Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #1 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det mulig å få kjøpt skalpell på apoteket? Er det noen aldersgrense, ca.pris o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. desember 2004 #2 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja, det tror jeg. Ikke peiling på alder og pris. Vil egentlig ikke tro det er noen alder, og at det ikke er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2004 #3 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja. Alder skal ikke ha noe å si, men det finnes folk som nekter yngre å kjøpe hvis de mistenker selvskading etc. (Selv om de ikke har lov til det,..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #4 Del Skrevet 22. desember 2004 Men hvordan er det med kniver? Er det bare større kniver det er aldersgrense på? Skalpell må vel regnes på linje med lommekniver, minst..? Har ellers kun bestilt skalpellblader gjennom medisinske selskaper, så visste ikke at de solgte på apoteket en gang, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 26. desember 2004 #5 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja man får kjøpt skalpell på apoteket. Bruker selv engangs-skalpeller når jeg lager troll. Husker ikke helt prisen, men de er rimelige. Kanskje noen hobbybutikker også kan ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå