Gå til innhold

Partner blir "satt ut" av lydene mine

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra forrige partner er jeg vant til å lage en del lyd, det var noe vi begge likte. Nye partner gjør ikke det selv og liker det ikke så nå er det stort sett bare tung pusting. Men de gangene jeg kommer vaginalt er det veldig intenst og da glipper det noen lyder. I dag sa partner at han blir så satt ut av lydene mine og synes det er veldig rart. Det er ikke noe problem å være mer stille, men kjenner jeg nå er veldig flau og usikker på meg selv, og kjenner jeg ikke har særlig lyst til å komme igjen i tilfelle det blir for mye lyd. Jeg sa jeg ble lei meg så vi snakket litt om det og han sa unnskyld men føler meg allikevel flau og ukomfortabel. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 575cf...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forsetter med å lage lyd. Det betyr jo bare at det er deilig for deg. Det må vel han også forstå mener jeg.

• Liker 7
Skrevet

For en sodd.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Om det er naturlig for deg å lage lyd, så skal du selvsagt ikke slutte.

Anonymkode: d1d93...b6d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig teit av han. Det er jo bare lyd som kommer av nytelse. Fortsett å lag lyd, han er jo helt urimelig.

Anonymkode: cd322...436

• Liker 9
Skrevet

Dere er ikke seksuelt kompitable. Finn en annen

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Dere er ikke seksuelt kompitable. Finn en annen

Dette.

Anonymkode: 0a739...e58

• Liker 5
Gjest lipgloss
Skrevet

Syns du skal forsette å lage lyd jeg,sex uten lyd er merkelig og rart spør du meg,hadde faktisk vært dumpegrunn for meg visst jeg hadde fått beskjed om og være stille i senga.Skikkelig turn off.

Forventer også lyd av partner :) 

Skrevet

Han undertrykker deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også er vandt til å lage mye lyd i senga, etter et langt forhold med masse deilig sex. Så da jeg skulle ut på markedet etter bruddet, og havnet til sengs med en fyr, så ba han meg være stille og synest det var rart at jeg stønnet så høyt. Men det er ikke akkurat som jeg faker, om jeg må holde tilbake så er det ikke like godt. Klarer ikke slippe meg løs. Så jeg droppet han etter noen sexmøter. Nå har jeg sex med eksen igjen, fordi jeg savnet den trygge og deilige sexen vår. Hater tanken på å finne meg en ny sexpartner. Fikk helt noia av den fyren der.

Anonymkode: 92a34...d52

• Liker 1
Skrevet

Normalt å lage lyder når enn nyter noe. Mmmm kaffe!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen må være stille pga det er lytt

Anonymkode: 6b397...88b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen må være stille pga det er lytt

Anonymkode: 6b397...88b

Er det så farlig om noen hører at dere har god sex? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...