AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #22 Skrevet 5. mai 2017 Er menn i kjole like stilig som kvinner i dress? Eller er det en forskjell her? Anonymkode: 6b6f6...16f 1
squidboy Skrevet 5. mai 2017 #24 Skrevet 5. mai 2017 På 4/23/2017 den 18.13, AnonymBruker skrev: Vad tycks? Jeg tror jeg hadde blitt fin i en slim fit dress, så vurderer å dra til skredder å sjekke litt. Yay or nay? Anonymkode: 7c2a4...bd9 kvinner i dress ser helt jevelig ut, veldig få menn som liker det på damer. dessverre. til å med på de photoshoot bildene hvor man har gjort alt mulig for at det skal se bra ut og sikkert plukket ut 1 bildet av 10000 de tok, så ser det forsatt ikke bra ut. dress passer best til menn akkurat som kjoler passer best på kvinner 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #25 Skrevet 5. mai 2017 Synes det kan være råkult, hvis det er en dress som passer din fasong og har godt snitt. Gir blaffen i hva menn måtte synes Anonymkode: 6b775...50e 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #26 Skrevet 5. mai 2017 Bilde nummer 2 og 3 Menn i dress er også veldig sexy Anonymkode: b4608...909
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #27 Skrevet 5. mai 2017 En kvinne i mørk dress (sydd i kvinnemodell) og med feminint tilbehør (sminke, sko og en clutch) er et meget feminint syn. Ikke alle kvinner kler dress like godt, men de som gjør det ser helt smashing ut i den riktige damedressen. Anonymkode: aa362...937 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #28 Skrevet 5. mai 2017 8 timer siden, squidboy skrev: kvinner i dress ser helt jevelig ut, veldig få menn som liker det på damer. dessverre. til å med på de photoshoot bildene hvor man har gjort alt mulig for at det skal se bra ut og sikkert plukket ut 1 bildet av 10000 de tok, så ser det forsatt ikke bra ut. dress passer best til menn akkurat som kjoler passer best på kvinner Men igjen, jeg bryr meg ikke om hva MENN synes ser bra ut på MEG eller ikke Men du er kanskje ikke mann nok til å takle en feminin kvinne i maskuline klær? Anonymkode: 7c2a4...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #29 Skrevet 5. mai 2017 9 timer siden, squidboy skrev: kvinner i dress ser helt jevelig ut, veldig få menn som liker det på damer. Hva så? Tro det eller ei, men mange kvinner kler seg i det som får DE til å føle seg flott. Dere må slutte å innbille dere om at alt handler om hva dere liker. Kjør på TS. Synes det er kjempe flott jeg! Anonymkode: ee07b...c14 4
LiseTV Skrevet 6. mai 2017 #30 Skrevet 6. mai 2017 Helt OK men da må det også vere OK att menn bruker kjole.
squidboy Skrevet 6. mai 2017 #31 Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men igjen, jeg bryr meg ikke om hva MENN synes ser bra ut på MEG eller ikke Men du er kanskje ikke mann nok til å takle en feminin kvinne i maskuline klær? Anonymkode: 7c2a4...bd9 enda igjen en med hersketekknikk...." er ikke mann nok " hahaha jeg sa bare meningen min. jeg vet også at de fleste menn ikke liker det. kjør på og se helt jevelig ut, ingen problem for meg
Eiliv Skrevet 6. mai 2017 #32 Skrevet 6. mai 2017 (endret) Ser ikke helt problemet med at kvinner bruker herreklærne i bildene til TS. Det har vært vanlig siden begynnelsen av 1920-tallet om jeg ikke tar helt feil. Synes ingen bør bruke dressen i bilde 1. Det ser altfor mye ut som James Bond. Endret 6. mai 2017 av Eiliv
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #33 Skrevet 6. mai 2017 17 timer siden, LiseTV skrev: Helt OK men da må det også vere OK att menn bruker kjole. Ja, hvorfor skulle ikke det være lov? Jeg kanskje hevet noen øyenbryn, men ikke tenkt nevneverdig over det 17 timer siden, squidboy skrev: enda igjen en med hersketekknikk...." er ikke mann nok " hahaha jeg sa bare meningen min. jeg vet også at de fleste menn ikke liker det. kjør på og se helt jevelig ut, ingen problem for meg Haha, det er bare bullshit og det vet du Anonymkode: 7c2a4...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #34 Skrevet 7. mai 2017 På 6.5.2017 den 0.55, AnonymBruker skrev: Hva så? Tro det eller ei, men mange kvinner kler seg i det som får DE til å føle seg flott. Dere må slutte å innbille dere om at alt handler om hva dere liker. Kjør på TS. Synes det er kjempe flott jeg! Anonymkode: ee07b...c14 Dette! Er så lei av at menn forventer at vi kvinner skal bry oss så skrekkelig mye om hva de synes er fint. Jeg går i det JEG synes er fint, også er det revnende likegyldig om andre menn - eller kvinner - synes det er sexy eller ei. På 5.5.2017 den 16.25, AnonymBruker skrev: Er menn i kjole like stilig som kvinner i dress? Eller er det en forskjell her? Anonymkode: 6b6f6...16f Menn kan så klart gå i kjole hvis de har lyst til det! Det handler jo ikke om "hva andre har bestemt er stilig" - det handler om hva man har lyst til og synes er fint selv. Personlig synes jeg ikke menn i kjole er noe fint, men det spiller da ingen rolle? Jeg mener ikke at menn - eller kvinner - må synes at jenter i dress er flott. Jeg mener at jeg synes det. Menn som synes dress på jenter er usexy og stygt står helt fritt til å la være å sjekke meg opp eller gi meg komplimenter for hvordan jeg ser ut Anonymkode: 3143d...e37 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #35 Skrevet 7. mai 2017 Kvinner i dress er transvesitter. Transvesitt er å bruke klær fra det motsatte kjønn. Jeg kan ikle komme på noe mer mandig enn en mørk dress. Derfor kan jeg ikke komme på noe mer transe en alkurat det. Anonymkode: 23ddf...2e5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #36 Skrevet 7. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner i dress er transvesitter. Transvesitt er å bruke klær fra det motsatte kjønn. Jeg kan ikle komme på noe mer mandig enn en mørk dress. Derfor kan jeg ikke komme på noe mer transe en alkurat det. Anonymkode: 23ddf...2e5 Hva er greia med å henge merkelapper på andre? Jaja, så får jeg være transvestitt i dine øyne da. Samme for meg. I min verden finnes det ikke nemlig ikke "jenteklær" og "gutteklær" - bare menn og kvinner som har på seg det de har lyst til. Anonymkode: 3143d...e37 3
Mandragora Skrevet 7. mai 2017 #37 Skrevet 7. mai 2017 Alle tre jentene kledde det veldig godt, men hatten ho tredje hadde var ikkje fin. Viss du meiner det blir fint på deg også, så er det berre å prøve det.
hocane Skrevet 7. mai 2017 #38 Skrevet 7. mai 2017 På 5.5.2017 den 16.43, AnonymBruker skrev: Synes det kan være råkult, hvis det er en dress som passer din fasong og har godt snitt. Gir blaffen i hva menn måtte synes Anonymkode: 6b775...50e De ser ut som feminine menn.
metempsychosis Skrevet 7. mai 2017 #39 Skrevet 7. mai 2017 (endret) Altså... Det var vel Herr Saint Laurent som dro frem kvinner i dress/smoking-kortet i sin tid, selv synes jeg det er noe unektelig sexy over det! Og Kate Moss gjorde smokingen/dressen både sexy og rocka! Endret 7. mai 2017 av metempsychosis 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #40 Skrevet 7. mai 2017 Jeg tror kanskje man må skille mellom hva som kan se kult ut og hva som faktisk er attraktivt og fint. Altså, dere sier jo at dere ikke kler dere for menn, men samtidig prøver dere å argumentere for hvorfor det er fint med dress på jenter etter mannfolket har sagt de ikke liker det? Om du syntes det er kult med dress så gå med dress da, men det er uansett ikke det mest kledelige du kan ha på deg. Jeg har merket meg at veldig mange kvinner sier at klærne er så stilige og kule, men menn liker egentlig som oftest ikke kule og stilige antrekk, det er ikke slike ting en mann ser etter. Og nei, jeg mener ikke at man må gå med stramme "sexy" klær som viser kløft og rumpe osv. Men å kle seg feminint og noe som får frem de feminine formene osv. Anonymkode: 121f1...64d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå