Frogke Skrevet 23. april 2017 #1 Del Skrevet 23. april 2017 Altså jeg synes det er ekkelt å se på. Hva er vits. Mye chat sider er også kvalme synes jeg som furries blant annet. Youtube kan jeg overleve å ignorere derimot selv om det finnes noe uggent der å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg har ikke sett den avartaren som du nevner her, men jeg tror at man kan velge å skjule alle profilbilder. Du ordner dette i såfall inne på din profil. Anonymkode: e34bf...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Del Skrevet 23. april 2017 Triggered? Anonymkode: 6b87c...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. april 2017 #4 Del Skrevet 23. april 2017 Hæ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frogke Skrevet 23. april 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Triggered? Anonymkode: 6b87c...db3 You bet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. april 2017 #6 Del Skrevet 23. april 2017 Har noen sett buksa mi' forresten? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. april 2017 #7 Del Skrevet 23. april 2017 Har du et anstrengt forhold til Mikke Mus? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. april 2017 #8 Del Skrevet 23. april 2017 @linsejesus mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 23. april 2017 #9 Del Skrevet 23. april 2017 47 minutter siden, Frogke skrev: Kunne fyren med mikkemus avataren som shortsen er halveis ned skifte avatar, det er ekkelt? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 23. april 2017 #10 Del Skrevet 23. april 2017 Så en Mikke Mus med buksa halvveis nede er ekkelt. Men Donald Duck som går helt bukseløs sammen med sine små nevøer, og Dolly Duck sine nieser er helt OK? Skrudd... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fromage Skrevet 23. april 2017 #11 Del Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, daemonia skrev: Så en Mikke Mus med buksa halvveis nede er ekkelt. Men Donald Duck som går helt bukseløs sammen med sine små nevøer, og Dolly Duck sine nieser er helt OK? Skrudd... Og Mummitrollet som alltid går helt naken, men bruker badetøy på stranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. april 2017 #12 Del Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, Fromage skrev: Og Mummitrollet som alltid går helt naken, men bruker badetøy på stranda Donald Duck bruker også badetøy. Til vanlig går han jo med stjerten bar, men når han skal bade, må plutselig ha på seg bukse. Barna må for all del ikke se en naken and! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 23. april 2017 #13 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fromage Skrevet 23. april 2017 #14 Del Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, Perelandra skrev: Donald Duck bruker også badetøy. Til vanlig går han jo med stjerten bar, men når han skal bade, må plutselig ha på seg bukse. Barna må for all del ikke se en naken and! Ja, stemmer det eneste stedet han kaster matrosdrakten og viser seg i barings, da må han til gjengjeld gjemme stjerten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 23. april 2017 #15 Del Skrevet 23. april 2017 10 minutter siden, Fromage skrev: Og Mummitrollet som alltid går helt naken, men bruker badetøy på stranda Ja det er jo sant. Også utenfor Andeby er perversitetene et faktum! 5 minutter siden, Perelandra skrev: Donald Duck bruker også badetøy. Til vanlig går han jo med stjerten bar, men når han skal bade, må plutselig ha på seg bukse. Barna må for all del ikke se en naken and! Ja det hadde vært skandaløst 3 minutter siden, visningsnamn skrev: donald duck r sexy Javisst er han det. Skikkelig drømmeand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. april 2017 #16 Del Skrevet 23. april 2017 Det hadde vært verre om linsejesus hadde brukt bilde av Mikke uten hanskene på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frogke Skrevet 24. april 2017 Forfatter #17 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Vel dyr er jo sett på som uskyldige, og ikke samme som mennesker som har blitt mer perverst. Selv om dyr er noen skumle skikkelser også. Uansett du har typisk ulv som er en kødd. Men det at walt disney ikke har bukser på dem er jo ganske opplagt. Det er ikke mennesker. Jeg mener Dolly har heller ikke det på seg. Spiller liten rolle det er jo dyr bare. Når man har en sånn dustete pervers tendens derimot synes jeg det blir litt kvalmt. Men sjokkerer meg ikke ved tanke på all den idiotiske sjokk humoren som må være så edgy i dag : 3 Endret 24. april 2017 av Frogke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 24. april 2017 #18 Del Skrevet 24. april 2017 21 minutter siden, Frogke skrev: Vel dyr er jo sett på som uskyldige, og ikke samme som mennesker som har blitt mer perverst. Selv om dyr er noen skumle skikkelser også. Uansett du har typisk ulv som er en kødd. Men det at walt disney ikke har bukser på dem er jo ganske opplagt. Det er ikke mennesker. Jeg mener Dolly har heller ikke det på seg. Spiller liten rolle det er jo dyr bare. Når man har en sånn dustete pervers tendens derimot synes jeg det blir litt kvalmt. Men sjokkerer meg ikke ved tanke på all den idiotiske sjokk humoren som må være så edgy i dag : 3 Du er vel neppe den rette til å uttale deg om dustete og perversiteter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 24. april 2017 #19 Del Skrevet 24. april 2017 Dagens underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. april 2017 #20 Del Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, *Stjerne*støv* skrev: Dagens underholdning En ny KG-klassiker? ...eller for å holde oss i Disney terminologien "En KG-klassiker til glede for nye lesere" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå