AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Ønsker ikke å være tillitsvalgt av flere grunner, hovedsakelig på grunn av all fritid som går til dette. Var ikke klar over at jeg måtte ofre så mye av fritiden min. Har en jobb ved siden av som jeg må bortprioritere veldig. Nå gruer jeg meg bare så til å si i fra Redd for å bli sett på som veldig useriøs Anonymkode: f05e8...96a
Måbarefåsiat... Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Bedre med folk som trekker seg enn folk som blir i verv og ikke gjør jobben sin og blir leie og sure og utbrente.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Det er bare å si det som det er, at du beklager, men jobben din krever så mye av deg at du ikke får kabalen til å gå opp, og derfor ikke har annet valg enn å frigjøre tid som du bruker på tillitsvervet. Ikke legg deg flat og si eller vis at du har dårlig samvittighet, og ikke overforklar at du ikke visste hva det innebar osv. Si det du skal si og ikke åpn opp for diskusjon. Anonymkode: 1ba75...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå