AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #41 Skrevet 7. mai 2017 Mer feminint enn dette er det vanskelig å få det. Femininiteten fremheves av kontrastene. Om noen ikke liker det, eller savner mer nakne ben og stramt stoff over en svulmende rumpe, - så er det de som eier det problemet. Kvinner bryr seg ikke så mye om å tekkes alt av menn, de er mer opptatt av at påkledningen skal treffe noe hos andre kvinner. Anonymkode: aa362...937 3
fjærestein Skrevet 7. mai 2017 #42 Skrevet 7. mai 2017 (endret) Bare nyskjerrig : kan ikke en mann si noe er fint på en kvinne , uten at det er sexy ? Altså: må det være sexy for å være fint ? (litt klønet formuler... Jeg vet.) Syns selv dress på kvinner kan være fint. Endret 7. mai 2017 av fjærestein 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #43 Skrevet 7. mai 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mer feminint enn dette er det vanskelig å få det. Femininiteten fremheves av kontrastene. Om noen ikke liker det, eller savner mer nakne ben og stramt stoff over en svulmende rumpe, - så er det de som eier det problemet. Kvinner bryr seg ikke så mye om å tekkes alt av menn, de er mer opptatt av at påkledningen skal treffe noe hos andre kvinner. Anonymkode: aa362...937 Det der er en fin strategi hvis man skal være singel hele livet. Meb du drar ikke menn når du transer med dress. Anonymkode: 23ddf...2e5
metempsychosis Skrevet 7. mai 2017 #44 Skrevet 7. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mer feminint enn dette er det vanskelig å få det. Femininiteten fremheves av kontrastene. Om noen ikke liker det, eller savner mer nakne ben og stramt stoff over en svulmende rumpe, - så er det de som eier det problemet. Kvinner bryr seg ikke så mye om å tekkes alt av menn, de er mer opptatt av at påkledningen skal treffe noe hos andre kvinner. Anonymkode: aa362...937 Der sa du noe ganske så viktig! Kvinner flest kler seg ikke for menn, men for andre kvinner (det samme gjelder med sminke, hår og alt annet utsende-basert). Et fint eksempel i det aktuelle motebildet er jo "mom-jeans"! Jeg kjenner jeg har store vansker for å tro at dette er et plagg de fleste menn liker (det er ikke spesielt sensuelt, for å si det mildt), likevel florerer disse buksene overalt i Europa! Tilbake til kvinner i dress/smoking: Jeg er selv på jakt etter en fin smoking eller dress-jakke, og ser for meg at dette plagget kommer til å bli mye brukt sammen med mørkeblå jeans og stilett sko 2
Arata Skrevet 7. mai 2017 #45 Skrevet 7. mai 2017 Jeg synes det er kjenpefint og tøft når det er gjennomført. Jeg tenker også at om du synes det er fint så går du for det! De andre kan jo passe på hva de har på seg, og ikke hva andre har. Vi må bry oss litt mindre om hva alle andre synes, og mer om hva vi selv synes er pent og behagelig å gå i. 1
LiseTV Skrevet 7. mai 2017 #46 Skrevet 7. mai 2017 Dressjakke med stive skulder og krave er ikke behagleg å, ha på
hocane Skrevet 7. mai 2017 #47 Skrevet 7. mai 2017 42 minutter siden, fjærestein skrev: Bare nyskjerrig : kan ikke en mann si noe er fint på en kvinne , uten at det er sexy ? Altså: må det være sexy for å være fint ? (litt klønet formuler... Jeg vet.) Syns selv dress på kvinner kan være fint. Selvsagt må det ikke være sexy, jeg synes bare ikke dress passer til kvinner akkurat så kjoler ikke passer til menn.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #48 Skrevet 7. mai 2017 På 5.5.2017 den 16.30, squidboy skrev: kvinner i dress ser helt jevelig ut, veldig få menn som liker det på damer. dessverre. til å med på de photoshoot bildene hvor man har gjort alt mulig for at det skal se bra ut og sikkert plukket ut 1 bildet av 10000 de tok, så ser det forsatt ikke bra ut. dress passer best til menn akkurat som kjoler passer best på kvinner Tviler på at noen bryr seg om meningen til noen som ikke har lært seg grunnleggende skriveregler. Anonymkode: f6900...86d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #49 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, fjærestein skrev: Bare nyskjerrig : kan ikke en mann si noe er fint på en kvinne , uten at det er sexy ? Altså: må det være sexy for å være fint ? (litt klønet formuler... Jeg vet.) Syns selv dress på kvinner kan være fint. Åpenbart ikke. Kvinner skal selvsagt ikke ha på seg noe annet enn det som tekker mannfolk. Hvis det ikke var tydelig nok: Jeg synes det virkelig er noe kvalmende med menn som argumenterer med at kvinner ikke bør gå i et visst klesplagg fordi det ikke er sexy nok for menn. Anonymkode: f6900...86d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #50 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje man må skille mellom hva som kan se kult ut og hva som faktisk er attraktivt og fint. Altså, dere sier jo at dere ikke kler dere for menn, men samtidig prøver dere å argumentere for hvorfor det er fint med dress på jenter etter mannfolket har sagt de ikke liker det? Om du syntes det er kult med dress så gå med dress da, men det er uansett ikke det mest kledelige du kan ha på deg. Jeg har merket meg at veldig mange kvinner sier at klærne er så stilige og kule, men menn liker egentlig som oftest ikke kule og stilige antrekk, det er ikke slike ting en mann ser etter. Og nei, jeg mener ikke at man må gå med stramme "sexy" klær som viser kløft og rumpe osv. Men å kle seg feminint og noe som får frem de feminine formene osv. Anonymkode: 121f1...64d Spørsmålet til TS har faktisk ikke noe med mannfolk å gjøre i det hele tatt. Anonymkode: f6900...86d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #51 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der er en fin strategi hvis man skal være singel hele livet. Meb du drar ikke menn når du transer med dress. Anonymkode: 23ddf...2e5 Drar menn, ikke guttunger, tenker jeg vi sier. Det er kvinnen som har dressen på seg som synes. Og femininiteten som fremheves av kontrastene som setter standard. Dressen på bildet er en kvinnedress. Den ville ikke passe en mann om du så prøvde å få den på ham. Den er for smal i livet og for bred over brystet. Bildet viser ikke en kvinne kledd i en Dressmann dress sydd for den gjennomsnittlige norske mann, det viser en kvinnedress på en kvinne. Hvor transingen din kom inn i bildet er et stort mysterium At du får boxer'n i tvist av kvinner i kvinneklær får være ditt eget problem Anonymkode: aa362...937 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #53 Skrevet 7. mai 2017 Du må ha modellkropp og være høy og slank for å kle en dress som kvinne. Hvis man er formfull, lubben eller tjukk så blir det traktorlesbe med én gang. Anonymkode: 0676e...3cc 1
Gjest lipgloss Skrevet 7. mai 2017 #54 Skrevet 7. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med å henge merkelapper på andre? Jaja, så får jeg være transvestitt i dine øyne da. Samme for meg. I min verden finnes det ikke nemlig ikke "jenteklær" og "gutteklær" - bare menn og kvinner som har på seg det de har lyst til. Anonymkode: 3143d...e37 flott skrevet og jeg er helt enig med deg 😘
Berentsens Skrevet 7. mai 2017 #55 Skrevet 7. mai 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ha modellkropp og være høy og slank for å kle en dress som kvinne. Hvis man er formfull, lubben eller tjukk så blir det traktorlesbe med én gang. Anonymkode: 0676e...3cc Tull. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #56 Skrevet 7. mai 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet til TS har faktisk ikke noe med mannfolk å gjøre i det hele tatt. Anonymkode: f6900...86d Kommentaren min var til svarene generelt i tråden, ikke ment direkte til TS. Jeg er forøvrig jente selv, men jeg syntes ikke dress er særlig fint på kvinner. Damen på bildet nummer to likte jeg, men det har nok mye med bildet å gjøre, som gjorde at det funket. Man trenger ikke kle seg sexy eller avslørende for å kle seg feminint og tiltrekkende, men man trenger heller ikke kle seg som en mann, det er nå min mening. Anonymkode: 121f1...64d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #58 Skrevet 7. mai 2017 Dritkult! Kombiner det med velstelt hår, en elegant clutch, hæler og lepper i en skarp farge, sånn at du får en fin kontrast mellom maskulint og feminint. Dette blir bra :D Anonymkode: 0114f...a33 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #59 Skrevet 7. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der er en fin strategi hvis man skal være singel hele livet. Meb du drar ikke menn når du transer med dress. Anonymkode: 23ddf...2e5 Men jeg er ikke interessert i "menn" heller Takk for alle svar i tråden - det ble dress helt plutselig så fikk jeg en åpenbaring om at jeg kan jo gå med hva jeg vil, uavhengig av hva "menn" (sikter da til de som sier at "menn liker/liker ikke...". Hvem er så menn? Alle menn i hele verden? Bullshit, du er kun en liten mann i lille Norge, og du snakker ikke for alle menn) synes er sexy og ikke. Dressbuksen ble stram hele veien, rundt rumpa og beina, og jakken innsvingt i livet. Tror ikke jeg kunne fått den mer feminin! Kombinert med høye hæler og en pen clutch ble jeg så fin atte, og fikk hyggelige tilbakemeldinger fra begge kjønn Jeg tok opp temaet med både far og kjæreste før det ble tatt noen beslutning og begge var meget positivt innstilt Anonymkode: 7c2a4...bd9 4
Vantage Skrevet 8. mai 2017 #60 Skrevet 8. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dressbuksen ble stram hele veien, rundt rumpa og beina, og jakken innsvingt i livet. Tror ikke jeg kunne fått den mer feminin! Kombinert med høye hæler og en pen clutch ble jeg så fin atte, og fikk hyggelige tilbakemeldinger fra begge kjønn Jeg tok opp temaet med både far og kjæreste før det ble tatt noen beslutning og begge var meget positivt innstilt Anonymkode: 7c2a4...bd9 Hei, godt at du fant ut at du ville gå for det. Det er kjempepent med kvinner i dress, kombinert med høye hæler og en videre feminin tvist. Hender seg jeg selv kombinerer mine smale skreddersydde dresser med høye hæler, dvs stilettpumps, og jeg er mann/gutt Får mange bra komplimenter på det, mange som synes det er litt vågalt og kult at jeg tar frem det litt feminine i meg. Flere gutter burde tørre det samme. Blir 2017 året for dress og høye hæler for begge kjønn? Enjoy, Vantage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå