Gå til innhold

Kunne fyren med mikkemus avataren som shortsen er halveis ned skifte avatar, det er ekkelt?

Frogke

Anbefalte innlegg

Altså jeg synes det er ekkelt å se på. Hva er vits. Mye chat sider er også kvalme synes jeg som furries blant annet. Youtube kan jeg overleve å ignorere derimot selv om det finnes noe uggent der å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke sett den avartaren som du nevner her, men jeg tror at man kan velge å skjule alle profilbilder. Du ordner dette i såfall inne på din profil.

Anonymkode: e34bf...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Frogke skrev:

Kunne fyren med mikkemus avataren som shortsen er halveis ned skifte avatar, det er ekkelt?

nosloth.gif

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Mikke Mus med buksa halvveis nede er ekkelt. 

Men Donald Duck som går helt bukseløs sammen med sine små nevøer, og Dolly Duck sine nieser er helt OK? 

Skrudd... 

:fnise: 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fromage
1 minutt siden, daemonia skrev:

Så en Mikke Mus med buksa halvveis nede er ekkelt. 

Men Donald Duck som går helt bukseløs sammen med sine små nevøer, og Dolly Duck sine nieser er helt OK? 

Skrudd... 

:fnise: 

Og Mummitrollet som alltid går helt naken, men bruker badetøy på stranda :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fromage skrev:

Og Mummitrollet som alltid går helt naken, men bruker badetøy på stranda :fnise: 

Donald Duck bruker også badetøy. Til vanlig går han jo med stjerten bar, men når han skal bade, må plutselig ha på seg bukse. Barna må for all del ikke se en naken and!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fromage
2 minutter siden, Perelandra skrev:

Donald Duck bruker også badetøy. Til vanlig går han jo med stjerten bar, men når han skal bade, må plutselig ha på seg bukse. Barna må for all del ikke se en naken and!

Ja, stemmer det :ler: eneste stedet han kaster matrosdrakten og viser seg i barings, da må han til gjengjeld gjemme stjerten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fromage skrev:

Ja det er jo sant. Også utenfor Andeby er perversitetene et faktum! :fnise: 

5 minutter siden, Perelandra skrev:

Ja det hadde vært skandaløst :P 

3 minutter siden, visningsnamn skrev:

donald duck r sexy

Javisst er han det. Skikkelig drømmeand! :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært verre om linsejesus hadde brukt bilde av Mikke uten hanskene på :P:ler: 

814761_700b.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel dyr er jo sett på som uskyldige, og ikke samme som mennesker som har blitt mer perverst. Selv om dyr er noen skumle skikkelser også. Uansett du har typisk ulv som er en kødd. Men det at walt disney ikke har bukser på dem er jo ganske opplagt. Det er ikke mennesker. Jeg mener Dolly har heller ikke det på seg. Spiller liten rolle det er jo dyr bare. Når man har en sånn dustete pervers tendens derimot synes jeg det blir litt kvalmt.

Men sjokkerer meg ikke ved tanke på all den idiotiske sjokk humoren som må være så edgy i dag : 3

Endret av Frogke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Frogke skrev:

Vel dyr er jo sett på som uskyldige, og ikke samme som mennesker som har blitt mer perverst. Selv om dyr er noen skumle skikkelser også. Uansett du har typisk ulv som er en kødd. Men det at walt disney ikke har bukser på dem er jo ganske opplagt. Det er ikke mennesker. Jeg mener Dolly har heller ikke det på seg. Spiller liten rolle det er jo dyr bare. Når man har en sånn dustete pervers tendens derimot synes jeg det blir litt kvalmt.

Men sjokkerer meg ikke ved tanke på all den idiotiske sjokk humoren som må være så edgy i dag : 3

Du er vel neppe den rette til å uttale deg om dustete og perversiteter... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Stjerne*støv* skrev:

Dagens underholdning :ler: 

En ny KG-klassiker? :fnise:
...eller for å holde oss i Disney terminologien "En KG-klassiker til glede for nye lesere"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...