Perelandra Skrevet 24. april 2017 #21 Del Skrevet 24. april 2017 Hvis TS blir støtt av tegneseriefigurer med buksa nede, hva med denne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #22 Del Skrevet 24. april 2017 16 timer siden, Frogke skrev: Altså jeg synes det er ekkelt å se på. Hva er vits. Mye chat sider er også kvalme synes jeg som furries blant annet. Youtube kan jeg overleve å ignorere derimot selv om det finnes noe uggent der å. Er da ingenting galt med litt furries Anonymkode: 8ffa0...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 24. april 2017 #23 Del Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, Perelandra skrev: En ny KG-klassiker? ...eller for å holde oss i Disney terminologien "En KG-klassiker til glede for nye lesere" Haha! Husker når jeg var ny på KG, den første tråden jeg leste var klassisk i sin ånd. Ble litt satt ut over hva jeg hadde lest, nå setter jeg mer pris på en slik tråd Det er skjeldent noen for de virkelig til, selv om noen små troll prøver seg så klart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frogke Skrevet 24. april 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er da ingenting galt med litt furries Anonymkode: 8ffa0...2e8 De skygger pedofile og bestialitet på telegram grupper som fiksjonelle cubs eller bokstavelige bestiale opplegg. Det er mye feil med de folka. Men jeg antar det er greit så lenge det er fiksjonelt, fordi det sender overhodet ikke noen feil signaler . Bryr meg ikke om dette er en minoritet, jeg bare ser på furries som en smule dement og folk som sliter mye med angst og asosiale problemer. Sitat Hvis TS blir støtt av tegneseriefigurer med buksa nede, hva med denne? Det er ikke noe seksuelt med det så det bryr jeg meg ikke noe om. Endret 24. april 2017 av Frogke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #25 Del Skrevet 24. april 2017 Nå finnes det faktisk donald duck "humorstriper" som handler om drap, pedofili, avføring og overgrep, så alt som handler om disse karakterene er ikke automatisk uskyldig. Vet ikke hvilken avatar det er snakk om, men jeg ser ikke bortifra at det finnes ekle mikke mus avatarer der ute Anonymkode: 58fa5...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. april 2017 #26 Del Skrevet 24. april 2017 3 minutter siden, Frogke skrev: De skygger pedofile og bestialitet på telegram grupper som fiksjonelle cubs eller bokstavelige bestiale opplegg. Det er mye feil med de folka. Men jeg antar det er greit så lenge det er fiksjonelt, fordi det sender overhodet ikke noen feil signaler . Bryr meg ikke om dette er en minoritet, jeg bare ser på furries som en smule dement og folk som sliter mye med angst og asosiale problemer. Det er ikke noe seksuelt med det så det bryr jeg meg ikke noe om. Mener du at @linsejesus har et profilbilde som er seksuelt ladet? Vi ser jo ikke kjønnsorganet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frogke Skrevet 24. april 2017 Forfatter #27 Del Skrevet 24. april 2017 3 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Mener du at @linsejesus har et profilbilde som er seksuelt ladet? Vi ser jo ikke kjønnsorganet her. Vel bildet er komiskt ment for en fyr som er en slask på dass eller noe. Jeg bare synes det er ekkelt bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. april 2017 #28 Del Skrevet 24. april 2017 7 minutter siden, Frogke skrev: Det er ikke noe seksuelt med det så det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg synes ikke Mikke Mus avataren med buksa nede er mer seksuelt ladet enn bildet av Tommy som tisser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frogke Skrevet 24. april 2017 Forfatter #29 Del Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, Perelandra skrev: Jeg synes ikke Mikke Mus avataren med buksa nede er mer seksuelt ladet enn bildet av Tommy som tisser. Det er uansett bare ekkelt. Men så bruker jeg ikke den tommy og tigern som vits heller. Men er noe jeg bare ignorerer. Jeg bare synes det der plager meg sykt mye å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #30 Del Skrevet 24. april 2017 Hva med Tingeling da... hrrrrrr.Anonymkode: 354a4...6d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. april 2017 #31 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) 43 minutter siden, Frogke skrev: Vel bildet er komiskt ment for en fyr som er en slask på dass eller noe. Jeg bare synes det er ekkelt bare. Men mitt med "anus" skrevet er helt ok og ikke ekkelt? Endret 24. april 2017 av Ingenting2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå