AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg har sendt inn min Sony z3 til vurdering til rep. Prisen avgjør om jeg velger å få den reparert eller om jeg like gjerne kan kjøpe ny. ser på Lefdal at en Sony xa koster litt over tusenlappen. Det samme gjelder enkelte Huawei telefoner. De virker bra, men har ikke alle navnene i hodet. Har lyst på en Samsung s7. Men den koster nesten 5000. Det som er viktig for meg er mobilen ikke ryker med en gang, har et bra kamera, og fin skjermoppløsning, og tilstrekkelig med plass. Trenger noen apper. Det som gjør meg skeptisk til de billige, er at de er såpass billige. har inntrykk av at de billige kansje ikke tåler så mye? Anonymkode: e6282...eff
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Prisen avgjør hvilke finnesser du får på telefonen og om den er en motetetfon. Kvaliteten er stort sett den samme på alle, mobiler er masseproduksjon på samlebånd både i bruk og produksjon. Mobiler er det i tillegg fem års reklamasjonsfrist på, etter en HR dom, så ingen butikker tjener på å selge dårlige telefoner de får i retur. Anonymkode: 3e85f...5b1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Huawei er greit nok det, men jeg er ikke fornøyd med kvalitet på kamera angrer på at jeg ville være litt kjip og ta huawei p9 lite og ikke samsung. Vurderer s8 nå. Anonymkode: 45670...57c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 Men de billige telefonene er ofte DYRE å fikse om noe går sunt, har jeg hørt. Anonymkode: 45670...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå