AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Ok, skjønner at vi jenter i dag ikke skal være så hysteriske når det kommer til hår på kroppen, men nå har det seg sånn at JEG plages av at jeg har bart! Så spar meg for teite kommentarer om at jeg bare burde beholde "puse værhårene" mine - ja enkelte her inne kaller barten for det. Fjerner du heller ikke barten din, er det ingen vits å kommentere at jeg burde gjøre sånn og sånn for å fjerne den. De jeg virkelig håper svarer på dette, er dem som faktisk fjerner hår på overleppa - hva funker, hva funker ikke og hvorfor. Barten min er jeg iallefall lut lei av å se hver dag, den er mørk og vises veldig godt. Jeg har ingen hormonproblemer, dette er genetisk. Anonymkode: 3823c...565 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, skjønner at vi jenter i dag ikke skal være så hysteriske når det kommer til hår på kroppen, men nå har det seg sånn at JEG plages av at jeg har bart! Så spar meg for teite kommentarer om at jeg bare burde beholde "puse værhårene" mine - ja enkelte her inne kaller barten for det. Fjerner du heller ikke barten din, er det ingen vits å kommentere at jeg burde gjøre sånn og sånn for å fjerne den. De jeg virkelig håper svarer på dette, er dem som faktisk fjerner hår på overleppa - hva funker, hva funker ikke og hvorfor. Barten min er jeg iallefall lut lei av å se hver dag, den er mørk og vises veldig godt. Jeg har ingen hormonproblemer, dette er genetisk. Anonymkode: 3823c...565 Har du sjekket hormonene dine, da? Hormonforstyrrelser kan være og er ofte genetisk Bruk voks. Anonymkode: c81a1...88f 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Litt avhengig av hudfarge går det kanskje an å bleke dem? Hvis ikke er kanskje voksing det beste alternativet evt. sånn laserbehandling for å fjerne dem permanent om du er villig til å investere litt penger i det. Anonymkode: c53f0...c5b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt avhengig av hudfarge går det kanskje an å bleke dem? Hvis ikke er kanskje voksing det beste alternativet evt. sånn laserbehandling for å fjerne dem permanent om du er villig til å investere litt penger i det. Anonymkode: c53f0...c5b Hva skjer hvis man bleker dem, og er mørk i huden? :o Anonymkode: c81a1...88f
Spiteful Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 Jeg har lært meg å bruke tråd, også pinsett for å ta de som tråden ikke tok. Funker bra, men må gjøres to ganger i uka. Barten min er også mørk, og er også genetisk. Kan si at jeg bleker ansikthåret mitt, men brynahåra og barten nekter å bli bleka... Sykt rart egnt... Er også mørk i huden btw
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 Har sjekket hormonene mine ja! Ingenting galt med dem. Heller ingen andre i familien min som har problemer med hormonene selv om de har økt behåring. Jeg bleker dem, men har mye hår på overleppen så det blir ikke noe bedre av det dessverre.. Anonymkode: 3823c...565
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 Jeg er riktignok lys, men har masse hårvekst i ansiktet. Gikk til salong og fikk fjernet med tråd, men det ble dyrt i lengden. Nå bruker jeg vanlig epilator, kjøpt på Elkjøp. Fungerer helt greit. Anonymkode: 8d9a1...8a0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer hvis man bleker dem, og er mørk i huden? :o Anonymkode: c81a1...88f Vil tro at lyse hår mot mørk hud kanskje blir å synes enda bedre enn mørke hår mot mørk hud? Correct me if I'm wrong:P Anonymkode: c53f0...c5b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 Har noen prøvd hårfjerningskrem for ansikt? Jeg har prøvd å vokse, men fikk masse småkviser og tørr, rød hud. Så det gjør jeg ikke igjen. Anonymkode: ca698...1c3
FluffyJuggernaut Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 Jeg bruker hårfjerning for ansiktet. Og av og til brynkniv.
inle Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 Jeg vokser meg, begynte å fjerne dem med varm voks på ungdomsskolen, men nå bruker jeg kun de stripsene. I mitt tilfelle blir det færre hår jo oftere jeg vokser overleppen. Så nå har jeg ikke like mye som jeg hadde tidligere. Vokser meg ca to ganger i mnd, eventuelt mer hvis det er nødvendig Mitt tips er å la dem vokse seg helt ut dermed fjerner du alle hårene og ikke bare litt og litt
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er riktignok lys, men har masse hårvekst i ansiktet. Gikk til salong og fikk fjernet med tråd, men det ble dyrt i lengden. Nå bruker jeg vanlig epilator, kjøpt på Elkjøp. Fungerer helt greit. Anonymkode: 8d9a1...8a0 Er det veldig smertefullt? Prøvde på leggen en gang å gud så vondt det var! Anonymkode: 3823c...565
FluffyJuggernaut Skrevet 23. april 2017 #14 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har noen prøvd hårfjerningskrem for ansikt? Jeg har prøvd å vokse, men fikk masse småkviser og tørr, rød hud. Så det gjør jeg ikke igjen. Anonymkode: ca698...1c3 Det var min erfaring også. Har så utrolig sensitiv hud. Jeg blir litt rød etter kremen, så jeg pleier å gjøre det på kvelden og smøre med den etterbehandlingen som er med i pakken.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #15 Skrevet 23. april 2017 5 minutter siden, moni123 skrev: Jeg vokser. Enkelt og kjapt! Jeg skulle gjerne også gjort dette, men jeg ser ikke ut en dag etter voksingen! Får store kviselignende blemmer og blir hoven. Har prøvd 6 (!) ganger med forskjellige typer voks, kremer på før/etter og det blir like ille etterpå uansett ... :/ Anonymkode: 3823c...565
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #16 Skrevet 23. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen prøvd hårfjerningskrem for ansikt? Jeg har prøvd å vokse, men fikk masse småkviser og tørr, rød hud. Så det gjør jeg ikke igjen. Anonymkode: ca698...1c3 Samme her! Lurer også på om hårfjerningskrem funker! Anonymkode: 3823c...565
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #17 Skrevet 23. april 2017 5 minutter siden, Elliespelli skrev: Jeg bruker hårfjerning for ansiktet. Og av og til brynkniv. Dette med brynskniv har leg lurt litt på - blir hårene grovere når de vokser ut igjen? Hvor fort vokser de ut igjen på deg når du bruker brynskniv?? Gjør du det på helt tørr hud? Mener du hårfjerningskrem? Hvilken type hårfjerningskrem bruker du? Blir du rød eller hoven etterpå? Hvor lenge varer det?? Anonymkode: 3823c...565
Mona123 Skrevet 23. april 2017 #18 Skrevet 23. april 2017 Jeg pleide å få røde kviselignende greier av voks tidligere. Nå sørger jeg for å ha en kald klut liggende jeg kan sette på området jeg vokser. Det hjelpe veldig for meg, men vet ikke om det hjelper for andre?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #19 Skrevet 23. april 2017 5 minutter siden, Elliespelli skrev: Det var min erfaring også. Har så utrolig sensitiv hud. Jeg blir litt rød etter kremen, så jeg pleier å gjøre det på kvelden og smøre med den etterbehandlingen som er med i pakken. Hvilken type hårfjerningskrem bruker du?? Hvor lenge varer det? Anonymkode: 3823c...565
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #20 Skrevet 23. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det veldig smertefullt? Prøvde på leggen en gang å gud så vondt det var! Anonymkode: 3823c...565 Det er alltid vondere å rive ut hår med roten de første gangene. Syntes også epilator på leggene var grusomt, så jeg vokset. Etter en stund hadde hårene blitt dratt ut noen ganger og da prøvde jeg epilator igjen, uten noe problem. Så da prøvde jeg ansiktet også, etter å ha fått det gjort med tråd noen ganger først. Anonymkode: 8d9a1...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå