meg bort at jeg ikke synes de er verdt det heller..? På et eller annet punkt stopper gjerne samtalene, og MÅ det stanse med et formelt avslag? Anonymkode: ff17b...64c Det vi snakker om er at hvis man har vært på date, og den andre tar kontakt etter daten så er det høflig i gi et avslag istedet for å la være så svare, eller svare kort og unnvikende. Det er ikke alle som fanger opp de tegnene. Og spesielt hvis man i tillegg har møttes flere ganger. At ren chatting renner ut i sanden er en helt annen sak. Anonymkode: 19fdf...00e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vi snakker om er at hvis man har vært på date, og den andre tar kontakt etter daten så er det høflig i gi et avslag istedet for å la være så svare, eller svare kort og unnvikende. Det er ikke alle som fanger opp de tegnene. Og spesielt hvis man i tillegg har møttes flere ganger. At ren chatting renner ut i sanden er en helt annen sak. Anonymkode: 19fdf...00e Da er jeg i så fall helt enig. Og i så fall synes jeg det høres merkelig ut. Men samtidig er det forskjell på å møtes noen ganger, spørre om å møtes igjen og ikke få svar, eller chatte i etterkant av møtet og ikke få svar. Anonymkode: ff17b...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå