Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Newroz
Skrevet

Jeg rydder dataen, og innser jo at jeg har veldig mange fine bilder som bare blir liggende på dataen uten at jeg hverken ser på dem eller viser dem frem. Jeg har fremkalt noen tidligere ved å lage bildebøker, men syns programmene som ble tilbudt var så klønete. Tok veldig lang tid. 

Hvilke programmer har dere brukt for å fremkalle bilder? 

Positive og negative erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du fremkaller bilder fra film. Det gjorde de før vi fikk digitale bilder. Nå skriver du bildene ut, eller redigerer bilder før utskrift. 

Anonymkode: 404c2...2d3

• Liker 1
Gjest Newroz
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremkaller bilder fra film. Det gjorde de før vi fikk digitale bilder. Nå skriver du bildene ut, eller redigerer bilder før utskrift. 

Anonymkode: 404c2...2d3

Jeg vet jo det... 

Men jeg lurer på folk bruker feks foto knuten, japan foto, noen tjenester fra utlandet osv. 

Skrevet

Photoshop Elements er super for amatører

Skrevet
14 timer siden, Newroz skrev:

Jeg rydder dataen, og innser jo at jeg har veldig mange fine bilder som bare blir liggende på dataen uten at jeg hverken ser på dem eller viser dem frem. Jeg har fremkalt noen tidligere ved å lage bildebøker, men syns programmene som ble tilbudt var så klønete. Tok veldig lang tid. 

Hvilke programmer har dere brukt for å fremkalle bilder? 

Positive og negative erfaringer? 

Jeg gjorde noe slik en gang, og mener å huske jeg brukte Elkjøp. Det fungerte helt greit, mener det var lettvint og tok ikke så lang tid. Men dette er lenge siden, ikke sikkert de tilbyr tjenesten lengre heller

Gjest Newroz
Skrevet
På Sunday, April 23, 2017 den 22.49, Honey Dew skrev:

Photoshop Elements er super for amatører

11 timer siden, tdm900 skrev:

Jeg gjorde noe slik en gang, og mener å huske jeg brukte Elkjøp. Det fungerte helt greit, mener det var lettvint og tok ikke så lang tid. Men dette er lenge siden, ikke sikkert de tilbyr tjenesten lengre heller

Tusen takk for svar begge to :) skal se på begge alalternativene! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...