Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #21 Skrevet 22. desember 2004 *blir-aldri-kvitt-gutten-i-meg-smily* Og takk for det :-) Kan låne mine... trenger dem ikke i jula
Gjest Mann 28 Skrevet 22. desember 2004 #22 Skrevet 22. desember 2004 Kan låne mine... trenger dem ikke i jula Merkelige greier det der altså.... vi gutta sikler etter dem, nesten så vi er misunnelige for at vi ikke har et par selv.... mens du/dere med glede kan "låne" dem bort en periode Kanskje det er et godt sjekketriks Fi, send bort puppene til en mulig beiler en ukes tid... for hvis han liker det han ser, så vil han garantert se resten også Ja takk, vil gjerne låne puppene dine i julen, de kan sendes pent innpakket til: NN....
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #23 Skrevet 22. desember 2004 Når jeg tenker meg om, så bruker jeg dem egentlig en del selv også :oops: Men en ukes tid skal jeg vel klare Greit det. Skal få dem levert :-)
Gjest Mann 28 Skrevet 22. desember 2004 #24 Skrevet 22. desember 2004 Når jeg tenker meg om' date=' så bruker jeg dem egentlig en del selv også :oops: [/quote'] Å jasså, reservasjoner på gang? Noe du ikke har fortalt oss? Sjænk you Skal prøve å beherske meg med hensyn til bruken får håpe jeg ikke blir for ivrig :oops:
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #25 Skrevet 22. desember 2004 Ehm... mente bokstavelig talt at jeg bruker dem SELV... vettu... når man er alene vettu ... :oops:
Gjest Mann 28 Skrevet 22. desember 2004 #26 Skrevet 22. desember 2004 Næh, skjønner ikke, vennligst forklar litt nøyere er du snill *later-som-jeg-skjønner-ikkeno-smily*
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #27 Skrevet 22. desember 2004 Du vet, orgasmen blir ti ganger sterkere hvis jeg kjærtegner brystvortene samtidig som fingrene leker mellom bena mine. Bare spør hvis det er noe
Gjest John Doe Skrevet 22. desember 2004 #28 Skrevet 22. desember 2004 Hva om innlegger har skrivevansker? Hva gir dere rett til å blåse slik i innlegget hans? greit nok..rart spørsmål, men jeg har da sett merkligere og dårligere skriving her inne. Tenk dere litt om før dere setter i gang med å le ut trådstarter. det er ganske mange med skrivevansker der ute. skjerp dere!!!!
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #29 Skrevet 22. desember 2004 Hallo... jeg reagert emer på spørsmålet enn skrivinga sånn i første omgang. Hvem faen bryr seg om hvilke størrelser en haug ukjente, anonyme kvinner har??
Gjest Mann 28 Skrevet 22. desember 2004 #30 Skrevet 22. desember 2004 Du vet' date=' orgasmen blir ti ganger sterkere hvis jeg kjærtegner brystvortene samtidig som fingrene leker mellom bena mine.[/quote']Får bilder i hodet jeg nå altså :oops: Ikke akkurat lett å konsentrere seg på jobb når du forteller slikt men er det ikke akkurat det jeg gjør a?
Gjest John Doe Skrevet 22. desember 2004 #32 Skrevet 22. desember 2004 Hallo... jeg reagert emer på spørsmålet enn skrivinga sånn i første omgang. Hvem faen bryr seg om hvilke størrelser en haug ukjente' date=' anonyme kvinner har??[/quote'] Tror ikke du vet hvor mange tåplige spm. som kommer inn hver dag da. Dem kommer jo inn i fleng. Jeg sier jo at jeg synes det var litt teit jeg også. men har da lest tråder om hvordan folk sitter på do of driter også... Hva om trådstarter var alvorlig? Dere ler jo loddrett av trådstarter..det kan du ikke si noe mot. Dårlige tråder, er det bare til å hoppe over. PS: sitter dere på jobb og leser her?...kom dere tilbake på jobb...latsabber
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #33 Skrevet 22. desember 2004 :o whatever... Vet du hva all epå min jobb gjør idag? Spiller julemusikk, ser på filmen fra julebordet, spiser pepperkaker og ønsker hverandre god jul. Sorry mac. Ville vært skikkelig dårlig gjort av meg å ødelegge stemningen med å være effektiv.
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #34 Skrevet 22. desember 2004 Jakten på mulittasken fortsetter....... *omnious music* Gjesten har den ikke - sikkert
Gjest Mann 28 Skrevet 22. desember 2004 #35 Skrevet 22. desember 2004 Var litt slem nå.. sorry Slem og slem.... jeg ba jo egentlig om det... så du er tilgitt
Gjest dang Skrevet 22. desember 2004 #36 Skrevet 22. desember 2004 fiona: la meg gjette....jobber du i det offentlige? påningstid fra 9-12 og 13- 15? Du er da flink bruker her inne, selv når det ikke er juletider?
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #37 Skrevet 22. desember 2004 Vært en del i det siste ja, siden det er viktig for deg. Hatt en jobb hvor jeg har vært veldig avhengig av andre for å få prosesser videre - som kjent går det bedre om man ordner ting selv, men min jobb er altså å være mellomledd, noe som innebærer litt dødtid og sånn. I tillegg er det slutten på oppholdet her, jeg skal videre i ny jobb, og sender oppgaver videre i stedet for å få flere. Derfor. Greit for deg?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #38 Skrevet 22. desember 2004 det er vel få bedrifter som de i det offentlige, som bruker så lang tid for ingenting...mange mellomledd som bare bruker lengre tid. Da blir mange sittende på intenett som deg. Så når de snakker om å redusere mannsakapet, så blir det full oppstandelse? Bra du kommer deg videre på en ny plass..kanskje det blir noe jobbing også da?
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #39 Skrevet 22. desember 2004 Det er det jeg håper på ja. Jeg HATER faktisk dødtid. Det pussige er at det er en telekombedrift som går så det suser. Det er bare så håpløst organisert at jeg blir helt tullete. Har fått drømmejobben, begynner etter nyttår. Kommer til å lukte svidd :-) akkurat slik jeg liker det :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #40 Skrevet 22. desember 2004 jg kommer fra pakisstan lærer mg norshk på kvellskolle jg er intrsert i pup der er deili i min relgjon pup ikke er vanli si dinn str takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå