Gå til innhold

Jenter i dress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vad tycks? Jeg tror jeg hadde blitt fin i en slim fit dress, så vurderer å dra til skredder å sjekke litt. Yay or nay?

IMG_5168.JPG

IMG_5171.JPG

IMG_5173.JPG

IMG_5179.JPG

IMG_5188.JPG

Anonymkode: 7c2a4...bd9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes dress og generelt klær som er inspirert av herremote er kjempekult!

Bruker mye av det selv, men passer på å veie opp med litt feminine sko (gjerne støvletter med hæler f.eks), smykker, velstelt hår og sminke. 

Anonymkode: 3143d...e37

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en transvesitt!

Anonymkode: 23ddf...2e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

absolutt yay. Til hvilke anledninger tenker du å bruke dressen?

Anonymkode: 14f0d...fe3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Veldig usexy. Dama kler seg sånn noen ganger, og jeg kan ikke fordra det.

Anonymkode: 4bde8...a89

• Liker 2
Skrevet

Hothothothot

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kult med kvinner i herreklær på dragshow osv. Men kvinner som tenner på å gå i herreklær. Er ikke noe serlig jeg vil se på gata.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult med kvinner i herreklær på dragshow osv. Men kvinner som tenner på å gå i herreklær. Er ikke noe serlig jeg vil se på gata.

Du er vel klar over at jeg, eller kvinner generelt, ikke eksisterer for at du skal ha noe å se på på gata? ;)

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

absolutt yay. Til hvilke anledninger tenker du å bruke dressen?

Anonymkode: 14f0d...fe3

Nice! Litt forskjellige anledninger, 17 mai for eksempel. Har ikke bunad, og vil ikke ha det heller. Jeg er ganske slank og feminin, og er så lei av kjole-stresset. Jeg er jo litt misunnelig på broren min som har en relativt tettsittende dress som han kler utrolig godt! Jeg savner litt et antrekk som kan brukes til de fleste anledninger - altså en dress. Jeg må naturligvis matche med høye heler eller noe da, og en pen clutch kanskje :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn slim fit dress som jeg kjøpte i Berlin for et par år siden. Bruker den av og til, og synes den er råfin. Sambo synes også jeg er sexy i den. Har ofte markert sminke, røde lepper, en feminin clutch, veldig høye hæler og gjerne nettings.

Anonymkode: 2c3b8...5b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke slim fit et pent i de stilene der. Ser mer harry enn elegant ut. 

Anonymkode: 3c410...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefint! 

Anonymkode: 3d175...1f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner ikke på å gå i det - jeg synes det er pent. Det er en stor forskjell. Jeg går med klær jeg synes er fine og som jeg føler meg komfortabel i. Og som en annen sa - det er vel ikke mitt problem om dette er noe du ikke vil se på på gata? Jeg eksisterer heldigvis ikke for å være noe pent å se på for menn (eller kvinner). 

Anonymkode: 3143d...e37

• Liker 12
Skrevet

Kvinner kan gjerne bruke blazer eller bukse med skjorte osv, men en komplett dress med sløyfe og hele pakka blir veldig lite feminint.

Så komplett dress på kvinner, nay.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nice! Litt forskjellige anledninger, 17 mai for eksempel. Har ikke bunad, og vil ikke ha det heller. Jeg er ganske slank og feminin, og er så lei av kjole-stresset. Jeg er jo litt misunnelig på broren min som har en relativt tettsittende dress som han kler utrolig godt! Jeg savner litt et antrekk som kan brukes til de fleste anledninger - altså en dress. Jeg må naturligvis matche med høye heler eller noe da, og en pen clutch kanskje :)

Jeg syns transer skal respektere nasjonaldagen vår. Menn i kvinnebunad og kvinner i dress hører ikle hjemme i et 17mai tpg der det er barn til stede. Hjemme kan de gjøre som de vil.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns transer skal respektere nasjonaldagen vår. Menn i kvinnebunad og kvinner i dress hører ikle hjemme i et 17mai tpg der det er barn til stede. Hjemme kan de gjøre som de vil.

Hahaha, jeg er ikke transe ;) Hva du mener gir jeg beng i, og gjør hva jeg vil ;) Ja til 17 mai med nordmenn og utlendinger, homofile og skaphomofile, transvestitter og transseksuelle, subs og doms, hunder og katter :laugh:

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, herremann skrev:

Kvinner kan gjerne bruke blazer eller bukse med skjorte osv, men en komplett dress med sløyfe og hele pakka blir veldig lite feminint.

Så komplett dress på kvinner, nay.

Ja, det er vel litt det å finne ut hvor grensa går før det blir for mye, men sånn er det vel med all mote og bekledning. Jeg skal vurdere en sløyfe, men slips er ikke aktuelt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes kvinner nr. 2 så veldig bra ut! Kunne gjerne skaffet meg det antrekket minus slipset :) 

Anonymkode: 27489...4e6

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

syns det er kjempe pent og stilig.så en stor yay herfra.

Syns også menn med dress og uten strømper i sko er stilig som på bildet.

IMG_1492.JPG

Endret av lipgloss
Gjest lipgloss
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, jeg er ikke transe ;) Hva du mener gir jeg beng i, og gjør hva jeg vil ;) Ja til 17 mai med nordmenn og utlendinger, homofile og skaphomofile, transvestitter og transseksuelle, subs og doms, hunder og katter :laugh:

😊😊👏👏👏😘😘😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...