Gjest Newroz Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg rydder dataen, og innser jo at jeg har veldig mange fine bilder som bare blir liggende på dataen uten at jeg hverken ser på dem eller viser dem frem. Jeg har fremkalt noen tidligere ved å lage bildebøker, men syns programmene som ble tilbudt var så klønete. Tok veldig lang tid. Hvilke programmer har dere brukt for å fremkalle bilder? Positive og negative erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Du fremkaller bilder fra film. Det gjorde de før vi fikk digitale bilder. Nå skriver du bildene ut, eller redigerer bilder før utskrift. Anonymkode: 404c2...2d3 1
Gjest Newroz Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fremkaller bilder fra film. Det gjorde de før vi fikk digitale bilder. Nå skriver du bildene ut, eller redigerer bilder før utskrift. Anonymkode: 404c2...2d3 Jeg vet jo det... Men jeg lurer på folk bruker feks foto knuten, japan foto, noen tjenester fra utlandet osv.
tdm900 Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 14 timer siden, Newroz skrev: Jeg rydder dataen, og innser jo at jeg har veldig mange fine bilder som bare blir liggende på dataen uten at jeg hverken ser på dem eller viser dem frem. Jeg har fremkalt noen tidligere ved å lage bildebøker, men syns programmene som ble tilbudt var så klønete. Tok veldig lang tid. Hvilke programmer har dere brukt for å fremkalle bilder? Positive og negative erfaringer? Jeg gjorde noe slik en gang, og mener å huske jeg brukte Elkjøp. Det fungerte helt greit, mener det var lettvint og tok ikke så lang tid. Men dette er lenge siden, ikke sikkert de tilbyr tjenesten lengre heller
Gjest Newroz Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 På Sunday, April 23, 2017 den 22.49, Honey Dew skrev: Photoshop Elements er super for amatører 11 timer siden, tdm900 skrev: Jeg gjorde noe slik en gang, og mener å huske jeg brukte Elkjøp. Det fungerte helt greit, mener det var lettvint og tok ikke så lang tid. Men dette er lenge siden, ikke sikkert de tilbyr tjenesten lengre heller Tusen takk for svar begge to skal se på begge alalternativene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå