Gå til innhold

Jenter i dress

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress
Skrevet

Kvinner i dress kan sjå heilt smashing ut i ein dress som sitt godt, og er tilpassa i proporsjonane. Det gjeld for menn også, forresten, ein mann i ein dårleg tilpassa dress ser ut som ein dass. Det har med proporsjonar og tilpassing å gjere. Sjølv er eg veldig glad i eit litt androgynt uttrykk både for menn og kvinner. Men det har også litt med haldning å gjere - ein må ha den rette innstillinga, og utstråle det, for å sjå bra ut i litt meir ukonvensjonelle plagg. 

Skrevet
7 timer siden, Vantage skrev:

Hei, godt at du fant ut at du ville gå for det. Det er kjempepent med kvinner i dress, kombinert med høye hæler og en videre feminin tvist.

Hender seg jeg selv kombinerer mine smale skreddersydde dresser med høye hæler, dvs stilettpumps, og jeg er mann/gutt ;) Får mange bra komplimenter på det, mange som synes det er litt vågalt og kult at jeg tar frem det litt feminine i meg. Flere gutter burde tørre det samme.

Blir 2017 året for dress og høye hæler for begge kjønn? ;)

Enjoy,

Vantage

Blir 2017 det året begge kjønn gikk i kjoler og høye heler?

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er veldig tøft og fint jeg. Er ikke noe jeg ville gått med til hverdags men til en fest kunne jeg lett hatt på meg en inntilsittende dressbukse, hvit skjorte og en blazer. Alt formsydd derimot og med pumps. Har gjort det en gang før og mennene la seg etter meg. :) Det var litt morsomt når der var mange jenter i korte kjoler med dype utringinger, men de fikk mindre oppmerksomhet enn meg.... :fnise:  

Anonymkode: 4a28d...9b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...