Gå til innhold

Strømpebukse med eller uten gylf?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte undertøy under strømpebuksa. Så jeg foretrekker uten gylf. 

Hva foretrekker du?

Anonymkode: de52b...6d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg har er med gylf, og da syns den gjennom kjolen hvis den er tettsittende. Sykt irriterende, så uten hadde vært best. Har dog ikke funnet noen uten

Anonymkode: 67aa7...acf

Skrevet

Hva er det snakk om her egentlig? :klo: Gylf i strømpebukser???

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

product-photo-3799546-989x989.jpg

Dette er en gylf, på en herrebokser. Hvor finner ts strømpebukser med gylf?

Anonymkode: 0f6b3...601

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

product-photo-3799546-989x989.jpg

Dette er en gylf, på en herrebokser. Hvor finner ts strømpebukser med gylf?

Det var det jeg lurte på også. Jeg har nemlig aldri sett strømpebukser med gylf og ikke forstår jeg hva som eventuelt skulle være hensikten heller siden det er et plagg som fortrinnsvis brukes av kvinner. Stilongser beregnet på menn derimot har ofte gylf.

• Liker 2
Skrevet

Gylf i strømpebukse har jeg aldri sett, men hadde ikke brukt det uansett. Gylf i stillongs derimot er vel vanlig, riktignok kun i herre modellene. Jeg bruker stillongs for damer, altså uten gylf. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er strømpebukse med gylf: 

2224526-topimg_03.jpg

2224502-mobile_01.jpg?_ex=330x330

Dette er uten:

d8a61622_large.jpg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er strømpebukse med gylf: 

2224526-topimg_03.jpg

2224502-mobile_01.jpg?_ex=330x330

Dette er uten:

d8a61622_large.jpg

Den øverste er jo da en strømpebukse som tydeligvis er beregnet for menn og det er vel ikke det TS mener. Vanlige strømpebukser til damer som selges i Norge har ikke gylf. Jeg har i hvert fall aldri sett noen... :fnise: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er strømpebukser til menn jeg mener. Hvorfor skulle kvinner bruke strømpebukse med gylf?

TS

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er strømpebukser til menn jeg mener. Hvorfor skulle kvinner bruke strømpebukse med gylf?

TS

Hvorfor spesifiserte du ikke at det gjaldt strømpebukser til menn?

Anonymkode: bdc52...6aa

• Liker 4
Skrevet

Rart med det, men man forventer at det er en kvinne som skriver når noen på kvinneguiden starter en tråd om strømpebukser... 

Må si jeg er litt spent på svarene her. Jeg er tydeligvis helt uvitende, at menn bruker strømpebukser var nytt for meg. Men, hvis man er en mann i strømpik så er vel gylf praktisk å ha? 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Vindmølle skrev:

Rart med det, men man forventer at det er en kvinne som skriver når noen på kvinneguiden starter en tråd om strømpebukser... 

Må si jeg er litt spent på svarene her. Jeg er tydeligvis helt uvitende, at menn bruker strømpebukser var nytt for meg. Men, hvis man er en mann i strømpik så er vel gylf praktisk å ha? 🤷‍♀️

Auuu! :haar:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle jeg har er med gylf, og da syns den gjennom kjolen hvis den er tettsittende. Sykt irriterende, så uten hadde vært best. Har dog ikke funnet noen uten

Anonymkode: 67aa7...acf

Noen menn går tydeligvis med strøplebukse med gylf og kjole. Ja ja, alt er visst mulig. 

• Liker 6
Skrevet

Men hvis gylfen er sjenerende under kjoler så er det vel ikke verre enn å kjøpe strømpebukser beregnet på kvinner. Passformen skulle ikke være noe problem! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne tråden, første personen som svarer er en mann som bruker strømpebukse under kjolen og sliter med å finne noen uten gylf, i en tråd startet av en mann som bruker strømpebukse og lurer på om andre bruker med eller uten gylf. :klo: Hva er tilfelsigheten for at den første som svarer i tråden....nei, jeg skjønner ikke noe

Anonymkode: a0ba7...c84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Du vet at du er på en nettside som i hovedsak er beregnet på kvinner eller? Derav navnet Kvinneguiden. 

Anonymkode: 001e2...052

Gjest lipgloss
Skrevet

hvorfor ikke bare kjøpe strømpebukser laget for kvinner,kan jo ikke være så forferdelig å måtte ta ned strømpebukse for å tisse.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det nok dn transe som skriver vil jeg tro :) 

Anonymkode: 6c624...9f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...